دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کراس اور لامبورگینی اوروس با تیونینگ TopCar رونمایی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۶ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت تاپ کار مدل ارتقاء یافته کراس اور لامبورگینی اوروس را با شکل و طراحی متفاوت روانه بازار خواهد کرد. هزینه این تیونینگ برابر با ۴۵ هزار دلار می باشد. 

لامبورگینی اوروس بسیار مورد توجه تیونرها می باشد. این خودروها از ارزنده ترین محصولات شاسی بلند بازار است. تیونینگ تاپ کار به فکر طراحی مجدد این خودرو افتاده است. 
در این خودرو از ۱۰ قطعه فیبر کربن به همراه مجموعه لوگوی سه تکه و مجموعه ای از رینگ های سفارشی ۲۲ اینچی استفاده شده است. دیفیوزر، اسپویلر زیرین عقب، اسپیلیتر خروجی هوای عقب، زهوار درها، زه گلگیر، ورودی هوای جلو و … با کربن تهیه شده اند.
کراس اور لامبورگینی اوروس

این قطعات کربنی برای کراس اور لامبورگینی اوروس قیمتی بیش از ۳۹ هزار دلار داشته است. رینگ ها هر کدام برابر با ۷۶۰۰ دلار و لاستیک های اضافی قیمتی معادل با ۳۲۰۰ دلار دارند.

کراس اور لامبورگینی اوروس

طرح استتار داخل کاپوت برای آن در نظر گرفته شده و این استتار به کمک فیبر کربن-کولار انجام گرفته است. موتور آن ۴ لیتری ۸ سیلندر به همراه توربوشارژ دو گانه می باشد.

کراس اور لامبورگینی اوروس

کراس اور لامبورگینی اوروس

قدرت تولیدی این موتور برابر با ۶۴۱ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاوری است. سرعت صفر تا ۱۰۰ را در ۳.۶ ثانیه تجربه می کند و حد نهایی سرعت آن برابر با ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت می باشد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *