دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل های لباس مجلسی فانتزی و شیک برای مهمانی های متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس مجلسی فانتزی با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل لباس مجلسی فانتزی از انواع طرح های خاص و متفاوت پیراهن های مجلسی است و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری منحصر به فرد و جذاب داشته باشید بهتر است این مدل لباسها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

لباس مجلسی یکی از مهم ترین لباس ها برای خانم ها محسوب می شود و اگر طرح و رنگ این مدل لباس بدرستی انتخاب شود شما ظاهر و تیپی متفاوت در مهمانی ها و مجالس رسمی و غیر رسمی خواهید داشت.

مدل لباس مجلسی کار شده

مدل لباس مجلسی فانتزی زنانه و دخترانه

لباسهای مجلسی فانتزی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد. در ادامه توجه شما را به چند مدل پیراهن مجلسی فانتزی زنانه و دخترانه جلب می کنیم که امیدواریم از بین این طرح های زیبا بتوانید پیراهن فانتزی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدل لباس مجلسی شیک و جدید

مدلهای پیراهن مجلسی کوتاه و فانتزی

لباس مجلسی کوتاه فانتزی، از انواع مدل لباس های شیک و پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است و این مدل لباس مجلسی در انواع طرح های خاص و در عین حال شیک موجود است و اگر شما تمایل زیادی به پوشیدن لباس مجلسی های کوتاه دارید این مدل لباس ها می توانند برای تکمیل زیبایی و جذابیت بیشتر تیپ و ظاهرتان انتخابی مناسب باشند.

پیراهن های مجلسی کوتاه و با طرح فانتزی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند و در برخی از مدل های این پیراهن ها از ترکیب دو یا چند رنگ پارچه برای دوخت پیراهن استفاده می شود که هر یک از این طرح ها جذابیت خاص خودشان را دارند.

  •  آرون گروپس

لباس مجلسی زیبا و شیک

لباس فانتزی کوتاه

لباس مجلسی طرح دار و شیک

مدل پیراهن مجلسی فانتزی

لباس مجلسی فانتزی

لباس فانتزی دخترانه طرح دار

مدل پیراهن مجلسی فانتزی

لباس فانتزی کار شده و شیک

مدل لباس مجلسی قرمز و فانتزی

لباس مجلسی پرنسسی

مدل لباس مجلسی دخترانه

مدل لباس فانتزی دخترانه

مدل لباس مجلسی زیبا و شیک آبی

مدل لباس زیبا و شیک کوتاه

مدل پیراهن مجلسی زیبا و شیک

مدل لباس مجلسی کوتاه و زیبا

مدل لباس مجلسی زیبا و شیک

لباس مجلسی قرمز و شیک

مدل لباس مجلسی شیک و فانتزی

مدل لباس مجلسی کار شده و شیک

مدل لباس مجلسی گیپور

لباس مجلسی گیپور و زیبا

مدل لباس مجلسی زیبا و کوتاه

مدل لباس مجلسی زیبا و کوتاه

مدل لباس مجلسی شیک و جدید

مدل لباس فانتزی شیک و جدید

ست لباس مجلسی فانتزی

ست لباس مجلسی دخترانه

مدلهای پیراهن مجلسی بلند و فانتزی

پیراهن مجلسی بلند فانتزی یکی دیگر از انواع طرح های پیراهن مجلسی است و امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند از این مدلها در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایند.
پیراهن های مجلسی بلند و فانتزی، در انواع طرح های لباس عروسکی و لباس پرنسسی و … موجود هستند و در دوخت برخی از این مدل لباسها از تزیینات خاص استفاده شده است و اگر شما تمایل دارید در مجالس رسمی، بدرخشید بهتر است این مدل پیراهن های مجلسی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل پیراهن مجلسی طرح دار و فانتزی

مدل لباس فانتزی و طرح دار

مدل لباس مجلسی شیک و جدید

مدل پیارهن مجلسی فانتزی و سبز

مدل لباس مجلسی زنانه بلند

مدل پیراهن بلند فانتزی

مدل لباس مجلسی بلند

مدل پیراهن شیک و فانتزی

مدل لباس مجلسی شیک و فانتزی

مدل پیراهن زیبا و شیک فانتزی

لباس مجلسی قرمز

مدل پیراهن حریر فانتزی

مدل لباس مجلسی زیبا زنانه

مدل پیراهن مجلسی شیک و فانتزی

مدل لباس مجلسی زیبا و شیک

مدل پیراهن مجلسی زنانه جدید و فانتزی

مدل پیراهن مجلسی کار شده

مدل پیراهن طرح دار و فانتزی

مدل لباس مجلسی فانتزی و بلند

مدل پیراهن زیبا و بلند مجلسی

لباس مجلسی شیک و کار شده

مدل پیراهن زنانه مجلسی

مدل لباس مجلسی زیبا و خاص

مدل لباس مجلسی طلایی

مدل لباس مجلسی زیبا و شیک

مدل لباس صورتی فانتزی

مدل لباس مجلسی شیک و ساده

لباس مجلسی زیبا و جذاب زنانه

مدل لباس مجلسی زیبا و جدید

لباس مجلسی فانتزی بسیار شیک

مدل لباس مجلسی فانتزی و بلند زنانه

مدل پیراهن مجلسی کار شده و زیبا زنانه

مدل لباس مجلسی جدید و زیبا

مدل پیراهن مجلسی فانتزی برای دختران نوجوان

انتخاب مدل لباسهای مجلسی تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی استایل و ظاهر خانوم ها می تواند داشته باشد، امروزه انواع مدلهای پیراهن و لباسهای مجلسی برای خانوم ها و دختران ایرانی طراحی و دوخته می شود که هر کسی می تواند با توجه به سلیقه اش و نیز متناسب با فرم بدنی و استایل خود بهترین و شیک ترین لباسها را انتخاب و خریداری نماید، از آنجا که خانوم ها اغلب حساسیت زیادی در انتخاب پیراهن مجلسی خود دارند، می توانند با مشاهده انواع مدلهای مختلف پیراهن مجلسی، راحت تر و سریع تر مدل پیراهن دلخواه خود را انتخاب نمایند، در ادامه جدیدترین مدلهای پیراهن مجلسی فانتزی دخترانه نوجوان را قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

جدیدترین مدل لباس مجلسی فانتزی

امروزه انواع لباس مجلسی دخترانه در طرح های نیم تنه و دامن، پیراهن کوتاه، تاب دامن، شومیز مجلسی، لباس جین، کت و سارافون دخترانه و … در جنس پارچه های حریر، گیپور و ساتن وجود دارد که می تواند توجه دختران جوان و طرفدار مُد را جلب نماید و از بین تنوع زیاد لباسها مدلهای دلخواه خود را انتخاب نمایند، در اینجا انواع مدلهای لباس مجلسی فانتزی برای دختران نوجوان را قرار داده ایم که می توانید ببینید و از بهترین آنها برای انتخاب لباس مجلسی تان الگو بگیرید.

تصاویر پیراهن مجلسی فانتزی مدلی از پیراهن مجلسی فانتزی مدل پیراهن مجلسی فانتزی نوجوان انواع پیراهن مجلسی فانتزی مدل پیراهن مجلسی فانتزی جذاب مدلی از پیراهن مجلسی فانتزی مدل جذاب پیراهن مجلسی فانتزی مدل زیبای پیراهن مجلسی فانتزی زیباترین مدل لباس مجلسی فانتزی مدل شیک پیراهن مجلسی فانتزی مدل جدید پیراهن مجلسی فانتزی مدل پیراهن مجلسی فانتزی جدید مدل پیراهن مجلسی فانتزی انواع مدل لباس مجلسی فانتزی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس مجلسی فانتزی آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *