دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین کوزه سفالی با چند ایده بکر و جذاب

  • زهرا خانزاده
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

این مطلب را به ارائه انواع تزیین کوزه سفالی و همچنین گلدان سفالی اختصاص داده ایم، که این نمونه های زیبا و خلاقانه را می توانید با استفاده از وسایل مختلف و ساده بسازید.

تنها راه ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی منزل، خرید وسایل جدید و امروزی و تعویض آن ها با وسایل قدیمی نیست. بلکه می توان همان اشیا و وسایل قدیمی را با کمی خلاقیت و سلیقه به شکل وسایل مدرن و امروزی بیارآیید. انواع کوزه و گلدان سفلی یکی از این وسایل می باشد که با استفاده از وسایل ساده و دور ریختنی می توان به زیباترین شکل ممکن دیزاین نمود و برای دیزاین پنجره آشپزخانه، اُپن، راهرو، پله و… مورد استفاده قرار داد. با همراه شدن با این بخش از آرگا می توانید، با چند ایده جذاب و بکر برای تزیین کوزه سفالی و گلدان سفالی آشنا شوید.

تزیینات شیک کوزه سفالیآینه کاری کوزه سفالی

ایده های زیبا برای تزیین کوزه سفالی

برای تزیینات انواع کوزه و گلدان سفالی می توانید، از وسایلی ساده و دور ریختنی همچون پوسته تخم مرغ، انواع پولک و منجوق، تخمه سیاه، لوبیا قرمز، مروارید، سنگی های رنگی، تکه شکسته های موزاییک و غیره استفاده کنید و به وسیله چسب آن ها را به شکل طرح های مختلف بر روی گلدان و یا کوزه بچسبانید. در این بخش می توانید، نمونه های زیبا از این نوع تزیینات گلدان و کوزه را مشاهده کنید.

تزیین خاص کوزه سفالیزیبا سازی کوزه سفالی

تزیین کوزه سفالیتزیینات خلاقانه کوزه سفالی

تزیین کوزه سفالیتزیینات خاص کوزه سفالی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیینات کوزه سفالی با پوست تخم مرغتزیینات کوزه سفالی با پوست تخم مرغ

تزیین جدید برای گلدان و کوزه سفالیتزیینات انواع کوزه سفالی با صدف

تزیینات کوزه و گلدان با ایده ای جالبتزیین گلدان سفالی

تزیین کوزه سفالیتزیینات کوزه سفالی با وسایل ساده

رنگ آمیزی و نقاشی روی سفال، روشی دیگر برای تزیینات کوزه سفالی و گلدان سفالی است که این نوع تزئین، ساده اما بسیار زیبا می باشد. البته بعد از رنگ آمیزی کوزه یا گلدان سفالی می توانید، برای زیباتر شدن آن، اشیای تزئینی همچون پولک و منجوق را روی قسمت رنگ شده بچسبانید.

تزیینات کوزه سفالی با روش های خلاقانه و زیباایده ای جالب برای تزیینات کوزه سفالی

تزیین جالب کوزه سفالی و گلدان سفالیرنگ آمیزی کوزه سفالی

تزیین ساده و جذاب کوزه سفالیرنگ آمیزی و تزیین گلدان سفالی

ایده های جدید برای تزیین گلدان کوزه سفالیطرح های زیبا برای نقاشی شیدن روی کوزه سفالی

تزیین کوزه سفالیایده های جدید برای تزیینات کوزه سفالی

تزیینات جالب کوزه سفالیرنگ آمیزی خاص کوزه سفالی

تزیین انواع کوزه سفالی رنگ آمیزی روی سفال برای زیبا سازی کوزه

روش بعدی برای تزیینات انواع گلدان و کوزه سفالی، استفاده از پارچه های طرح دار و رنگی می باشد. در این نوع تزئین، باید پارچه مورد نظر را به اندازه ابعاد گلدان برش بزنید، بعد پارچه را به آن بچسبانید و از این گلدان های زیبا برای دیزاین منزلتان استفاده کنید.

تزیین جالب گلدان

مراحل تزیین گلدان سفالیمراحل تزیین گلدان سفالی

تزیین گلدان سفالی با استفاده از وسایل سادهتزیین گلدان سفالی با پارچه و وسایل تزیینی

تزیین گلدان سفالی با وسایل دوریختنیرنگ آمیزی کوزه سفالی

تزیینات گلدان سفالی با وسایل سادهتزیین هنرمندانه گلدان سفالی

تزیین کوزه و گلدان سفالی با پارچه های رنگیتزیینات کوزه سفالی با انواع پارچه

تزیینات جدید کوزه سفالی     تزیینات سنتی کوزه سفالی

تزیینات کوزه سفالی با وسایل ساده

ایده های جدید برای تزیینات کوزه سفالی

سفالگری از جمله هنر های جذاب و پرطرفدار در کشورمان است که در اشکال مختلف و برای تهیه انواع ظروف مورد استفاده قرار می گیرد، حال استفاده از این ظروف کاربرد زیادی دارد، کوزه سفالی از جمله این ظروف زیبا و محبوب است که برای نگهداری آب یا مایعات دیگر و همچنین به عنوان گلدان و یا دکوری رواج زیادی دارد، همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید، ایده های جذاب و متنوع زیادی برای تزئینات شکیل کوزه سفالی با نقاشی کردن، استفاده از وسایل تزئینی مختلف، کنف، نمد، چرم و …  وجود دارد، در ادامه تصاویر متنوع دیگری از انواع خلاقیت تزئین کوزه سفالی قرار داده ایم که می توانید آنها را ببینید و از بهترین مدلهای تزئین کوزه الگو بگیرید.

تزئینات زیبای کوزه سفالی

ظروف سفالی که از هنر های دستی زیبا و جزو صنایع دستی ایرانیان محسوب می شود، ایده جذابی برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل به منظور زیباسازی و دیزاین قسمت های مختلف خانه با وسایل ساده می باشد، حال در صورتی که علاقمند به استفاده از ظروف سفالی خود برای دیزاین منزل بوده اما به دنبال روشهایی زیبا برای تزیینات این ظروف زیبا هستید، می توانید از انواع ایده های تزئین شکیل کوزه سفال که در اینجا به اشتراک گذاشته ایم دیدن کرده و با انتخاب یک مدل جذاب تزئین, کوزه سفالی خود را دیزاین کرده و در دکوراسیون منزلتان استفاده نمایید.

تصاویر تزئینات کوزه سفالی ایده تزئینات کوزه سفالی مدل تزئینات کوزه سفالی انواع تزئینات کوزه سفالی تزئینات خاص کوزه سفالی تزئینات متفاوت کوزه سفالی تزئینات جذاب کوزه سفالی خلاقیت تزیین کوزه سفالی تزئینات خلاقانه کوزه سفالی تزئینات شیک کوزه سفالی تزئینات جددی کوزه سفالی روش تزیین کوزه سفالی

امیدواریم با الگو برداری از انواع تزیینات کوزه سفالی و گلدان سفالی بتوانید، کوزه ها و گلدان های منزلتان را به بهترین شکل تزیین نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *