دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی ریما رامین فر و عکس های زیبا با همسرش

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

ریما رامین فر بازیگر محبوب ایرانی و ایفاگر نقش هما در سریال پرطرفدار پایتخت می باشد. در این مطلب از آرگا بیوگرافی ریما رامین فر و عکس های جذاب وی در کنار همسر و فرزندش را مشاهده می کنید.

ریما رامین فر بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون و همسر امیر جعفری بازیگر مطرح کشورمان است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی تئاتر می باشد، شروع بازیگری وی با تئاتر بوده و اولین بار در سال ۱۳۷۶ در نمایش «شب بخیر مادر» حاضر شد و بعد ازآن بازی در فیلم سینمایی «نان، عشق، موتور ۱۰۰۰» که نخستین کار سینمایی اش است را تجربه کرد. در ادامه بیوگرافی ریما رامین فر را مرور می کنیم.

آشنایی با بیوگرافی ریما رامین فر

ریما رامین فر در ۵ فروردین ۱۳۴۹ در تهران متولد شد. وی بازیگری را با تئاتر شروع کرد و نیز نمایشنامه می نوشت که از آن جمله می توان به زمستان ۶۶، رقص کاغذ پاره ها، پس تا فردا، دل سگ، یک دقیقه سکوت، همان همیشگی، و زمزمه مردگان اشاره کرد.

بیوگرافی ریما رامین فر

رامین فر بعد از گرفتن دیپلم و قبول شدن در رشته گرافیک تصمیم گرفت برای ادامه تحصیل به اروپا برود، بنابراین به مدت تقریبا چهار سال در آلمان اقامت داشت و حتی وارد دانشگاه شد، اما بعد از مدتی به دلایلی منصرف شد و به ایران برگشت، سپس در آزمون دانشگاه آزاد شرکت کرد و در رشته نمایش قبول شد و همزمان با تحصیلاتش، کار تئاتر و نیز نمایش نامه نویسی را نیز شروع کرد؛ نمایشنامه«پس فردا» اولین کار وی در زمینه نویسندگی می باشد که موفق به دریافت جایزه سوم نمایش نامه نویسی در جشنواره تئاتر فجر شد. در سال ۱۳۸۰ بازی در یک دقیقه سکوت برای وی جایزه دوم بازیگری در جشنواره تئاتر فجر به ارمغان آورد، همچنین وی در نمایش زمزمه مردگان نیز جایزه اول بازیگری جشنواره تئاتر فجر را کسب کرد.

بیوگرافی و زندگینامه ریما رامین فر

ریما رامین فر سپس به تلویزیون آمد و نویسندگی سریال طنز بدون شرح را به کارگردانی مهدی مظلومی را برعهده گرفت، او در این سریال با همسرش امیر جعفری در قامت بازیگر همکاری داشت. سریال من یک مستاجریم یکی دیگر از کارهای طنز موفق تلویزیون است که ریما رامین فر به عنوان بازیگر در آن حضور پیدا کرد، وی در این سریال با بازیگرانی چون امیر جعفری، کتایون امیر ابراهیمی، سعید آقاخانی، سپند امیر سلیمانی نگار فروزنده، الهام چرخنده و … همبازی بود. اما معروف ترین کار رامین فر، حضور وی در سریال پر بیننده پایتخت در نقش هما همسر نقی معمولی می باشد که بازی خوب و روان وی در کنار محسن طنابنده، علیرضا خمسه و احمد مهران فر موجب ماندگاری و محبوبیت نقش وی در ذهن مردم شده است.

  •  آرون گروپس

بیوگرافی جذاب ریما رامین فر

همانطور که گفتیم ریما رامین فر همسر امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است، این دو در سال ۱۳۸۲ بعد از بازی در فیلم سینمایی عشق، نان، موتور ۱۰۰۰ با هم آشنا شدند و پس از دوره طولانی نامزدی در سال ۱۳۹۰ با یکدیگر ازدواج کردند و ثمره این ازدواج، یک پسر به نام آیین می باشد. در این قسمت می توانید تصاویر متنوعی از عکس های ریما رامین فر در کنار همسر و فرزندش را مشاهده نمایید.

بیوگرافی ریما رامین فر

بیوگرافی از ریما رامین فر

بیوگرافی ریما رامین فر

بیوگرافی و عکس ریما رامین فر

بیوگرافی درباره ریما رامین فر

بیوگرافی در مورد ریما رامین فر

بیوگرافی ریما رامین فر+تصویر

بیوگرافی و تصویر ریما رامین فر بیوگرافی ریما رامین فر

بیوگرافی خاص ریما رامین فر

بیوگرافی متفاوت ریما رامین فر

بیوگرافی جامع ریما رامین فر

بیوگرافی ریما رامین فر+عکس

بیوگرافی کامل ریما رامین فر

رامین فر در سینما نیز حضور فعال داشته و بازی خوب وی در یه حبه قند موجب شد تا به عنوان نامزد بهترین بازیگر مکمل نقش زن در جشن بزرگ سینمای ایران معرفی شود، وی همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش دوم زن در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم یه حبه قند شناخته شد. در ادامه این مطلب شما را به دیدن تصاویر دیگری از ریما رامین فر دعوت می نماییم.

بیوگرافی ریما رامین فرریما رامین فر و لیندا کیانی

بیوگرافی جدید ریما رامین فرعکس ریما رامین فر و نگار جواهریان

بیوگرافی متفاوت ریما رامین فرعکس و بیوگرافی ریما رامین فر

بیوگرافی دیدنی از ریما رامین فرریما رامین فر، پیمان معادئی و شبنم مقدمی

بیوگرافی ریما رامین فرریما رامینن فر در کنار شبنم مقدمی و لیندا کیانی

بیوگرافی کامل ریما رامین فر نمایی از بازی رامین فر در فیلم سینمایی زاپاس

بیوگرافی ریما رامین فربیوگرافی ریما رامین فر+عکس

زندگینامه ریما رامین فربیوگرافی ریما رامین فر همراه با تصاویر

بیوگرافی ریما رامین فرریما رامین فر و جواد عزتی

بیوگرافی متفاوت از ریما رامین فرریما رامین فر و نسرین نصرتی در یک مراسم

زندگینامه متفاوت ریما رامین فر ریما رامین فر در کنار الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی

زندگینامه ریما رامین فر+عکسریما رامین فر و بهرنگ علوی    بیوگرافی ریما رامین فر

محسن تنابنده در کنار ریما رامین فر

زندگی نامه ریما رامین فر+تصویر

فیلم های سینمایی ریما رامین فر

ابد و یک روز (۱۳۹۴)، زاپاس (۱۳۹۴)، فصل نرگس (۱۳۹۴)، مرگ ماهی (۱۳۹۳)، سیزده (۱۳۹۱)، قصه ها (۱۳۹۰)، یه حبه قند (۱۳۸۹)، شیرین (۱۳۸۶)، رفیق بد (۱۳۸۶)، نان عشق موتور ۱۰۰۰ (۱۳۸۰)

زندگینامه جدید ریما رامین فر

فیلم های تلویزیونی و سریال

پایتخت ۵ (۱۳۹۷)، پایتخت ۴ (۱۳۹۴)، پایتخت ۳ (۱۳۹۳)، پایتخت ۲ (۱۳۹۲)، چک برگشتی (۱۳۹۱)، من یک مستاجرم (۱۳۸۲)، تله فیلم چند روز بیشتر (۱۳۹۲)، تله فیلم آخرین روز ماه (۱۳۸۹)، تله فیلم میش (۱۳۸۸)

بیوگرافی ریما رامین فر

تئاتر

اینجا کجاست (۱۳۹۲)، رومولوس کبیر (۱۳۸۸)، غریبه ای در خانه (۱۳۸۸)، کابوس های پیرود بازنشسته خائن ترسو (۱۳۸۷)، شب بخیر مادر (۱۳۷۶)، مرگ دست فروش ( ۱۳۸۵)، زمزمه مردگان (۱۳۸۱)، می رم روزنامه بخرم (۱۳۸۱)، همان همیشگی (۱۳۸۰)، دل سگ (۱۳۷۹)، یک دقیقه سکوت (۱۳۷۹)، پس تا فردا (۱۳۷۹)، رقص کاغذ پاره ها (۱۳۷۸)، زمستان ۶۶ (۱۳۷۷)

سرگذشت ریما رامین فر

از تئاتر تا کارگردانی

ریما رامین فر در سال ۱۳۷۵ زمانی که بیست و شش سال سن داشت اولین تجربه بازی را نمایش شب بخیر مادر آغاز کرد و پس از آن نوشتن فیلنامه برای تئاتر را نیز بر عهده گرفت و بعد از آن کارگردانی را آغاز کرد، این بازیگر توانمند و با استعداد در سال ۱۳۸۰ مقابل دوربین قرار گرفت و در فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ در این سال ایفای نقش کرد و در سال ۱۳۸۲ با بازی در سریال پرطرفدار من یک مستاجرم وارد قاب تلویزیون شد.

شرح حال زندگی ریما رامین فر

زندگی شخصی ریما رامین فر

این بازیگر با استعداد و توانمند در مصاحبه ای در مورد خانواده خود این چنین می گوید:

من در خانواده ای بزرگ شدم که رابطه پدر و مادرم کار نکرد و آنها از هم جدا شدند و من بشدت از این جدایی آسیب دیدم ، به همین دلیل از هر نوع تنشی پرهیز می کنم. معتقدم وقتی ما بچه دار می شویم باید تلاش کنیم از هر گونه مشکلی که روحیه و زندگی او را دچار تشنج می کند ، پرهیز کنیم. هیچ زوجی در دنیا وجود ندارند که خوشبخت مطلق باشند و به اصطلاح برای زندگی در کنار هم به دنیا آمده باشند. هر فردی با ایده آل های ذهنی وارد رابطه می شود ، اما بعد متوجه می شود آن رابطه از ایده آل ها فرسنگ ها فاصله دارد.

ازدواج ریما رامین فر و امیر جعفری

 امیر جعفری و ریما رامین فر بعد از هشت سال آشنایی با یکدیگر ازدواج کردند، ابتدا این دو در نمایش های تئاتر هم بازی شدند که این همکاری باعث ازدواج آن ها شد که ریما رامین فر تقریبا چهار سال از همسرش بزرگتر است، در ادامه مطلب تصاویر جدیدی از ریما رامین فر را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

ریما رامین فر و همسرش

ریما رامین فر بازیگر نقش هما در سریال پایتخت

شرح حال زندگی ریما رامین فر

عکس تکی ریما امین فر

ریما رامین فر در کنار الناز حبیبی

ریما رامین فر و امیر جعفری

ریما رامین در کنار همسرش امیر جعفری

عکس جالب و دیدنی ریما رامین فر

آشنایی با بیوگرافی ریما رامین فر

بیوگرافی ریما رامین فر همراه با تصاویر

تصویر دیدنی ریما رامین فر

بیوگرافی ریما رامین فر بازیگر ایرانی

تصویر جالب ریما رامین فر و امیر جعفری

تصاویر دیدنی ریما رامین فر

در این بخش بیوگرافی ریما رامین فر بازیگر با اخلاق و محبوب کشورمان را ملاحظه کردید. برای آگاهی از آخرین اخبار هنرمندان ایرانی و خارجی و مشاهده عکس های آنها می توانید به بخش عکس بازیگران مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *