دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کروم بوک ۳۱۵ ایسر با پردازنده AMD رونمایی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۸ دی ۱۳۹۷
  • ۰

کروم بوک ۳۱۵ ایسر اولین کروم بوک شرکت ایسر می باشد که مجهز به پردازنده  AMD است. این دستگاه به تازگی در نمایشگاه CES 2019 معرفی شده است. 

شرکت ایسر در عرضه کروم بوک نقش فعالی داشته و در سال های اخیر محصولات زیادی از این دسته محصولات رونمایی کرده است. در سال ۲۰۱۵ اولین کروم بوک با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی معرفی شد. 
این نمایشگر در آن زمان رایج نبود. در حال حاضر بسیاری از لپ تاپ ها در این حدود تولید می شوند. شرکت ایسر با ارائه کروم بوک ۳۱۵ در نمایشگاه CES 2019 معرفی شده است. Acer Chromebook 315 با پردازنده AMD روانه بازار می شود.
کروم بوک ۳۱۵ ایسر
این لپ تاپ به کروم بوک ۱۵ شبیه می باشد. لپ تاپ معرفی شده دارای پردازنده های سری A(نسل هفتم AMD) و گرافیک رادئون می باشد. قیمت پایه این لپ تاپ از ۲۸۰ دلار شروع می شود.
کروم بوک ۳۱۵ ایسر

در حال حاضر اکثر کروم بوک ها از پردازنده سری سلرون، کور یا پنتیوم اینتل با حافظه گرافیکی این شرکت بهره مند می شود. ای ام دی و اینتل در حال حاضر با یکدیگر رقابت دارند.

کروم بوک ۳۱۵ ایسر

کروم بوک ۳۱۵ ایسر به دو درگاه USB-C، بلوتوث ۴.۲، دو درگاه USB 3.0، کیبورد مجهز به نور پس زمینه و حافظه رم ۸ گیگابایت مجهز می باشد. این رونمایی در سال ۲۰۱۹ در ماه فوریه با قیمت پایه ۲۸۰ دلار عرضه می گردد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *