دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لنوو نسل جدید لپ تاپ های لژیون را با کارت گرافیک RTX انویدیا معرفی می کند

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۰ دی ۱۳۹۷
  • ۰

لنوو برای بازی سری لژیون، ۲ لپ تاپ متفاوت معرفی کرده که این لپ تاپ ها از پردازنده های نسل ۸ شرکت اینتل و کارت گرافیکی RTX انویدیا بهره مند می باشند. 

همزمان با نمایشگاه CES 2019 دو محصول Y740 و Y540 معرفی شده اند. نمونه ۱۷ اینچی Y740 از کارت گرافیک RTX 2080 Max-Q بهره مند شده و لپ تاپ اول یک لپ تاپ اقتصادی و دومی از نوع قدرتمند می باشد.

نسخه ۱۵ اینچی آن نیز شامل کارت گرافیک RTX 2070 Max-Q می باشد و این موضوع عملکرد بالای آن را نسبت به نسخه های قدیمی موجب می شود. با ۳۲ گیگابایت حافظه رم از نوع  DDR4 با فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز، پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای Core i7-8750H اینتل، اسپیکرهای دالبی اتموس، نمایشگر اختیاری Full HD با نرخ بازسازی تصویر ۱۴۴ هرتز، صفحه‌کلید کورسیر با نورپردازی RGB، فناوری HDR و روشنایی ۵۰۰ نیت در نمایشگر رونمایی شده است.

لپ تاپ های لژیون شرکت لنوو

 Y540 با سخت افزار ضعیف تر معرفی می شود و نمایشگر ۱۵ اینچی دارد. هر دو لپ تاپ دارای فناوری  Coldfront لنوو هستند. عمر باتری در آن ها یکسان است و قادر به ذخیره نیرو تا ۶ ساعت هستند.

وزن یکسانی دارند و برای خنک کردن دستگاه از دو فن بهره مند شده اند. لنوو در این دستگاه ها از نورپردازی های غیر نرمال بهره مند نشده تا گیمرها دچار حواس پرتی نگردند. نسخه پانزده اینچی Y740 با قیمت ۱۷۵۰ دلار و نسخه ۱۷ اینچی با قیمت ۱۹۸۰ دلار عرضه خواهد شد. Y540 با قیمت پایه‌ی ۹۳۰ دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *