دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی شجاع خلیل زاده و عکس های متفاوت از وی

  • زهرا خانزاده
  • ۲ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب برای هواداران و علاقمندان تیم فوتبال پرسپولیس، بیوگرافی شجاع خلیل زاده را ارائه می نماییم. وی در پست مدافع میانی برای این تیم بازی می کند و شماره پیراهنش نیز ۳ است.

شجاع خلیل زاده بازیکن ۲۹ ساله تیم فوتبال پرسپولیس می باشد، از سال ۸۷ به طور حرفه ای در تیم های مختلفی نظیر مس رفسنجان، مس کرمان، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران بازی کرده است. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی شجاع خلیل زاده و مشاهده عکس های متفاوت وی می توانید، با این بخش از آرگا همراه شوید.

بیوگرافی و جذاب ترین عکس های شجاع خلیل زادهشجاع خلیل زاده

بیوگرافی شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زاده متولد ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۸ در قائم شهر می باشد.

وی طی سال های ۸۶-۸۵ و ۸۷-۸۶ به ترتیب عضو تیم های شهرداری امیرکلا و خشنویس ساری بوده است.

شچاع خلیل زاده در سال های ۸۷ تا ۸۹ به مدت ۲ سال به عضویت باشگاه مس رفسنجان در آمده بود و تعداد بازی های وی در این مدت برای این تیم ۴۲ بازی بوده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

او پس از جدا شدن از تیم مس رفسنجان با امضای قراردادی ۳ ساله به تیم مس کرمان ملحق شد، حضور  خلیل زاده در این تیم از سال ۹۲-۸۹ می باشد، که ۶۴ بازی برای مس کرمان انجام داده است و موفق به زدن یک گل نیز شده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

نمایش قابل قبول وی در این تیم سبب شد، تا برخی از تیم های لیگ برتریخواهان جذب این بازیکن شوند. به همین خاطر باشگاه سپاهان اصفهان اور ا برای سال های ۹۲ تا ۹۶ به خدمت گرفت، خلیل زاده در طی این مدت برای این تیم اصفهانی ۵۸ بازی رسمی انجام داد.

در سال ۹۵-۹۴ برای انجام خدمت سربازی، به صورت قرضی از تیم سپاهان اصفهان به تراکتورسازی تبریز پیوست و در ۲۳ بازی برای این تیم به میدان رفت و موفق به زدن ۲ گل شد. که یکی از این گل ها را در جام باشگاه های آسیا برای تراکتورسازی به ثمر رساند.

تصاویر جذاب شجاع خلیل زاده عکس شجاع خلیل زاده با لباس سپاهان اصفهان

تصاویر قدیمی شجاع خلیل زاده

شجاغ خلیل زاده دوباره به سپاهان اصفهان بازگشت و در نقل و انتقالات سال ۹۷-۹۶ با درخواست سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس(برانکو ایوانکوویچ) و با امضای قراردادی ۲ ساله به تیم قرمز پوش پایتخت پیوست و اولین گلش را نیز در اولین بازی خود برای این تیم تهرانی در برابر فولاد خوزستان به ثمر رساند. وی در لیگ قرمانان آسیا در بازی رفت پرسپولیس، الاهلی موفق به زدن دومین گل برای این تیم شد.

مجموعه عکس های شجاع خلیل زاده قرارداد شجاع خلیل زاده با مدیر عامل سابق پرسپولیس

بیوگرافی و تصاویر جدید و خاص شجاع خلیل زاده عکس جالب از شجاع خلیل زاده

بیوگرافی جذاب شجاع خلیل زاده

او در سال ۹۱ از سوی کارلوس کی روش (سرمربی تیم ملی فوتبال ایران) به تیم ملی دعوت شد و توانست در بازی ایران-موزامبیک پیراهن تیم ملی را بپوشد، این بازی با نتیجه ۳ بر ۰ به نفع ایران تمام شد.

زندگینامه و عکس شجاع خلیل زادهشجاع خلیل زاده و گادوین منشا

جدیدترین عکیس های شجاع خلیل زادهتقابل بغداد بونجاح با شجاع خلیل زاده

بیوگرافی شجاع خلیل زاده

در ادامه بیوگرافی شجاع خلیل زاده می توانید، تعداد بیشتری از تصاویر شخصی وی را مشاهده کنید.

بیوگرافی شجاع خلیل زاده  سلفی شجاع خلیل زاده

بیوگرافی دیدنی شجاع خلیل زاده عکس شجاع خلیل زاده با وحید امیری

بیوگرافی باحال شجاع خلیل زادهژست متفاوت شجاع خلیل زاده

بیوگرافی متفاوت شجاع خلیل زادهعکس خانوادگی شجاع خلیل زاده

بیوگرافی و عکس های شجاع خلیل زادهتیپ خاص شجاع خلیل زاده

بیوگرافی خواندنی شجاع خلیل زادهعکس شجاع خلیل زاده در کنسرت بهنام بانی

تصاویر خاص شجاع خلیل زادهعکس متفاوت شجاع خلیل زاده

بیوگرافی شجاع خلیل زادهسلفی مرتضی پور علی گنجی و شجاع خلیل زاده

زندگینامه شجاع خلیل زادهعکس خاص شجاع خلیل زاده

بیوگرافی و تصاویر شجاع خلیل زادهشجاع خلیل زاده و محسن یگانه

انواع عکس و زندگینامه شجاع خلیل زادهتصویر شجاع خلیل زاده

بیوگرافی شجاع خلیل زادهسلفی شجاع خلیل زاده و حسین ماهینی

گالری تصاویر شجاع خلیل زادهعکس رسمی شجاع خلیل زاده

سری جدید عکس های شجاع خلیل زاده شجاع خلیل زاده و فرشاد احمدزاده در کنار مهدی طارمی

تصاویر شیک شجاع خلیل زادهعکس مدافع میانی پرسپولیس

عکس شجاع خلیل زاده و زندگینامه ویعکس  متفاوت سروش رفیعی و شجاع خلیل زاده

تصاویر دیدنی شجاع خلیل زاده

ازدواج شجاع خلیل زاده

این فوتبالیست ایرانی مدتی است به جرگه متاهلین پیوسته است، خبر ازدواج وی را مرحوم مهرداد میناوند با انتشار عکسی از وی در لباس دامادی منتشر کرد و زیر پستش نوشت : “شاه داماد خوشبخت باشید در کنار هم”، ضمن اینکه خلیل زاده نیز بعدها با انتشار عکسی از خود و همسرش نوشت : ” خوشحالم که خدا تو را به من داد”. وی قبل از ازدواجش در یکی از مصاحبه هایش در رابطه با زندگی پیش از ازدواجش اینگونه توضیح داده بود :

تصاویر شجاع خلیل زاده

با این که سال هاست تنها زندگی می کنم، اما پدرم هر روز چندین بار به من زنگ می زند! و من هم شب ها ساعت ۱۱ با تلفن خانه به او زنگ می زنم تا بگویم خانه هستم. قبلا فردی عصبی بودم، اما مادرم قسمم داده است که نبایستی عصبی شوم؛ برای همین من هم تمام تلاشم را می کنم که کوچک ترین بحثی از من دیده نشود و در زمین آرام باشم.

رفقای فوتبالی خلیل زاده

خلیل زاده در دورانی که در پرسپولیس بازی می کرد، از سروش رفیعی به عنوان یکی از بهترین آدمهای زندگی اش نام برده است. وی همچنین رفاقت قدیمی با محسن ربیع خواه، علی بیرانوند، سید جلال حسینی و حسین ماهینی دارد.

عکس و بیوگرافی شجاع خلیل زاده

پیوستن به الریان قطر

وی در حال حاظر برای تیم  قطر و تیم ملی ایران بازی می کند و علی رغم موفقیت هایش در ترکیب تیم پرسپولیس گویا برای تیم الریان خیلی مثمرثمر نبوده و نتوانسته بازی های مقبولی برای این تیم قطری انجام دهد. البته وی در طی دو فصل حضورش در تیم الریان ۳۵ بار به زمین رفته و موفق به زدن سه گل شده است.

تصاویر جدید شجاع خلیل زاده

در ادامه زندگینامه خواندنی شجاع خلیل زاده فوتبالیست تیم ملی ایران و بازیکن سابق تیم پرسپولیس، می توانید تصاویر جدیدتری از وی را در اینجا ملاحظه نمایید.

سرگذشت شجاع خلیل زادهشرح حال شجاع خلیل زادهگالری عکسهای شجاع خلیل زادهزندگی نوشته و عکس شجاع خلیل زادهزندگی نوشته در مورد شجاع خلیل زادهجدیدترین بیوگرافی شجاع خلیل زادهزندگی نوشته درباره شجاع خلیل زادهزندگی نوشته متفاوت شجاع خلیل زادهتصاویر و بیوگرافی شجاع خلیل زادهزندگی نوشته خواندنی شجاع خلیل زادهزندگی نوشته جالب شجاع خلیل زادهزندگی نوشته جدید شجاع خلیل زادهزندگی نوشته شجاع خلیل زاده

همانطور در بالا، بیوگرافی شجاع خلیل زاده را مشاهده کردید، برای مطالعه بیوگرافی سایر بازیکنان ایران می توانید از مطالب قبلی آرگا مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *