دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

گلکسی ام ۱۰ و گلکسی ام ۲۰ معرفی شدند!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

سامسونگ عرضه محصولات سری ام را برای رقابت با محصولات چینی در بازار هند در نظر گرفته و می خواهد حضوری پررنگ در این بازار داشته باشد.

شیائومی از جمله شرکت های چینی است که سامسونگ برای مقابله با آن به ساخت سری گلکسی ام متوسل شده و هر دو محصول تولیدی سامسونگ(گلکسی ام ۱۰ و گلکسی ام ۲۰) دارای بریدگی قطره ای شکل Infinity-V می باشند و برای پر کردن جای گوشی های هوشمند سری A عرضه می شوند. 

سامسونگ می خواهد با عرضه سری گلکسی ام تغییری در فروش خود ایجاد نماید. به همین دلیل برای ارائه محصولات در بازار با شرکت آمازون هند همکار شده است. گلکسی ام 10 و گلکسی ام 20

گلکسی ام ۲۰ با نمایشگر ۶.۳ اینچی، نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹، وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۳۴۰ پیکسل، تراشه ۴ هسته ای اکسینوس ۷۹۰۴ و دو مدل تولیدی ارائه می شود. یک مدل با رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و دیگری با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت به بازار می آید.

باتری آن از نوع ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. گلکسی ام ۱۰ سامسونگ با نمایشگر ۶.۲۲ اینچی، وضوح تصویر ۷۲۰*۱۵۲۰ عرضه و نسبت تصویری برابر با ۱۹.۵ به ۹ دارد. مجهز به تراشه اکسینوس ۷۸۷۰ می باشد و باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

گلکسی ام 10 و گلکسی ام 20

دوربین اصلی هر دو گوشی سامسونگ ۱۳.۱ مگاپیکسلی با F1.9 و دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید با F2.2 می باشد. پورت USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و حسگر اثر انگشت در پنل پشت از دیگر ویژگی های مشترک گلکسی ام ۱۰ و گلکسی ام ۲۰ می باشد.

گلکسی ام سامسونگ با قیمت پایه ۱۱۲ هزار دلار و گلکسی ام ۲۰ با قیمت پایه ۱۵۵ دلار ارائه خواهد شد. هر دو گوشی در دو رنگ مشکی زغالی و آبی اقیانوسی از ۱۶ بهمن از وب سایت آمازون قابل خریداری می باشند.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *