دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نکاتی که شما را دختر دار یا پسردار می کند!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

جنسیت فرزند تا حد زیادی به تغذیه مادر بستگی دارد. به همین خاطر افرادی که تمایل به داشتن فرزند دختر دارند باید بدانند که چه چیزهایی را باید مصرف کنند و بالعکس. 

 تغذیه قبل از بارداری برای تعیین جنسیت فرزند اهمیت دارد. البته این تغذیه در زمان لقاح نیز مهم است و جنسیت بچه را تحت تاثیر قرار می دهد. بسیاری از باورها در زمینه تعیین جنسیت اشتباه است اما بعضی از این باورها نیز به شکل علمی اثبات شده اند، در ادامه با نکات تعیین جنسیت فرزند آشنا خواهید شد.

آشنایی با نکات تعیین جنسیت فرزند

نکات تعیین جنسیت فرزند

محیط اسیدی

کروموزوم ایکس قدرت بالایی در حفظ خود دارد. به همین خاطر در شرایط اسیدی نیز باقی می ماند. این در حالی است که کروموزوم Y در چنین وضعیتی باقی نخواهد ماند. بنابراین برای دختر دار شدن پیش از مقاربت، واژن خود را اسیدی کنید. یعنی ۲ قاشق غذاخوری سرکه سفید را در یک چهارم لیوان آب مخلوط و واژن را با آن شست و شو دهید. هیجان جنسی سبب از بین رفتن وضعیت اسیدی واژن می شود. بنابراین در این رابطه از هیجان جنسی اجتناب نمایید. چون با افزایش هیجان، محیط رحم خنثی می گردد و احتمال دختردار شدن کم می شود.

کم آبی

تاریخ و شواهد آن نشان می دهد که در شرایط سخت و وقوع قحطی تعداد نوزادان دختر افزایش می یابد. به طور کلی بدن زنان در برابر شرایط محیطی که در آن قرار دارند، واکنش نشان می دهد.

نمک نخورید

این باور نیز درست است. یک ماه قبل از بارداری، نمک خوردن را کنار بگذارید. چون نبود نمک سبب افزایش فعالیت های غدد فوق کلیوی می گردد و ازدیاد هورمون غشای فوق کلیوی را به دنبال دارد. این رژیم باید ۴ تا ۶ هفته به شکل مستمر رعایت شود.

زمان لقاح اهمیت دارد

 از دیگر نکات تعیین جنسیت فرزند زمان لقاح می باشد، اگر عمل لقاح درست چند روز قبل از عمل تخمک گذاری اتفاق بیفتد، شانش دختر دار شدن را فوق العاده بالا می برد. در واقع تاثیر زمان لقاح بر جنسیت جنین را نمی توان انکار کرد. اسپرم کروموزوم X قدرت بیشتری برای ماندن در شرایط نامطلوب و نامساعد را دارد.

کروموزوم Y یعنی جنین پسر

هر فرد دارای دو کروموزوم جنسی می باشد که یکی از آن ها را از مادر و دیگری را از پدر دریافت می کند. زن دارای دو کروموزوم X و مرد یک کروموزوم X و Y دارد. زمانی که کروموزوم Y به تخمک راه یابد، فرزند پسر می شود.

نکات مهم برای پسر دار شدن

نکات تعیین جنسیت فرزند

استرس نداشته باشید

باید خونسرد باشید. چون شواهد نشان می دهد زنان آرام بیشتر صاحب فرزند پسر می شوند. زنان مضطرب ۷۵ درصد بیش از زنان آرام صاحب فرزند دختر می شوند.

نمک

برای داشتن فرزند پسر باید نمک بخورید. میوه ها و غذاهایی حاوی فسفر، پتاسیم، آهن و سدیم میل کنید. با خوردن توت فرنگی قبل از لقاح، دهانه رحم قلیایی شده و شانس پسردار شدن بالا می رود. قهوه، چای، انجیر، خربزه، موز، ذرت، سبوس، سیب زمینی، نوشابه گازدار، کره، کنسرو ماهی، ژامبون، کنگرفرنگی، زردآلو، آناناس، مرکبات، خرما و حبوبات شانس پسردار شدن را بالا می برند و از نکات تعیین جنسیت فرزند می باشد.

محیط قلیایی

با شکل گیری محیط قلیایی در واژن شانس بالایی برای زنده ماندن کروموزوم ضعیف Y وجود دارد. بنابراین بهتر است ۱۵ دقیقه قبل از لقاح، محیط واژن را با مخلوط کردن ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین در یک لیوان قلیایی کنید. واژن را با این مخلوط بشویید.
از نظر زمانی نیز زمان نزدیک به تخمک گذاری را انتخاب کنید. چون در زمان تخمک گذاری ترشحات دهانه رحم از نوع قلیایی و رقیق خواهند بود و به طور کلی این موضوع برای ماندگاری و حفظ کروموزوم Y اهمیت زیادی دارد. ضمن اینکه حرکت آن را نیز سریع و راحت می کند.

قهوه نوشیدن

اگر مرد قبل از لقاح قهوه میل کند، شانس پسردار شدن او بالا می رود. چون اسپرم Y فعال تر می شود و احتمال شکل گیری جنین پسر بیشتر خواهد شد.
چگونه در تعیین جنسیت تاثیر بگذاریم؟

خوردن گندم

خوردن سیر تازه، حلیم گندم، نعناع، لوبیا، برنج، پیاز، نخود چرب تفت داده شده، مویز سرخ، روغن کنجد، پسته، روغن بادام، شیره خرما، انگور شیرین، انجیر و گندم شانس پسردار شدن را بیشتر می کند.

روش تعیین میزان اسپرم

در والدینی که دو یا بیشتر از دو تا فرزند دختر دارند و تمایل به داشتن فرزند پسر دارند باید اقدام به انجام آزمایش اسپرمی کنند زیرا، اگر در یک سی سی تعداد اسپرم های مرد کمتر از بیست میلیون باشد احتمال دختر شدن هشتاد درصد است و اگر زیر پنج میلیون باشد احتمال دختر دار شدن او صد در صد می باشد از این رو، این دسته از آقایان باید به یک متخصص ارئولوژی تماس گرفته و این تست را انجام دهند و در صورتی که کاهش تعداد اسپرم در مایع منی در آزمایش بالا وجود داشت می توانند به منظور افزایش میزان اسپرم از تجویزات پزشکی استفاده نمایند همچنین، می توانند برای برطرف کردن این مشکل از روش PGD – IVF و نشاندار کردن لیری استفاده کنند.

روش های تعیین جنسیت جنین

نکاتی در رابطه با تعیین جنسیت جنین

به منظور تعیین جنسیت جنین نکات زیرا را رعایت کنید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید.

  •  آرون گروپس

۱. زن باید به رژیم غذایی خود اهمیت دهد ولی نوع تغذیه مرد به صورت مطلق در تعیین جنسیت تاثیر نداشته اما مصرف آن توسط هر دو منجر به آسانی اجرای آن خواهد شد.

۲. باید از دو ماه پیش از بارداری رعایت رژیم غذایی در نظر گرفته شود و در این مدت از مصرف دارو هایی که منجر به برهم زدن تعادلی یونی رحم می شود پرهیز کنید.

۳. در هر آمیزش تعداد اسپرم نقش مهمی در تعیین جنسیت ایفا می کنند و به طور کلی می توان گفت هر چه تعداد اسپرم بیشتر باشد احتمال باردار شدن زیاد است و در غیر اینصورت احتمال دختر دار شدن زیاد می باشد.

۴. نوع روش زندگی، استرس و محیط زندگی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از نکات تعیین جنسیت فرزند است.

نکاتی در رابطه با تعیین جنسیت فرزند

سخن پایانی

به منظور تغییر PH واژن جهت تغییر جنسیت جنین، اسیدی و قلیایی محیط واژن به روش مصنوعی است و اگر فردی تمایل به داشتن جنین پسر دارد باید پیش از اقدام به نزدیکی جهت شست و شوی واژن از محلول جوش شیرین رقیق شده استفاده کند و اگر تمایل به دختر دار شدن دارد باید به منظور اسیدی شدن PH واژن از محلول رقیق شده سرکه سفید برای شست و شوی واژن استفاده نماید.

امیدواریم مطالعه نکات تعیین جنسیت فززند مورد توجه شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد، در صورت تمایل جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه جنسیت جنین می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *