دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل کت و دامن ۲۰۱۹ مجلسی جدید مخصوص خانم های شیک پوش

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل کت و دامن ۲۰۱۹ زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کت و دامن شیکی را برای خود انتخاب نمایید.

با نزدیک شدن به سال جدید تغییراتی زیادی در دنیای مد از سوی متخصصان مد و زیبایی ایجاد شده است که مدل کت و دامن۲۰۱۹ از این قاعده مستثنی نیست و اگر شما تمایل دارید در مجالس و مهمانی های مختلف از کت و دامن ها به روز و شیک استفاده کنید بهتر است از این مدل کت و دامن ها الگوبرداری نمایید.

کت و دامن از انواع لباس های کلاسیک و رسمی زنانه و دخترانه است و اغلب خانم هایی که تمایل دارند در مهمانی ها و مجالس ظاهری رسمی و در عین حال شیک داشته باشند این مدل لباس مجلسی را برای پوشیدن انتخاب می کنند.

مدل کت و دامن سفید 2019

مدل کت و دامن ۲۰۱۹ با انواع طرح و رنگ های متنوع

کت دامن۲۰۱۹ زنانه و دخترانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است که بهتر است در هنگام انتخاب این مدل لباس ، خانم ها به فرم اندام و سایر ویژگی ظاهری خود توجه نمایند تا در مهمانی و مجالس شیک پوش و زیباتر از همیشه به نظر برسند. در ادامه توجه شما را به چند مدل کت دامن مجلسی ویژه سال۲۰۱۹ جلب می کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

کت و دامن زیبا و شیک دخترانه

مدل کت دامن۲۰۱۹ زنانه و دخترانه

طرح و رنگ کت و دامن تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها و دختران جوان دارد و می توان گفت اگر مدل کت و دامن بدرستی انتخاب شود تغییرات مثبتی در استایل و ظاهر شما ایجاد می شود.
در دوخت انواع مدل کت و دامن۲۰۱۹ از انواع پارچه های مختلف نظیر گیپور و ساتن و … استفاده می شود که هر یک از این مدل کت و دامن ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.
انتخاب مدل یقه کت و دامن یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شما می توانید مدل یقه کت و دامن را با توجه به فرم صورت و فرم اندام خود انتخاب کنید همچنین برای دوخت یقه کت و دامن ها از یقه هفت و یقه انگلیسی و یقه گرد و یقه ایستاده و … استفاده می شود.
با توجه به اینکه رنگ کت و دامن روی فرم اندام و رنگ پوست و ظاهر شما تاثیرگذار است بنابراین انتخاب رنگی مناسب برای کت و دامن از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه ای ویژه داشته باشید.
کت و دامن های رنگ تیره نظیر مشکی و سورمه ای و قهوه ای و … برای خانم های سن بالا و خانم هایی که تمایل دارند در مجالس ظاهری باوقار و ساده داشته باشند انتخابی مناسب محسوب می شوند.
کت و دامن های رنگ روشن نظیر قرمز و صورتی و خاکستری روشن و سفید و … برای خانم ها و دختران جوان انتخابی مناسب و ایده آل هستند.

مدل کت و دامن خاکستری

  •  آرون گروپس

کت و دامن کوتاه

مدل کت و دامن راه راه زنانه

کت و دامن طرح دار

کت و دامن سورمه ای

مدل کت و دامن مجلسی۲۰۱۹

کت و دامن ساده

مدل کت و دامن جدید خاکستری

کت و دامن شیک زنانه

کت و دامن سورمه ای و شیک

کت و دامن زیبا و ساده

کت و دامن دخترانه

کت و دامن خاکستری

مدل کت و دامن شیک

کت و دامن دخترانه

مدل کت و دامن دخترانه

کت و دامن زیبا و شیک

کت و دامن زیبا و شیک دخترانه

کت و دامن طرح دار

کت و دامن طرح دار و شیک

اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری اسپرت داشته باشید بهتر است از مدل کت دامن هایی استفاده کنید که رنگ کت و دامن از بین رنگ های متضاد با یکدیگر انتخاب شده است.
استفاده از اکسسوری های مناسب در جذابیت بیشتر مدل کت و دامن۲۰۱۹ تاثیر زیادی دارد. کفش از مهم ترین اکسسوری هایی است که به همراه کت و دامن پوشیده می شود و اگر شما تمایل دارید اندامی متناسب و ایده آل داشته باشید بهتر است کفش های پاشنه دار مجلسی را با کت و دامن بپوشید.
کیف و کمربند از انواع اکسسوری هایی هستند که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده نمایید و شما می توانید رنگ کیف و کمربند را متضاد یا همرنگ با کت و دامن انتخاب نمایید.

کت و دامن قرمز

کت و دامن کره ای۲۰۱۹

کت و دامن قرمز و اسپرت دخترانه

مدل کت و دامن قرمز

کت و دامن طرح دار

کت و دامن دخترانه طرح دار

کت و دامن مشکی

مدل کت و دامن ساده۲۰۱۹

کت و دامن شیک و خاکستری روشن

کت و دامن خاکستری روشن۲۰۱۹

کت و دامن طرح دار

مدل کت و دامن رسمی زنانه

کت و دامن دخترانه

کت و دامن دخترانه اسپرت

کت دامن

کت و دامن شیک۲۰۱۹

کت و دامن رنگ روشن

کت و دامن ساده دخترانه

کت و دامن خاکستری

مدل کت و دامن ساده ۲۰۱۹

مدل کت و دامن بنفش

مدل کت و دامن بنفش ۲۰۱۹

کت دامن ساده

مدل کت دامن مشکی زنانه

کت و دامن سفید و ساده

کت دامن سفید و ساده

کت و دامن زیبا و ساده

مدل کت دامن ساده و شکی زنانه

کت و دامن دخترانه

کت دامن خاکستری ۲۰۱۹

مدل کت و دامن 2019

مدل کت و دامن قهوه ای دخترانه

کت و دامن خاکستری و مشکی

مدل کت و دامن مشکی و خاکستری

در این مطلب تصاویری از انواع مدل کت و دامن ۲۰۱۹ را پیش رو داشتید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *