دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نخستین تماس تصویری ۵G با گوشی سامسونگ برقرار شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

اولین تماس تصویری اینترنت نسل پنجم با یکی از اپراتورهای کره جنوبی و به وسیله گوشی هوشمند سامسونگ برقرار شد. لطفاً با ادامه مطلب همره ما باشید. 

اخیراً اپراتورهای کره جنوبی شبکه های ۵G را برپا کرده اند. برای اولین تماس ویدیویی با این شبکه از یک گوشی سامسونگ استفاده شده است. قبل از این نیز از چنین تجهیزاتی برای امتحان شبکه ۵G استفاده شده بود. 

اپراتور این تماس تصویری در کره جنوبی SK Telecom نام داشته و کره جنوبی سه اپراتور  شبکه ۵G در نظر گرفته است. فعلاً فقط مشترکین شرکتی می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

شبکه تجاری اینترنت نسل پنجم در ۱۳ شهر بزرگ از کره جنوبی فعال می باشد. اپراتورها قصد دارند قبل از ورود این گوشی های هوشمند تمام نقاط کره جنوبی را به پشتیبانی از این فناوری مجهز کنند.

تماس تصویری بین مرکز کنترل SK Telecom و یکی از مدیران شرکت در دفتر مرکزی سئول برقرار شد. اولین گوشی اینترنت نسل پنجم در اسفند ماه عرضه می شود. این گوشی ها فقط در کشورهایی با قابلیت پشتیبانی از این فناوری قابل عرضه می باشند.

بیشتر محصولات آینده سامسونگ به فناوری ۵G مجهز می باشد. آمریکا از جمله کشورهایی است که قابلیت استفاده از اینترنت نسل پنجم را فراهم آورده است.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *