دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر کنونی و فوتبالیست سابق کشورمان + عکس

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

پژمان جمشیدی فوتبالیست سالهای قبل تیم فوتبال پرسپولیس و بازیگر این روزهای سینما و تلویزیون می باشد. او همچنین سابقه بازی در تیم های باشگاهی سایپا و پاس تهران را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد. در ادامه بیوگرافی پژمان جمشیدی را می خوانید.

در این مطلب بیوگرافی پژمان جمشیدی ، فوتبالیست و بازیگر مطرح کشورمان به همراه مجموعه ای از تصاویر وی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما خوانندگان و علاقمندان این بخش از مجله آرگا قرار بگیرد بنابراین تا پایان مطلب همراه ما باشید.

بیوگرافی پژمان جمشیدی به همراه تصاویر

پژمان جمشیدی در ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در شهر تهران متولد شد. پدر و مادرش هر دو فرهنگی بودند. پدرش دبیر زیست شناسی و زمین شناسی مقطع دبیرستان و مادرش معلم دبستان بود. او یک برادر بزرگتر از خود به نام هومن و یک خواهر کوچکتر به اسم مامک دارد.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

وی فوتبالیست سابق تیم های پرسپولیس، سایپا و پاس تهران می باشد و برای تیم ملی ایران نیز بازی کرده، به طوری که در ۱۹ مسابقه ملی حضور داشته و یک گل به ثمر رسانده است. جمشیدی چند سالی است به بازیگری روی آورده و در این مسیر تا حدودی موفق ظاهر شده است.

زندگینامه جالب پژمان جمشیدی

بازیگری پژمان جمشیدی در تلویزیون در سال ۱۳۹۲ و با سریال پژمان آغاز شد، وی به دلیل دوستی که با خانواده قاسمخانی داشت، با تعریف کردن خاطرات بعد از فوتبالش و اتفاقاتی که به دلیل کم رنگ شدن شهرت و محبوبیتش برای وی رخ داده بود، ایده اولیه ساخت سریال پژمان را در اختیار پیمان قاسمخانی، نویسنده مطرح کشورمان قرار داد و به این ترتیب استارت اولیه مجموعه تلویزیونی پژمان زده شد؛ تاکنون فوتبالیست های زیادی وارد حوزه بازیگری شده اند ولی هیچ کدام از آنها به اندازه پژمان جمشیدی موفق نبوده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی متفاوت پژمان جمشیدی

محبوبیت و موفقیت سریال پژمان باعث شد تا پیشنهادات زیادی در زمینه بازیگری به وی شود و حالا خیلی ها او را به اسم بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می شناسند. جمشیدی همچنین در جشنواره سی و ششم فیلم فجر به عنوان نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد برای بازی در فبلم «سوءتفاهم» انتخاب شد.

 زندگینامه پژمان جمشیدی+عکسعکس پژمان جمشیدی

زندگی نامه جالب پژمان جمشیدیپژمان جمشیدی و رضا یزدانی

بیوگرافی پژمان جمشیدیپژمان جمشیدی و بهرام رادان

بیوگرافی پژمان جمشیدیتصویر پژمان جمشیدی در پشت صحنه یک فیلم

زندگینامه پژمان جمشیدیتیپ شیک و رسمی پژمان جمشیدی

زندگی نامه پژمان جمشیدیپژمان جمشیدی در برنامه خندوانه

بیوگرافی پژمان جمشیدیپژمان جمشیدی و هانیه توسلی    بیوگرافی پژمان جمشیدیبازی پژمان جمشیدی در یک فیلم سینمایی

بیوگرافی از پژمان جمشیدیعکس پژمان جمشیدی در کنار خواهرزاده هایش

بیوگرافی و عکس پژمان جمشیدیپژمان جمشیدی و مادرش

بیوگرافی و زندگینامه پژمان جمشیدیعکس قدیمی از بازیکنان سابق و مطرح پرسپولیس

بیوگرافی دیدنی پژمان جمشیدیعکس و بیوگرافی پژمان جمشیدی

بیوگرافی جذاب پژمان جمشیدیپژمان جمشیدی در کنار همایون شجریان و علی اوجی  بیوگرافی درباره پژمان جمشیدیپژمان جمشیدی و خواهرش مامک  بیوگرافی جدید پژمان جمشیدیگریم پژمان جمشیدی و سام درخشانی در خوب، بد، جلف

بیوگرافی کامل پژمان جمشیدیپژمان جمشیدی و برادرش

بیوگرافی جالب پژمان جمشیدی

فیلم شناسی پژمان جمشیدی

سریال های تلویزیونی

پژمان (۱۳۹۲)، سالهای ابری (۱۳۹۳)، دیوار به دیوار (۱۳۹۶)، نفس (۱۳۹۶)، دیوار به دیوار ۲ (۱۳۹۷) و تله فیلم شرف خانواده فاضل (۱۳۹۲)

بیوگرافی در مورد پژمان جمشیدی

فیلم های سینمایی

خوب، بد جلف ۲، پیچ تند (۱۳۹۷)، تگزاس ۲ (۱۳۹۷)، ایده اصلی (۱۳۹۷)، دینامیت (۱۳۹۷)، لابیرنت (۱۳۹۷)، ما همه با هم هستیم (۱۳۹۷)، سوء تفاهم (۱۳۹۶)، تگزاس (۱۳۹۶)، لونه زنبور (۱۳۹۶)، من دیوانه نیستم (۱۳۹۵)، آذر (۱۳۹۵)، خوب، بد، جلف (۱۳۹۵)، ۵۰ کیلو آلبالو (۱۳۹۴)، آتش بس ۲ (۱۳۹۳)

بیوگرافی خاص پژمان جمشیدی

 تئاتر

بادی که تو را خشک کرد، مرا برد (۱۳۹۲)، آرسنیک و تور کهنه (۱۳۹۳)، آرامسایش (۱۳۹۳)، وقتی ما برگردیم، دو پای آویزان باقی مانده است (۱۳۹۳)، گنجفه (۱۳۹۳)، پلیس (۱۳۹۴)، پپرونی برای دیکتاتور (۱۳۹۴)، بینوایان (۱۳۹۵)، نمایش خوانی الدسیبروک (۱۳۹۵)، یادم تو را فراموش (۱۳۹۵)، دوباره اون آهنگ را بزن سَم (۱۳۹۵)، حکومت نظامی (۱۳۹۵)، پوست انداختن (۱۳۹۵)، پپرونی برای دیکتاتور (۱۳۹۶)، آن سوی آینه (۱۳۹۷)

بیوگرافی پژمان جمشیدی

تجربه در سینما

پژمان جمشیدی بعد از ایفای نقش در سریال «پژمان» در سال ۱۳۹۳ با بازی در فیلم آتش بس ۲ نخستین تجربه خود را در فیلم سینمایی کسب کرد  و با هشتمین تجربه خود در سال ۱۳۹۶ نامزد نقش مکمل سیمرغ فجر شد.

ژست خاص پژمان جمشیدی

شروع قوتبال پژمان جمشیدی

ایشان در ابتدا فوتبال را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کردند و بعد در تیم هایی مانند : استیل آذین، فولاد، پاس، سایپا، پرسپولیس و ابومسلم بازی کردند و در تیم پرسپولیس در چپ و راست بازی می کردند و گلی که در سال ۱۳۸۲ در اصفهان به سپاهان زدند باعث پیروزی پرسپولیس شد و به عنوان یکی از خاطرات شیرین او به شمار می رود.

ازدواج پژمان جمشیدی

خواهر و برادرم ازدواج کردند ولی من من هنوز ازدواج نکردم و شرایط زندگیم این گونه پیش رفته. ازدواج اتفاقیه که هنوز برای من رخ نداده به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج تعیین کردن اشتباهه مهم اینه که یه نفر به دلت بشینه و دوسش داشته باشی. طبیعتاً آدم هایی که با آن ها اشنا می شویم و باهاشون رفت و آمد میکنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول مون هستند اینکه قلاب دلمون کجا گیر کنه معلوم نیست.

 پژمان جمشیدی در کنار رضا عطارانزندگینامه پژمان جمشیدیشرح حال زندگی پژمان جمشیدیسرگذشت پژمان جمشیدیژست جالب پژمان جمشیدیتصاویر جالب پژمان جمشیدیپژمان جمشیدی در کنار حامد کمیلی و سام درخشانیزندگینامه جالب پژمان جمشیدیآشنایی با بیوگرافی پژمان جمشیدیعکس جالب پژمان جمشیدیبیوگرافی پژمان جمشیدی با تصاویربیوگرافی پزمان جمشیدی بازیگر ایرانیتصویر زیبای پژمان جمشیدیزندگی پژمان جمشیدی بازیگر ایرانیبیوگرافی پژمان جمشیدی ، فوتبالیست و هنرمند محبوب کشورمان را به همراه تصاویر جذاب وی را در این بخش ملاحظه کردید. در صورت تمایل جهت آشنایی بیشتر با پژمان جمشیدی می توانید روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *