دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از مدل سفارشی کروک بی ام و ETA 02 که دیدن دارد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۱ دی ۱۳۹۷
  • ۰

بی ام و مدل تازه ای با نام ETA 02 رونمایی کرده که از نظر شکل ظاهری شبیه به بی‌ام‌و ۲۰۰۲ کلاسیک می باشد. لطفاً برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید.

مدل ۲۰۰۲ برای کلاسیک بی ام و بسیار پرطرفدار است. خودروی مورد بحث با نام ETA 02 کابریو شناخته می گردد. این خودرو با کد ۱۳۵i و از نظر شکل ظاهری نیز شبیه به نمونه بی ام و ۲۰۰۲ روباز می باشد. شرکت آلمانی کوچکی با نام Everytimer Automobile آن را تولید کرده است و این خودرو در زمینه تولید خودروهای سفارشی فعالیت دارد.
 کروک بی ام و ETA 02
بی‌ام‌و ETA 02 از نظر شکل بدنه از فایبر گلاس تهیه شده و از نظر طراحی شبیه به مدل ۱۹۷۱ بی ام و ۲۰۰۲ کانورتیبل است. این خودرو از نظر مشخصات کاملاً امروزی و مدرن می باشد.
 کروک بی ام و ETA 02
چرخ های اسپرت بزرگ، چراغ های عقب LED، شیشه‌ی جلوی آیرودینامیک، چراغ‌های زنون از نوع bi-xenon از مشخصات این خودرو می باشند. سقف یکپارچه بازشونده، ستون A از بی ام و سری یک اتاق E88 الهام گرفته است.
 کروک بی ام و ETA 02

دارای موتور ۶ سیلندر از نوع خطی توربو با حجم ۳ لیتر می باشد. قدرت تولیدی موتور برابر با ۳۰۶ اسب بخار است و شتابی برابر با ۵ ثانیه دارد. حد نهایی سرعت آن برابر با ۲۵۰ کیلومتر می باشد.

 کروک بی ام و ETA 02

قیمت این خودرو در حد ۸۰ هزار دلار می باشد و در دو رنگ قرمز و آبی تولید و در قسمت بدنه از الیاف کربنی بهره مند شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *