دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی مهتاب کرامتی و عکس های جالب وی

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

مهتاب کرامتی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران، تهیه کننده فیلم، فعال در زمینه حقوق کودکان و بشر دوست می باشد که از سوی سازمان یونیسف به عنوان سفیر حسن نیت و صلح انتخاب شده است. در ادامه با بیوگرافی مهتاب کرامتی بیشتر آشنا خواهید شد.

در بیوگرافی مهتاب کرامتی آمده است وی متولد ۲۵ مهر ۱۳۴۹ در تهران و فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی می باشد که کلاس های بازیگری را در سال ۱۳۷۵ زیر نظر امین تارخ گذرانده است. کرامتی اولین بازی خود در تلویزیون را با سریال مردان آنجلس آغاز کرد و با آن به شهرت رسید، بازی در فیلم سینمایی مردی از جنس بلور نیز نخستین کار سینمایی وی می باشد.

آشنایی با بیوگرافی مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی یکی از پرکارترین بازیگران سینما و تلویزیون می باشد که تا کنون در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی زیادی به ایفای نقش پرداخته است. وی الگوی خود در شروع بازیگری را پرویز پرستویی می داند.

زندگی نوشته مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی در سال ۱۳۹۵ بعد از دو سال کار نکردن، با فیلم ماجان به سینما بازگشت و حضور درخشانی در این فیلم داشت؛ ماجان فیلمی زنانه است که نقش او در این فیلم در مورد مادری است که از معلولیت فرزندش رنج می برد.

زندگی نامه مهتاب کرامتی

مهتاب در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت می کند، در این زمینه می توان به مستند صفر تا سکو اشاره کرد که در رابطه با زندگی خواهران منصوریان می باشد، وی در مورد این فیلم تاکید دارد که اصلا نگاه فمینیستی ندارد و فقط می خواهیم بگوییم که می توانیم همپای مردها در صحنه حضور داشته باشیم؛ به طور کلی وی در حوزه حقوق زنان به ویژه ورزشکاران فعالیتهای زیادی داشته است و تاکید می کند که فمینیست نیست، بلکه هدفش از این کار این است که « زن و مرد باید پایاپای و در کنارهم، شانه به شانه فعالیت کنند»

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زندگینامه مهتاب کرامتی

کرامتی در زمینه مدیریت هنری و داوری نیز فعالیت هایی دارد، وی مدیر یک دفتر فرهنگی در تهران به نام «اندیشه پردیس جم» است، او با سرمایگذاری در این پروژه و با همکاری طهورا ابوالقاسمی و سمیرا علایی در زمینه های داستانی، مستند، فیلم کوتاه، کار تبلیغاتی و بازیگری فعالیت دارد. او همچنین در کنار فعالیت های هنری حود، در صنعت پوشاک و طراحی مد نیز مشغولیت دارد. وی از سال ۱۳۷۳ صاحب یک مزون لباس در غرب تهران است که برای یکی از برندهای معروف به طراحی و تولید لباس می پردازد و از سال ۱۳۸۲ به تولید صنعتی پوشاک وارد شده است. مهتاب کرامتی به بازیگری به عنوان۹ شغل نگاه نمی کند، بلکه درآمد اصلی اش را از راه کسب و کار دیگری عنوان می کند. وی در جایی گفته است که ” نمی توانم بیزینس ام را بگویم، چون نمی خواهم برایش تبلیغ کنم.”

بیوگرافی مهتاب کرامتی

زندگی شخصی

بیوگرافی مهتاب کرامتی ، مهتاب کرامتی دو خواهر دارد، مادرش استاد دانشگاه و دانش آموخته مهندسی صنایع غذایی و خواهر بزرگش داروساز است. وی قبل از معروفیتش با بابک ریاحی پور نوازنده و آهنگساز ازدواج کرده و به گفته خودش با اینکه زندگی خوبی با همسرش داشت از هم جدا شدند؛ او دلیل جدایی خود از همسرش را ازدواج در سن پایین و مسیرهای متفاوت شغلی عنوان کرده است. در این بخش می توانید عکس های متنوع و جذاب مهتاب کرامتی بازیگر توانای کشورمان را مشاهده نمایید.

زندگی نامه جالب مهتاب کرامتیمهتاب کرامتی و مهناز افشار   بیوگرافی مهتاب کرامتیتیپ زیبای مهتاب کرامتی

بیوگرافی مهتاب کرامتیعکس زیبای مهتاب کرامتی

زندگینامه جالب مهتاب کرامتینمایی از سریال خاک سرخ

زندگینامه مهتاب کرامتی+عکسچهره زیبای مهتاب کرامتی   بیوگرافی مهتاب کرامتیعکس مهتاب کرامتی در یک مراسم

بیوگرافی و تصاویر مهتاب کرامتیعکس دیدنی مهتاب کرامتی

زندگینامه دیدنی مهتاب کرامتیتصویر مهتاب کرامتی

بیوگرافی مهتاب کرامتی+عکسلباس زیبای مهتاب کرامتی با طرح ایرانی

بیوگرافی و زندگینامه مهتاب کرامتیمهتاب کرامتی در کنار فریبا کوثری  بیوگرافی مهتاب کرامتیتیپ سفید مهتاب کرامتی

بیوگرافی کمتر دیده شده مهتاب کرامتیمهتاب کرامتی و شهاب حسینی در یک جشنواره

بیوگرافی جذاب مهتاب کرامتیعکسی از مهتاب کرامتی

بیوگرافی مهتاب کرامتیمهتاب کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون

  بیوگرافی مهتاب کرامتیعکس خانوادگی مهتاب کرامتی

بیوگرافی درباره مهتاب کرامتیمهتاب کرامتی در جمع نابینایان

بیوگرافی خاص مهتاب کرامتیتصویر دیدنی  مهتاب کرامتی

بیوگرافی کامل مهتاب کرامتیتیپ صورتی مهتاب کرامتی

بیوگرافی زیبای مهتاب کرامتیعکس جالب مهتاب کرامتی

بیوگرافی خاص مهتاب کرامتیمهتاب کرامتی در جمع ورزشکاران زن

بیوگرافی جدید مهتاب کرامتیتصویر جذاب مهتاب کرامتی

بیوگرافی جالب مهتاب کرامتیعکس و بیوگرافی مهتاب کرامتی

بیوگرافی متفاوت مهتاب کرامتیعکسی از بازیگر زن خوش چهره سینمای ایران بیوگرافی دیدنی مهتاب کرامتیمهتاب کرامتی در کنار بانو ژاله علو

فیلم هایی که در آن مهتاب کرامتی ایفاگر نقش اول زن می باشد.

مردی از جنس بلور، مومیایی ۳، مرد بارانی، بهشت از آن تو، شاه خاموش، هشت پا، رستگاری در ۸/۲۰ دقیقه، حس پنهان، آدم، آتش سبز، دوزخ برزخ بهشت، بیست، آدم کش، آلزایمر، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، فرزند چهارم، مزار شریف، عصر یخبندان، ارغوان، ماجان، جاده قدیم، بهت

بیوگرافی و عکس مهتاب کرامتی

فعالیت مهتاب کرامتی در تلویزیون

  • ۱۳۷۶ – مردان آنجلس ( فرج الله سلحشور)
  • ۱۳۷۹- خاک سرخ ( ابراهیم حاتمی کیا)
  • ۱۳۸۱- روزهای بیاد ماندنی (همایون شهنواز)،(تورج منصوری)

شغل دوم مهتاب کرامتی

این بازیگر خوش چهره و با استعداد در منطقه غرب تهران یک مزون لباس دارد که از سال ۱۳۷۳ فعال است و با یکی از برندهای معروف طراحی و تولید لباس همکاری می کند و در مصاحبه خود گفته است که هدف از بازیگری و تهیه کنندگی کسب درآمد نمی باشد و از راه کسب و کار دیگری درآمد کسب می کند و در سال ۱۳۹۵  به خاطر پرکاری ، مزون لباس را به صورت کامل به شریک خود واگذار کرده است.

تصویر جدید مهتاب کرامتی

ازدواج مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی در سن کم پیش از ستاره شدن با بابک ریاحی پور ( نوزانده و آهنگساز) ازدواج کرده است  و به دلیل سن پایین و نداشتن زندگی زناشویی موفق و همچنین به دلیل مسیرهای متفاوت شغلی از هم جدا می شوند که حاصل این ازدواج دختری به نام هلنا می باشد، در ادامه مطلب جدیدترین تصاویر مهتاب کرامتی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

زندگینامه مهتاب کرامتیعکس جذاب مهتاب کرامتیتصویر زیبای بازیگر ایرانی مهتاب کرامتیسرگذشت زندگی مهتاب کرامتیزندگینامه مهتاب کرامتیعکس جذاب مهتاب کرامتیشرح حال زندگی مهتاب کرامتیجدیدترین عکس های مهتاب کرامتیتصویر جذاب مهتاب کرامتیآشنایی با بیوگرافی مهتاب کرامتیبیوگرافی مهتاب کرامتی همراه با عکسبیوگرافی مهتاب کرامتی بازیگر ایرانیعکس دیدنی مهتاب کرامتیمهتاب کرامتی بازیگر تلویزیون و سینماضمن سپاس از همراهی شما دوستان گرامی در مطالعه بیوگرافی مهتاب کرامتی می توانید در صورت تمایل برای آگاهی از اخبار هنرمندان مشهور داخلی و خارجی و تماشای عکس های متنوع و جدید آنها به بخش مطالب مرتبط در پایین صفحه رجوع کنید، در صورت تمایل جهت آشنایی بیشتر با مهتاب کرامتی می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *