دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گلکسی A10 سامسونگ با حسگر زیر انگشت معرفی می شود

  • مرضیه نوروزیان
  • ۶ دی ۱۳۹۷
  • ۰

قرار است سامسونگ حسگر اثر انگشت را زیر نمایشگر در گوشی های هوشمند رده متوسط به کار ببندد. احتمالاً این گوشی از فوریه سال آینده وارد بازار می شود. 

حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در گوشی های میان رده مورد توجه قرار می گیرد. قرار است اولین گوشی هوشمند میان رده سامسونگ با حسگر زیر نمایشگر در ماه فوریه رونمایی شود.

سامسونگ منتظر این رونمایی نمانده و خصوصیات محصول جدید خود را بر ملا ساخته است. یک شرکت چینی ادعا کرده که اسمارت فون سامسونگ با اسکنر انگشت زیر نمایشگر روانه بازار می شود.
قبلاً گفته شده بود که سامسونگ در نسل بعد گلکسی A از حسگر اثر انگشت نوری کمک می گیرد. البته این شرکت هر دو نوع حسگر اثر انگشت نوری و اولتراسونیک را به کار می بندد. حسگر اولتراسونیک با هزینه تولید بیشتر و عملکرد بهتر مورد توجه قرار می گیرد.
حسگر زیر انگشت هنوز در اختیار تمام کاربران نمی باشد. قرار است محصولات جدید سامسونگ در میان رده نیز با فناوری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نمایش داده شوند.
گلکسی A10 سامسونگ

این استراتژی جدید سامسونگ در پی تلاش های شرکت های شیائومی و هواوی ایجاد شده است. سامسونگ برای رقابت در محصولات میان رده خود ناگزیر به پیشرفت و استفاده از فناوری های متفاوت می باشد. سامسونگ برای گلکسی نوت ۹ از حسگرهای اولتراسونیک استفاده کرده اما هنوز خط مشی خود را در زمینه حسگر به کار رفته در گوشی هوشمند گلکسی A10 مشخص نکرده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *