دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وانت GMC Sierra HD در دو تیپ آف رود و معمولی رویت شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

وانت جی‌ام‌سی سیرا HD مدل ۲۰۲۰ تا انتهای سال ۲۰۱۹ به بازار می آید. این وانت در دو مدل آف رود و معمولی عرضه می گردد. برای اطلاع از سایر مشخصات همراه ما باشید. 

وانت ۲۰۲۰ GMC Sierra HD در رده محصولات عریض آمریکایی قرار می گیرد و به آخرین تکنولوژی روز نیز مجهز شده است. مدل جدید Sierra HD به سیرا ۱۵۰۰ شباهت و انعطاف خوبی نسبت به نمونه کوچک تر خود دارد.
کاپوت برجسته، گلگیر برآمده و امتداد جلو پنجره تا چراغ های جلو از عناصری می باشند که به وانت های ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ زیبایی عرضه می کنند. در بدنه وانت نیز اصلاحاتی انجام شده که این اصلاحات برای اضافه شدن به توانایی های خودرو در نظر گرفته شده است.
وانت GMC Sierra HD

وانت غول‌پیکر GMC حدود ۲.۵ سانتی متر ارتفاع وانت را بالا می برد. در جلوی چرخ های عقب از رکاب کناری استفاده کرده و با تیپ های متفاوتی چون SLT و Denali عرضه شده است.

وانت GMC Sierra HD

تعبیه محافظ برای قطعات حساس مکانیکی موتور، کمک‌فنرهای Rancho، قفل دیفرانسیل عقب و لاستیک های میشلن از ویژگی های در نظر گرفته شده برای خودرو می باشد.

وانت GMC Sierra HD

این خودرو برای رقابت با نیسان تایتان XD Pro-4X و  Ram PowerWagon آماده می گردد. قلاب‌های قرمز رنگ بکسل، تزئینات کرومی در فضای بیرونی، سپرهای هم‌رنگ بدنه و جلوپنجره سیاه کروم باعث جذابیت مدل آف‌رود AT4 نسبت به سایر تیپ ها می شود.

وانت GMC Sierra HD

وانت پیکاپ جی‌ام‌سی Sierra HD دارای موتور ۸ سیلندر از نوع خورجینی می باشد. GMC در مورد موتور این وانت عریض اطلاعی نداده اما احتمالا این موتور از نوع ۶.۶ لیتری ۸ سیلندر خورجینی با قدرت ۴۴۵ اسب بخار و گشتاوری معادل با ۱۲۳۳ نیوتن متر می باشد. قیمت این خودرو هنوز مشخص نیست اما احتمالاً با قیمت بیش از ۲۵ هزار دلار عرضه می شود.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *