دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر جدید ترین مدل های طراحی ناخن عروس شیک و مدرن

  • پرستو محمدی
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

زیبای دستها و ناخن ها نمادی از ظرافت شخصیت است، این زیبایی برای عروس خانم ها دارای اهمیت خاصی است در این مقاله تصاویر جدیدی از طراحی ناخن عروس برای عروس خانم های سخت پسند و خوش سلیقه در نظر گرفته شده تا انتخاب راحت تری داشته باشند.

زیبایی ناخن ها نشانه ی ظرافت شخصیت شماست این زیبایی برای عروس خانم ها از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه در هر آرایشگاه فردی به عنوان طراح ناخن هست و طراح های از پیش تعیین شده ای برای عروس خانم ها در نظر گرفته شده ولی بیشتر عروس خانم ها به دنبال متفاوت ترین ها هستند نه طرحی که قبلا برای همه استفاده شده از این رو در این پست سعی شده جدیدترین مدل های دیزاین ناخن عروس در اختیارتان قرار بگیرد تا انتخاب بهتری داشته باشید

جدید ترین مدل های طراحی ناخن عروس :

استفاده از ناخن مصنوعی برای عروس خانم ها به ندرت دیده می شود زیرا تجربه ثابت کرده که بعد از کمی فعالیت ناخن مصنوعی ممکن است بیوفتد و هماهنگی ناخن ها را ازبین ببرد که این موضوع  یکی از بدترین اتفاقات عروسی برای عروس خانم محسوب می شود از این رو آرایش ناخن های طبیعی برای عروس خانم ها اهمیت زیادی دارد. دیزاین ناخن عروس نه تنها به استفاده از چند رنگ لاک خلاصه نمیشود بلکه در این آرایش ها از نگین های رنگی و متفاوت، وسایل تزیینی فلزی و براق و.. استفاده میشود که زیبایی ناخن ها چندین برابر میکند. معمولا قبل از دیزاین ناخن عروس از مانیکور و پدیکور ناخن ها استفاده میشود که فرم ناخن ها زیباتر شود و آرایش ناخن آن جلوه ی بیشتری داشته باشد. در زیر تصاویری از جدیدترین مدل های دیزاین ناخن عروس شیک و مدرن برایتان آورده شده است که میتوانید عکس آنها را پیش آرایشگر خود ببرید و بخواهید که روز عروسیتان چنین آرایشی برای ناخن هایتان در نظر گرفته شود.

طراحی ناخن ساده و شیک با نگین برای عروس

طراحی ناخن زیبا برای عروس

طراحی ناخن عروس

مدل طراحی ناخن عروس

  •  آرون گروپس

طراحی ناخن با نگین

عکس های زیر نمونه های از طراحی برجسته بر روی ناخن ها هستند که علاوه بر نگین های ساده از وسایل تزیینی مختلف برای آرایش دادن این ناخن ها استفاده شده است که می توانند ایده های خوبی برای طراحی ناخن عروس باشند.

طراحی ناخن عروس برجسته

طراحی ناخن عروس ساده و زیبا

طراحی برجسته ناخن عروس

طراحی ناخن عروس با نگین

طراحی ناخن برجسته عروس

طراحی برجسته ناخن عروس

طراحی ناخن عروس

 با جدید ترین نمونه های دیزاین ناخن عروس آشنا شدید امیدواریم که بهترین ها را انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *