دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل مانتو بنفش زنانه و دخترانه در طرح های اسپرت و مجلسی

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو بنفش با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

رنگ بنفش یکی از انواع رنگ های زیبا است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی مناسب داشته باشید بهتر است از انواع مدلهای لباس با رنگ بنفش را در مکان های مختلف استفاده نمایید، در ادامه مطلب تصاویر مدل مانتو بنفش را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل مانتوی سفید، مدل مانتوی بنفش و مدل مانتوی مشکی از انواع مدل مانتوهای شیک و پرطرفدار در بین خانم ها هستند و شما می توانید از بین این مدل ها مانتویی با تن پوش مناسب را انتخاب نمایید.

مدل مانتو سنتی بنفش

مدل مانتو بنفش زنانه و دخترانه

اغلب خانم ها و دختران جوان ترجیح می دهند در مکان های مختلف از مانتوها با رنگ های مناسبی استفاده نمایند. مدل مانتوهای بنفش یکی از انواع مدل مانتوهای زیبا برای خانم های به روز است و این مدل مانتوها در انواع رنگ های تیره و روشن موجود است و بهتر است شما از بین این مدلها، مانتوهایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که با رنگ پوستتان مطابقت و همخوانی بیشتری دارد.

مدل مانتو زنانه بنفش

مدل مانتوی بنفش اسپرت و مجلسی

با توجه به اینکه مانتو یکی از پوشش های ضروری برای بانوان محسوب می شود از این رو بهتر است شما در انتخاب مدل و رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهید.
مانتوهای زنانه و دخترانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود هستند و اگر شما تمایل دارید شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید بهتر است در هنگام انتخاب مدل و رنگ مانتوی خود به فرم اندام و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه کنید.
مانتو بنفش، یکی از انواع مدل مانتوهای با رنگ شیک و لاکچری است و این مدل مانتو برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل است. مانتوی بنفش همچنین در انواع مدلهای ساده و طرح دار و کار شده موجود است که انتخاب هر یک از این مدلها سلیقه ای است و علاوه بر این شما می توانید مدلهای مانتوی خود را با توجه به مکانی که قرار است مانتو را در آنجا بپوشید انتخاب نمایید.
در هنگام پوشیدن مانتویی با رنگ بنفش بهتر است در انتخاب رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایی که به همراه مانتوی خود می پوشید دقت کنید و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری ها را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ مانتوی شما ست شوند و تیپ و ظاهرتان جذاب و بی نظیرتر به نظر برسد.

مدل مانتوی طرح دار بنفش

  •  آرون گروپس

مدل مانتو مجلسی رنگی

مدل مانتوی کوتاه و مجلسی بنفش

مدل مانتو کوتاه مجلسی

مدل مانتو ساده بنفش

مدل مانتو ساده مجلسی

مدل مانتو بلند بنفش

مدل مانتو بلند مجلسی

مدل مانتوی شیک و بنفش

مدل مانتوهای کوتاه و زیبا بنفش

مانتو مجلسی بنفش

مدل مانتو مجلسی رنگ سرخابی

مانتو مجلسی بنفش

مدل مانتوی مجلسی

مدل مانتو طرح دار بنفش

مانتوی طرح دار بنفش

مدل مانتو بنفش زیبا

مانتوی ساده بنفش و زیبا

مدل مانتوی کار شده بنفش

مدل مانتوی کار شده بنفش

مدل مانتو دخترانه بنفش

مدل مانتوی طرح دار بنفش

مدل مانتو جلوباز بنفش

 مانتو جلو باز بادمجونی

مدل مانتوی بنفش

مدل مانتوی مخمل بنفش

مدل مانتو بلند بنفش

مدل مانتو مجلسی بلند

مدل مانتوی زنانه بنفش

مدل مانتوی کوتاه بنفش

مدل مانتو اسپرت بنفش

مدل مانتوی اسپرت بنفش

مدل مانتو نخی بنفش

مدل تونیک بنفش نخی

مدل مانتو بنفش

مدل مانتوی کوتاه و ساده بنفش

مدل مانتوی زیبا و شیک بنفش

مدل مانتوی دخترانه بنفش

مدل مانتو بلند بنفش

مانتوی شیک و بلند بنفش

مدل مانتوی شیک و ساده بنفش

مانتوی دخترانه بنفش

مدل مانتو بنفش دخترانه

مدل مانتوی خاص و زیبا بنفش

مدل مانتو بنفش

جدیدترین مدل مانتوهای بنفش جلوباز

همانطور که می دانید یکی از پوشش های ضروری برای خانم ها مانتو می باشد که ظاهری خاص و شیک به خانم ها می دهد و در رنگ و طرح های مختلفی وجود دارد و بسته به سلیقه تان می توانید مدلهای زیبا و شیک انتخاب کنید که البته بسته به فرم اندام تان می توانید مدلهای کوتاه و بلند آن را انتخاب کنید و یکی از رنگ های بسیار پرطرفدار در بین خانم ها می باشد رنگ بنفش می باشد که در مدلهای جلو باز و جلو بسته وجود دارد که اکثر دختر خانم ها علاقه زیادی به مانتو های جلو باز دارد.

مانتو بنفش زیبا و شیک

اگر بخواهیم از نظر روانشناسی به رنگ بنفش بگاهی بیندازیم این رنگ در روانشناسی نمادی از تخیل، معنویت و ثروت می باشد بنابراین اگر تمایل  دارید رویایی و زیبا به نظر آیید از این رنگ غافل نشوید در ادامه مطلب جدیدترین تصاویر مانتوهای بنفش جلو باز را در اختیبار شما عزیزان داده ایم بنابراین، اگر شما نیز تمایل دارید تیپ و ظاهری منحصر به فرد داشته باشید بهتر است از مانتوهای رنگ بفش استفاده کنید.

مانتو جلو باز بنفشمانتو بنفش بلند جلو بازمانتو ساده و جلو باز بنفشمدل مانتوی بنفش دخترانهمانتو بنفش زیبا و شیک دخترانهمانتو شیک و بلند بنفشمانتوی دخترانه و شیک بنفشمدل مانتوی جلو باز بنفشمانتو جلو بازی بنفش زیبااستایل شیک با مانتو جلو باز دخترانهجدیدترین مدل مانتو بنفشزیباترین مدل مانتو بنفشمانتوی بنفش جلو باز بلندمانتو بنفش زیبا و شیک

شیک ترین مدل مانتو بنفش

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدلهای مانتوی بنفش با تن پوش شیک و خاص را مشاهده کردید که امیدواریم این مدلها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها مانتو با تن پوش مناسب و بی نظیری را برای خود انتخاب نمایید،در پایان به شما پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل جهت آشنایی بیشتر با مدلهای مانتو اسپرت و ست مانتوی نفش می توانید روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *