دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خودروی سال ۲۰۱۸ آلمان مشخص شد+عکس

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

اخبار منتشر شده نشان می دهد که کراس اور برقی جگوار I-PACE به عنوان خودروی سال ۲۰۱۸ کشور آلمان برگزیده شده است. البته تصور بر این بود که آئودی ای-ترون این عنوان را از آن خود می کند. 

آلمان را به عنوان کشور خودروسازان بزرگ و سطح اول جهان معرفی می کنند و تقریباً همه با محصولات آلمانی چون بی ام و، پورشه، مرسدس-بنز، آئودی و فولکس واگن آشنایی دارند.

کراس اور برقی جگوار I-PACE در جلب نظر آلمان ها موفق بوده است. این برنده قرار است در ۲۱ آبان به طور رسمی معرفی شود. این خودرو در بین نامزدهای بهترین خودروی بانوان نیز حضور دارد.
خودروی سال 2018 آلمان

یکی از اعضای هیئت داوران این مراسم گفته است که:

اولین خودروی تمام الکتریکی خودروساز بریتانیایی توانست آرای اکثر اعضای هیئت داوری (متشکل از ۱۲ خبرنگار متخصص خودرو) را به دست آورد. این داوران با ۵۹ خودروی مختلف بازار آلمان در آزمایش‌های مقایسه‌ای رانندگی کردند و ترکیب دینامیک رانندگی، کارایی (عملکرد) و ظاهر جگوار I-PACE را نسبت به رقبا دوست دارند. داوران طراحی، عملکرد، سواری، فرمان‌گیری، ارزش در آینده و رابطه کلی خودروها در جاده‌ و پیست را مورد ارزیابی قرار دادند. کراس‌اور جگوار I-PACE نه تنها اولین خودروی الکتریکی و لوکس از یک خودروساز مطرح بریتانیایی است، بلکه مزیت‌های فوق‌العاده‌ای هم دارد. عملکرد این خودروی الکتریکی جذاب و گیرا است و طراحی کاربردی و متمایزی دارد. به همین دلیل جگوار I-PACE در بین رقبای قدرتمند آلمانی خود به مقام اول دست یافته است.

خودروی سال 2018 آلمان

مدیر عامل جگوار لندرور نیز (پروفسور رالف اسپت) در این باره گفته است که

خودروی سال 2018 آلمان

ما به دریافت این جایزه از اصحاب رسانه‌ی آلمان بسیار افتخار می‌کنیم. دریافت چنین جایزه‌ای در سرزمین برندهای لوکس و قدرتمند (مانند مرسدس بنز، بی‌ام‌و، فولکس‌واگن، پورشه و آئودی) فوق‌العاده ارزشمند است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *