دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

جذاب ترین و زیباترین ستاره های سیاه پوست در جهان

  • مرضیه نوروزیان
  • ۶ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

بسیاری از سیاه پوستان در دنیا توانسته اند جایگاه بالایی به دست آورند و به ستاره های ماندگاری تبدیل شوند. در ادامه شما را با مجموعه ای از سیاه پوستان ستاره آشنا می کنیم.

این ستاره ها (با توجه به نژاد پرستی که رواج داشته) برای درخشیده شدن زحمت زیادی کشیده اند. اگر چه زیبایی نسبی است اما باید اعتراف کرد که این ستارگان نیز زیبایی های طبیعی زیادی دارند. 

بیانسه

از زنان سیاه پوست شناخته شده در قرن ۲۱ است. ویژگی هایی چون سبک موسیقی خاص، تن صدا و اکت او را به فردی متفاوت تبدیل کرده است. او از نظر چهره ای نیز جذابیت فوق العاده ای دارد.
 زیباترین ستاره های سیاه پوست

ریحانا

فعالیتش را در سال ۲۰۰۳ بعد از آشنایی با ایوان روجرز آغاز و دو آلبوم اول موسیقی اش در هفته نخست انتشار، جزء ۱۰ آلبوم برتر لیست بیلبورد قرار گرفت. ریحانا ۱۴ آهنگ با رتبه نخست در ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد را دارا می باشد.
 زیباترین ستاره های سیاه پوست

در سال ۲۰۱۰ جزء ۱۰۰ هنرمند برتر قرار گرفت و تا کنون توانسته ۸ جایزه موسیقی آمریکا، ۲ جایزه بریت، ۹ جایزه گرمی و ۲۲ جایزه موسیقی بیلبورد را کسب کند.

کری واشینگتن

از سال ۱۹۹۴ مشغول به کار شده و از آثار مهمش می توان «به آخرین پادشاه اسکاتلند» اشاره کرد. سال ۲۰۱۴ نام او به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر تاثیر گذار جهان در مجله تایمز قرار گرفت.
 زیباترین ستاره های سیاه پوست

کلی رولند

یک خواننده، مدل و رقصنده آمریکایی است که به عنوان اعضای بنیان گذار گروه دخترانه آمریکایی «دستینیز چایلد» به معروفیت رسید. نخستین آلبوم او «کاملاً عمیق» نام دارد که در جدول بیلبورد ۲۰۰ در میان ۱۵ آلبوم پرفروش روز جای گرفت و گواهینامه طلای انجمن صنفی ضبط موسیقی آمریکا را دریافت کرد.
 زیباترین ستاره های سیاه پوست

نائومی کمبل

سوپر مدل جاماکایی تبار که کار خود را از سن ۱۵ سالگی آغاز و نام خود را در سه مدل برتر دهه های ۸۰ و۹۰ میلادی به ثبت رساند. نخستین مدل سیاه پوست می باشد. او در ویدیوهای خوانندگانی چون مایکل جکسون، جورج مایکل و آرتا فرانکلین و فیلم هایی چون«با تشکر برای همه چیز» و «انگ فو» ایفای نقش کرده است.
 زیباترین ستاره های سیاه پوست

سی یرا

خواننده، مدل و بازیگر آمریکایی است. ۷ میلیون نسخه از آلبوم های آن به فروش رسیده و چند آهنگ او نیز جزء ده آهنگ برتر قرار گرفته است. جنت جکسون و مایکل جکسون را بزرگ ترین الهام زندگی خود می داند.

 زیباترین ستاره های سیاه پوست

آلیشا کیز

خوانند سبک آر اند بی، بازیگر، پیانیست و ترانه سراست. او تا کنون ۱۵ بار جایزه گرمی را از آن خود کرده است. در توییترش کمپین با هشتک # بدون آرایش  منتشر کرد و گفت زنان نباید زیبایی خود را با آرایش مخفی نمایند. این خواننده دارای زیبایی طبیعی می باشد.
 زیباترین ستاره های سیاه پوست

وینی هارلو

سخنگوی عمومی مبتلایان به اختلال پوستی پیسی و مدل اهل تورنتوی کاناداست. به عنوان زنان تاثیر گذار دنیا در فهرست ۱۰۰ زن بی بی سی قرار گرفت. اعتماد به نفس بالایی دارد و جزء زیباترین زنان سیاه پوست شناخته می شود.

 زیباترین ستاره های سیاه پوست

جیدا پینکت اسمیت

خواننده، ترانه سرا، بازرگان، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده می باشد. از سال ۱۹۹۰ با سریال کمدی«رنگ های واقعی» به عنوان بازیگر مهمان آغاز به کار کرده و تاکنون در بیش از ۲۰ فیلم ایفای نقش داشته است. جیدا در سال ۱۹۹۷ با ویل اسمیت مشهور ازدواج و دو فرزند به نام ویلو و جیدن اسمیت دارد.
 زیباترین ستاره های سیاه پوست
جنل مونی
ترانه سرا، بازیگر، خواننده و مدل اهل آمریکا می باشد. از سال ۲۰۰۳ تاکنون فعالیت کرده و شش بار برای جایزه گرمی نامزد شده است. در ترانه«ما جوانیم» گروه فان به عنوان مهمان حاضر شد که این ترانه به مدت ۶ هفته در صدر جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفت. از خواننده های سبک آر اند بی می باشد.
 زیباترین ستاره های سیاه پوست

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *