دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اسمارت فون آیفون XR در فصل اول ۲۰۱۹ فروش خوبی نخواهد داشت!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

مینگ چی کو طی برآوردهایی اعلام کرده که آیفون XR در فصل اول ۲۰۱۹ با تقاضای کمی مواجه می گردد و در نتیجه فروش مناسب و قابل توجهی به همراه نخواهد داشت. 

طبق پیش بینی مینگ چی کو در اولین فصل سال ۲۰۱۹ میزان فروش موبایل های اپل کاهش می یابد. البته این کاهش تقاضا بیشتر شامل آیفون XR می شود اما تمام گوشی های آیفون از این قاعده خارج نیستند. یعنی فروش برای تمام گوشی های آیفون کمتر خواهد شد.
مینگ چی کو در طی یادداشتی، سایر سرمایه گذاران را در جریان این پیش بینی قرار داد. فصل اول سال ۲۰۱۹ با سه ماهه دوم سال مالی اپل همگام خواهد بود. طبق این برآورد میزان فروش بین ۳۸ میلیون تا ۴۲ میلیون خواهد بود. این رقم یک کاهش ۸ میلیون تا ۱۲ میلیون را نسبت به سال ۲۰۱۸ در همین سه ماهه زمانی نشان می دهد.
فروش اسمارت فون آیفون XR در فصل اول 2019
در واقع این کاهش، ۱۶ درصد تا ۲۴ درصد می باشد. TF International Securities میزان فروش گوشی های آیفون را بین ۴۷ تا ۵۲ میلیون تخمین زده بود. میزان فروش گوشی XR از حد مورد انتظار نیز کمتر می باشد.
حد مورد انتظار برای تقاضای آیفون ها برابر با ۲۰ میلیون تا ۲۵ میلیون در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ بوده است. تخمین های کنونی این رقم را بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون در نظر می گیرد.
فروش اسمارت فون آیفون XR در فصل اول 2019
مینگ چی کو افزایش خرید مدل های قدیمی آیفون را پیش بینی کرده اما این موضوع کمبود تقاضای آیفون های جدید را جبران نخواهد کرد. عرضه گوشی آیفون در سال ۲۰۱۸ رقمی بین ۲۰۵ تا ۲۱۰ میلیون دستگاه بوده و این رقم در سال ۲۰۱۹ به ۱۸۸ تا ۱۹۴ میلیون می رسد. این موضوع خبر از کاهش فروش ۵ تا ۱۰ درصدی می دهد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *