دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آئودی RS5 و SQ5 با تیونینگ ABT عرضه و رونمایی شدند

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت تیونینگ ABT از نسخه های ارتقاء یافته آئودی RS5 و SQ5 در نمایشگاه سما رونمایی کرد. در ادامه سایر جزئیات و مشخصات ارائه شده را معرفی خواهیم کرد. 

شرکت تیونینگ ABT در نمایشگاه سما ۲۰۱۸ دو مدل آئودی را به نمایش گذاشت. این دو مدل آئودی در تمام قسمت ها کیفیت بیشتری پیدا کرده بودند. از این رو این رونمایی با استقبال مواجه شد. 

خودروی اول کراس اور Q5 با کیت بدنه عریض ABT  است و از قطعات سفارشی زیادی از سپرهای جلو و عقب اسپرت تا بال بزرگ و سیستم اگزوز بهره مند شده است. البته اگزوز آن نیز در نوع کرومی مشکی یا کربنی قابل سفارش است.

آئودی RS5 و SQ5 با تیونینگ ABT

آئودی SQ5 به رینگ ۲۲ اینچ مشکی مجهز شده و این مسئله بر زیبایی بیشتر بدنه می افزاید. پیشرانه آن به شکل مجهزی تقویت شده و خروجی موتور آن ۳ لیتری توربوشارژ دارای قدرت ۴۲۰ اسب بخار و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاوری است.

آئودی RS5 و SQ5 با تیونینگ ABT

آئودی RS5 نیز در شکل کوپه ای اسپرت در رنگ زیبای خاکستری مات قرار گرفته است. از قطعات کربنی مانند سر اگزوزهای چهارتایی و رینگی های ۲۱ اینچی  بهره مند شده است. تیونر آلمانی با سیستم تعلیق کوپه ای اسپرت آئودی، کمک فنرهای قابل تنظیم و آنتی رول بار ارائه شده است.

آئودی RS5 و SQ5 با تیونینگ ABT

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

قدرت تولیدی پیشرانه ۲.۹ لیتری V6 توئین توربو این خودرو برابر با ۵۰۳ اسب بخار و ۶۸۰ نیوتن متر گشتاوری است. این نوع خودرو فعلاً در ۵۰ دستگاه تولید شده است.

آئودی RS5 و SQ5 با تیونینگ ABT

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *