دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ساعت هوشمند سامسونگ، گلکسی اسپرت نام گرفت!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۷ دی ۱۳۹۷
  • ۰

خبرها نشان می دهد که سامسونگ از چند هفته قبل تولید یک ساعت هوشمند را شروع نموده است که احتمالا نام این ساعت گلکسی اسپرت خواهد بود. 

گلکسی واچ سامسونگ در ماه آگوست همزمان با رونمایی از گلکسی نوت ۹ عرضه و به طور رسمی وارد تولیدات سامسونگ شد. در واقع این موضوع باعث شد که سامسونگ ساعت های خود را در سری گلکسی روانه بازار کند و در نتیجه گیر اسپرت آخرین ساعت هوشمند مجموعه سری Gear سامسونگ باشد.

در پی نشر این گزارش، اطلاعلاتی نیز درباره این ساعت هوشمند و مشخصات آن در اختیار قرار گرفت. شماره مدل این ساعت هوشمند SM-R500 و کد نام آن Pulse می باشد. احتمالاً گسترش این ساعت از دسامبر ۲۰۱۸ شروع می شود. نرم افزار اولیه تولیدی این ساعت هوشمند R500XXE0ARL5 می باشد

نام رسمی این ساعت فعلاً مشخص نشده اما احتمالاً نام اسپرت گلکسی برای آن انتخاب می گردد. شماره مدل SM-R500 برای عرضه این ساعت هوشمند نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد در نام تجاری ساعت هایش تغییر ایجاد کند.
ساعت گلکسی اسپرت

این ساعت طبق گفته سم موبایل، دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی و مجهز به سیستم عامل تایزن می باشد. این ساعت احتمالاً با گلکسی اس ۱۰ رونمایی می شود.

ساعت سامسونگ با ویژگی تمرکز بر روی تناسب اندام و عدم به کارگیری اتصال LTE عرضه می شود. برای عرضه این ساعت اندازه های متفاوتی در نظر گرفته می شود. دستاورد جدید سامسونگ با دستیار صوتی بیکس بی همراه شده و قادر به پشتیبانی از ویژگی Bixby Reminder نیز می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *