دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کناف سقف مغازه و فروشگاه های مختلف با طرح های متفاوت

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

امروزه استفاده از کناف در معماری داخلی و دکوراسیون مغازه ها تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی فضا و همینطور جذب مشتری دارد. از این رو در این بخش مدلهای متفاوت و جدیدی از انواع کناف سقف مغازه به اشتراک گذاشته ایم که برای تماشای تصاویر آن می توانید در ادامه ما را همراهی نمایید.

ایده های جذاب و کاربردی زیادی وجود دارد که با کمک گرفتن از آنها می توان فضای داخلی مغازه ها و فروشگاه های بزرگ را متفاوت و زیبا جلوه داد. در ادامه تصاویری از انواع مدل کناف سقف مغازه با طراحی مدرن و خلاقانه را گلچین کرده ایم که امیدواریم تماشای آن برای شما لذت بخش باشد.

امروزه استفاده از کناف در سقف و دیوار به دلیل مزایای زیادی که دارد، روز به روز در حال افزایش است؛ انواع مختلفی از سقف های کاذب کناف و دیوارهای آماده با طراحی های شیک و مدرن وجود دارد که می تواند نقش زیادی در زیبا به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی ساختمانها ایفا کند.

معرفی مدل هایی از کناف سقف مغازه

یکی از مهمترین شاخصه های فروشگاههای مدرن، معماری و طراحی دکوراسیون داخلی آن است. تزیین سقف مغازه ها نقش زیادی در زیبایی فضای داخلی آن دارد که امروزه به شیوه های مختلف و مدرن این کار صورت می گیرد؛ استفاده از کناف پیشنهاد شیک و مناسبی است که با به کارگیری آن در دکوراسیون داخلی مغازه ها و فروشگاه های بزرگ تجاری می توان فضای زیبا و چشم نوازی ایجاد کرد.

کناف زیبای سقف مغازهطراحی زیبای سقف مشبک کناف

استفاده از سقف کاذب کناف در ساختمان سازی نسبت به مصالح گچ، چوب، رابیتس و … کم هزینه تر بوده، همچنین به دلیل عایق بودن آن، موجب صرفه جویی در انرژی می شود. امروزه استفاده از کناف به دلیل باز بودن دست طراح و اجرا کننده آن در طراحی و اجرای انواع مدل کناف سقف و دیوار ، همچنین سبک سازی ساختمان طرفداران زیادی دارد. از این رو در این قسمت شما را به دیدن نمونه هایی از انواع طرح کناف سقف مغازه دعوت می نماییم.

کناف سقف مغازهانواع طراحی شیک سقف کناف

  •  آرون گروپس

کناف سقف مغازهدکوراسیون داخلی فروشگاه های تجاری

کناف سقف کاذب مغازهتزیین سقف کاذب با نور آبی

کناف برای سقف مغازهجدیدترین مدل تزیین سقف کناف

کناف سقف مغازهسقف کناف در دکوراسیون داخلی

استفاده ازکناف در سقف مغازهطراحی مدرن و جالب سقف کناف فروشگاه

کناف در سقف مغازهتزیین سقف کناف در دکوراسیون داخلی

طراحی سقف مغازه با کنافطراحی زیبای سقف کاذب در دکوراسیون داخلی

مدل کناف برای سقف مغازهتزیین مدرن سقف کناف برای مغازه

کناف سقف فروشگاه های تجاریطرح کناف سقف مغازه

کناف دیوار و سقف مغازهطراحی شیک و چشم نواز دکوراسیون داخلی

سقف کناف فروشگاهطراحی مدرن سقف و دیوار مغازه

تزیین سقف کناف مغازهتزیین لوکس و مدرن کناف سقف

دکوراسیون سقف کناف مغازهدکوراسیون متفاوت کناف سقف

کناف سقف مغازهطراحی مدرن سقف مغازه

کناف سقف ساختمانسقف کناف فروشگاه با طراحی جدید

کناف سقف مغازه

انواع مدلهای جدید و شیک کناف سقف

سقف کاذب علاوه بر زیبایی ، دارای عایق حرارتی در برابر سرما و گرمای زمستان و تابستان می باشد، ضمن اینکه این سقف به دلیل خاصیت آکوستیکی از عایق صوتی هم برخوردار می باشد، سقف کاذب برای مغازه ها از اهمیت زیادی برخوردار است و مهمترین کاربرد آن امکان استفاده از نورپردازی می باشد، ضمن اینکه این نوع سقف می تواند مصرف انرژی را نیز کاهش دهد. از این رو سقف کاذب دارای مزایای زیادی همچون صرف جویی در انرژی، هزینه و زمان بوده و به دلیل تنوع در طرح و رنگ دارای طرفداران زیادی می باشد، از دیگر فواید این نوع سقف می توان به نصب سریع و آسان آن، قابل دسترسی بودن تاسیسات زیر سقفی پس از نصب، تعمیر راحت و نیز مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد.

سقف کاذب مغازه مدرن

در کنار مزایای سقف کناف لازم است از معایب آن نیز آگاه شوید، از آنجا که این نوع سقف ها در برابر آب مقاوم نیستند، حال می توانید از سقف کناف ضدآب استفاده کنید، همچنین کناف در برابر ضربه مقاوم نیست، اما می توان با گچ اندود کردن این مدل سقف، آن را در برابر ضربه مقاوم کنید.از معایب دیگر این سقف ها اینکه به هنگام نصب, گرد و خاک زیادی در فضا ایجاد می کنند، حال باید برای نصب و اجرای آن از افراد حرفه ای استفاده کرده تا نصب سقف با دقت و توجه زیادی انجام گیرد، کیفیت متریال در استحکام سقف کناف دارای اهمیت زیادی می باشد، بنابراین در صورتی که متریال, کیفیت مرغوبی نداشته باشد، به مرور زمان سقف ترک خواهد خورد.

مدلهای سقف کاذب مغازه سقف کاذب جذاب مغازه تصاویر سقف کاذب مغازه سقف کاذب زیبای مغازه سقف کاذب جدید مغازه کناف سقف مغازه مدرن سقف کاذب شیک مغازه طرحی از سقف کاذب مغازه کناف سقف مغازه شیک مدلی از سقف کاذب مغازه طرح سقف کاذب مغازه مدل سقف کاذب مغازه سقف کاذب مغازه کناف سقف مغازه لوکس

در این مطلب سعی کرده ایم انواع مختلفی از مدل سقف کناف در طرح های شیک و مدرن را به شما معرفی نماییم. امیدواریم این بخش مورد رضایت شما دوستان گرامی قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *