دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

هواوی نوا ۴ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سونی و نمایشگر حفره دار رونمایی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

هواوی نوا ۴ با نمایشگر ۶.۴ اینچی، سیستم عامل اندروید۹ پای، تراشه کرین ۹۷۰ و دوربین قدرتمند ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد. لطفاً در ادامه مطلب همراه ما باشید. 

محل قرار گیری دوربین سلفی در هواوی نوا ۴ متفاوت است. این محل روزنه ای با قطر ۴.۵ میلی متر دارد. در این روزنه دوربینی با ۲۵ مگا پیکسل قرار گرفته و کیفیت بالایی در ثبت تصاویر دارد.

هواوی نوا 4 با دوربین 48 مگاپیکسلی سونی

کوچک ترین ماژول دوربین سلفی دنیا متعلق به دوربین سلفی نوا ۴ است. این دوربین اندازه ای برابر با ۳.۵ میلی متر دارد. Huawei Nova 4 برای قرار گیری دوربین سلفی در پنل جلویی از حفره ۴.۵ میلی متری استفاده کرده و این اندازه از گوشی گلکسی A8s کوچک تر می باشد.

آنر نیز محصول جدید خود به نام ویو ۲۰ را معرفی کرده که این برند نیز از زیرشاخه های گوشی هواوی می باشد. این دو گوشی هر دو دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی می باشند.

این دوربین گستردگی مکانیکی بیشتری از سنسورهای عادی دارد. نوا ۴ دارای ۳ دوربین اصلی می باشد. مدل پایه نوا ۴ با دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و قیمت کمتر عرضه می شود.

هواوی نوا 4 با دوربین 48 مگاپیکسلی سونی

در قسمت پشت، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۷ درجه، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق برای درج افکت بوکه در نظر گرفته شده است. مجهز به تراشه کرین ۹۷۰ است و وضوح تصویر آن برابر ۲۳۱۰*۱۰۸۰ می باشد. دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. این اسمارت فون در چهار رنگ آبی شفقی، قرمز، سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

  •  آرون گروپس

هواوی نوا 4 با دوربین 48 مگاپیکسلی سونی

باتری موبایل به ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و شارژدهی مناسبی ارائه می کند. دارای سیستم عامل اندورید ۹ پای با به روز ترین نسخه از رابط کاربری EMUI می باشد.

درگاه USB-C، شارژ سریع ۱۸ واتی را فراهم می کند. مدل پایه آن با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم با قیمت ۴۵۰ دلار و مدل بالاتر آن با دوربین ۴۸ مگاپیکسل و قیمت ۴۹۰ دلار عرضه خواهد شد. این عرضه ابتدا در کشور چین، آن گاه هند و اروپا کلید می خورد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *