دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تکنیک های آرایش چشم سبز و انواع نمونه های آرایش جذاب برای چشمان سبز

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب ترفندهایی برای آرایش چشم سبز و مدل هایی از میکاپ چشم سبز را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

افراد با چشم های سبز نوعی جادویی بودن و جذابیت را در رنگ چشم هایشان مخفی کرده اند و این جذابیت چشم ها ممکن است با یک حرکتی اشتباه در هنگام میکاپ چشم تخریب شود بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب مدل آرایش چشم سبز حساسیت لازم را به خرج دهید.

ترفندهایی برای آرایش چشم سبز

برای انتخاب مدل میکاپ چشم باید به رنگ چشم ها و رنگ پوست و فرم چشم هایتان توجه کنید تا بتوانید بهترین میکاپ را برای چشم های خود داشته باشید. در مطالب قبلی آرایش چشم مشکی و آرایش چشم بادامی و آرایش چشم گود را مشاهده خواهید کرد در ادامه با انواع مدل های میکاپ چشم سبزرنگ آشنا خواهید شد.

آرایش زیبا برای چشم سبز

مدل های میکاپ چشم سبز

برای فصول تابستان بهترین مدل میکاپ برای چشم سبز میکاپ های پر رنگ است و اگر شما چشمانی به رنگ سبز دارید بهتر است از سایه بنفش و یاسی و ارغوانی و بنفش تیره یا سایه هایی با رنگ مسی و قهوه ای و بژ و هلویی و صورتی و شکلاتی و طوسی استفاده نمایید برای جذابیت بیشتر چشم های سبز همچنین می توانید از ترکیب دو رنگ سایه تیره و روشن استفاده کنید که در این صورت میکاپ چشم های شما طبیعی به نظر می رسد.
برای مهمانی ها و مجالس رسمی همچنین می توانید از سایه کبود و خط چشم بنفش استفاده نمایید که در این صورت به زیبایی و جذابیت چشم های شما افزوده می شود.

میکاپ چشم

مدل میکاپ چشم سبز

مدل آرایش برای چشم سبز

  •  آرون گروپس

مدل میکاپ چشم زنانه

مدل سایه چشم سبز

مدل های میکاپ چشم

مدل آرایش زیبا و شیک برای چشم سبز

مدل خط چشم برای چشم های سبز

مدل میکاپ برای چشم سبز

مدل میکاپ چشم

مدل آرایش ساده برای چشم سبز

مدل میکاپ چشم ساده

مراحل آرایش برای چشم سبز

مراحل آرایش چشم مجلسی و زیبا

مدل های سایه چشم سبز

مدل میکاپ چشم شیک و مجلسی

سایه چشم سبز

مدل میکاپ چشم بنفش

آرایش زیبا برای چشم سبز

مدل آرایش چشم زنانه

مدل میکاپ زیبا برای چشم سبز

مدل سایه چشم طلایی برای چشم های سبز

مدل میکاپ چشم سبز

برای میکاپ کردن چشم های سبز نباید از رنگ های سرد نظیر نقره ای یا سفید استفاده نمایید زیرا این مدل سایه های چشم صورت را رنگ پریده نشان می دهند همچنین می توانید برای میکاپ چشم هایتان از خط چشم با رنگ طلایی و برنز استفاده نمایید و برای تکمیل زیبایی میکاپ تان بهتر است رنگ رژ و رنگ رژگونه تان را با سایه چشم هایتان ست کنید.
آرایش چشم اسموکی و آرایش چشم دودی نیز برای افراد با رنگ چشمان سبزرنگ انتخابی مناسب و ایده آل هستند و در انتها برای جذابیت بیشتر چشم ها نیز می توانید از ریمل استفاده نمایید.

مدل های زیبا برای آرایش چشم سبز

میکاپ چشم زیبا و جدید

مراحل آرایش چشم سبز

مدل میکاپ چشم سبز زنانه

آرایش چشم شیک

مدل خط چشم ساده و زیبا

مدل سایه برای چشم سبز

میکاپ چشم شیک و بی نظیر

مدل سایه بنفش برای چشم سبز

مدل میکاپ چشم با رنگ بنفش

مدل میکاپ برای چشم سبز

میکاپ چشم سبز و شیک

میکاپ چشم سبز

مدل های میکاپ برای چشم های سبز

مدل های سایه چشم سبز

سایه چشم سبز و زیبا

سایه چشم زیبا و بی نظیر

مدل میکاپ چشم ساده

مدل سایه برای چشم های سبز

میکاپ چشم مجلسی و جدید

مدل آرایش برای چشم سبز

میکاپ چشم زیبا و جذاب

مدل های میکاپ چشم سبز

میکاپ با خط چشم سبز و مشکی

یکی از مهم ترین قسمت های میکاپ چشم، کشیدن خط چشم می باشد. بسیاری از افراد علاقمندند از خط چشم های رنگی برای کشیدن خط چشم خود استفاده می نمایند، این افراد در استفاده از خط چشم رنگی و یا خط چشم مشکی باید به به اصول کشیدن آن و همچنین نکاتی در ارتباط با مطابق بودن آن با رنگ چشم ها و پوست صورت توجه داشته باشند.

افرادی که دارای چشم هایی سبز رنگ می باشند نیز می توانند از خط چشم سبز رنگ و یا خط چشم مشکی که بیشترین تطابق را با رنگ چشم های آن ها دارند استفاده نمایند. به همین منظور در ادامه انواع مدل میکاپ چشم سبز با خط چشم های مشکی و سبز را به اشتراک گذاشته ایم که شما را به تماشای این خط چشم های زیبا دعوت می کنیم و امیدواریم با توجه به طرح انتخابی خود به زیبایی هر چه تمام تر چشم های خود را میکاپ کنید و به این طریق جلوه و زیبای چشم هایتان را برای حضور در مجالس و مراسم های ویژه دو چندان نمایید.

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های میکاپ چشم سبز را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *