دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پورشه ۷۱۸T در مدل های باکستر و کیمن رونمایی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳ دی ۱۳۹۷
  • ۰

پورشه ۷۱۸T با موتور ۴ سیلندر و قدرت تولیدی ۲۹۵ اسب بخار در مدل های باکستر و کیمن وارد بازار می گردد. تمام اتفاقات پس از عرضه موفقیت آمیز پورشه Carrera T 911 به وقوع پیوست.

پورشه Carrera T 911 پس از عرضه با استقبال بسیاری رو به رو شد. این شرکت با عرضه ۷۱۸T می خواهد این استقبال را بار دیگر تجربه کند. قرار است این محصول با دو مدل کیمن و باکستر روانه میدان شود.

موتور در نظر گرفته شده برای این خودرو ۲ لیتری، ۴سیلندر و مجهز به توربوشارژ می باشد. موتور تولیدی قدرتی برابر با ۲۹۵ اسب بخار و گشتاوری معادل با ۳۸۰ نیوتن متر دارد. این خودرو مجهز به جعبه دنده PDK آپشن یا جعبه دنده دستی استاندارد می باشد.

پورشه ۷۱۸T

مدل پورشه باکستر(روباز) و کیمن(کوپه) سرعت صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را با جعبه دنده دستی در حدود ۴.۹ ثانیه تجربه می کند. در جعبه دنده PDK این زمان، ۰.۲ ثانیه کمتر خواهد بود. اسپرت پلاس پورشه ۷۱۸T نیز شتابی برابر با ۴.۵ ثانیه خواهد داشت. حد نهایی سرعت این پورشه برابر با ۲۷۵ کیلومتر بر ساعت می باشد.

پورشه ۷۱۸T

سیستم مدیریت فعال تعلیق پورشه سبب کم شدن ارتفاع مدل ۷۱۸ تی به میزان ۲۰ میلی متر می گردد. مدل ارائه شده با فناوری توزیع گشتاور، دیفرانسیل عقب قفل شونده و دسته موتورهای فعال ارائه شده است.

پورشه ۷۱۸T

  •  آرون گروپس

پورشه ۷۱۸T با رینگ های ۲۰ اینچی خاکستری تیتانیومی براق جذاب تر می باشد. سیستم اگزوز اسپرت سیاه و آینه های عمیق خاکستری از دیگر مشخصات این مدل پورشه می باشند.

پورشه ۷۱۸T

فضای کافی برای کابین آن در نظر گرفته شده و دارای صندلی و غربیلک فرمان اسپرت می باشد. پورشه ۷۱۸ در مدل های جدید بدون سیستم اطلاعاتی و سرگرمی ارائه می گردد. این موضوع برای کم کردن وزن خودرو اعمال شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *