دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نسخه سفارشی Laramie Longhorn وانت رم ۲۰۱۹ با ویژگی خاص معرفی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

گروه خودروسازی فیات کرایسلر به تازگی نسخه سفارشی لارامی لانگ‌هورن را برای وانت‌های پهن‌پیکر Ram HD ۲۰۱۹ معرفی کرده که در ادامه توضیحاتی پیرامون آن ارائه خواهیم کرد. 

نسخه سفارشی  لارامی لانگ‌هورن با تزیینات چرم و کروم دیده می شود.تریم چرم قهوه ای و چوب با کیفیت در این خودرو با هم ترکیب شده اند. چرم هایی از جنس پوست دباغی شده اسب در داشبورد، دسته های صندلی و پنل درب ها دیده می شود.
سخه سفارشی Laramie Longhorn
جلوپنجره‌ی کروم همراه‌ با چراغ‌های جلوی LED، سپرهای کرومی، رکاب های کناری و قلاب های بکسل از تجهیزات در نظر گرفته شده برای این خودرو می باشند. رینگ های ۲۰ اینچی دارد و لوگوی لارامی لانگ‌هورن در شکل برجسته در قسمت های مختلف وانت رویت می گردد.
سخه سفارشی Laramie Longhorn
مجهز به موتور توربودیزل Cummins با قدرت ۴۰۰ اسب بخار و گشتاوری معادل با ۱۳۵۶ نیوتن متر می باشد. این قدرت قادر به بکسل کردن محموله ای با وزن ۱۵.۹۲۱ تن می باشد.سخه سفارشی Laramie Longhorn

مدیر برند رم در گروه خودروسازی فیات کرایسلر اتومبیلز گفته است:

وانت‌های پهن‌پیکر جدید Ram در زمینه‌ی سواری، فرمان‌گیری، امکانات لوکس، مواد باکیفیت، نوآوری و فناوری به خوبی با بهترین‌های دنیا رقابت می‌کنند. نسخه‌ی لارامی لانگ‌هورن با امکاناتی جذاب که ساخته‌ی دست صنعتگران چوب و چرم هستند، ارائه می‌شود و جزییات آن بیش از هر نوع وانتی در این بخش است. بااین‌حال ما برای وانت‌های پهن‌پیکر Ram 2500 و ۳۵۰۰ با تلاش مضاعف به‌دنبال امکانات لوکس و متنوع هستیم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *