دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مک لارن ۷۲۰S با تیونینگ نوویتک معرفی می گردد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت نوویتک معمولاً با خودروهای ایتالیایی معرفی می شود. این شرکت هم اکنون تصمیم به ارتقای یکی از معروف ترین محصولات انگلیسی یعنی سوپر اسپرت مک لارن ۷۲۰S گرفته است. 

شرکت آلمانی قبلاً نیز تولید مک لارن ۷۲۰S را بر عهده داشته اما در نمونه های جدید تمرکز خود را بر روی افزایش قدرت موتور قرار داده است. ضمن اینکه شرکت آلمانی در مدل جدید این تغییر و قابلیت را بسیار افزایش داده است.

شرکت نوویتک یک بادی کیت برای ۷۲۰S عرضه می کند که در آن به ظاهر اسپرت، خشن و ورودی های هوای بزرگ توجه شده است. در قسمت های دیگر این خودرو تغییراتی در کاپوت و باله عقب، رکاب جانبی و سپر عقبی داده شده است.

مک لارن 720S با تیونینگ نوویتک

نمای ظاهری  مدل ۷۲۰S با این بادی کیت بسیار شبیه به مدل سنا شده و این طراحی خلاقانه مورد پسند علاقه مندان قرار می گیرد. زیر جلد این خودرو نیز مانند ظاهر قوی می باشد.

برای آن موتور ۴ لیتری تویین توربوی  ۷۲۰S با ۸ سیلندر در نظر گرفته شده است. نصب قطعات نویتک قدرت تولیدی را به ۸۰۶ اسب بخار رسانده که این قدرت ۶ اسب بخار از قدرت مدل سنا بیشتر است.

مک لارن 720S با تیونینگ نوویتک

حالت سکون تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۲.۷ ثانیه تجربه می کند. حداکثر سرعت در نظر گرفته شده برای آن معادل ۳۴۶ کیلومتر بر ساعت می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *