دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آرایش صورت با موی مشکی برای مهمانی های متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۹ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا توجه شما را به چند مدل آرایش موی مشکی به همراه ترفندهایی برای آرایش کردن صورت با موی مشکی جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ موی مشکی از انواع مدل رنگ موهای شیک و جذاب است که در بین خانم های ایرانی طرفداران زیادی دارد. اگر شما رنگ موهایتان مشکی است یا رنگ مو مشکی را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کرده اید بهتر است در هنگام میکاپ موی مشکی توجه لازم را به خرج دهید و از مدل میکاپی استفاده کنید که بین رنگ مو و میکاپ صورت شما هارمونی ایجاد شود.

رنگ مو و آرایش صورت اگر بدرستی انتخاب شوند تغییرات مثبتی در ظاهر خانم ها ایجاد می شود بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب مدل آرایش صورت و مدل رنگ موهایتان حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

مدل آرایش صورت

مدل های آرایش موی مشکی

در هنگام انتخاب مدل صورت بهتر است به فرم صورت و رنگ پوست و رنگ لباس ها و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه کنید تا بتوانید مدل آرایشی مناسب را برای خود انتخاب نمایید. در مطالب قبلی آرایش صورت با موی کوتاه و آرایش صورت با پوست سفید را مشاهده کردید در ادامه قصد داریم شما را با انواع مدل آرایش موی سیاه آشنا سازیم.

مدل آرایش صورت

مدل های میکاپ با موی مشکی

اگر شما تمایل دارید آرایش صورتتان بدون نقص و مجلسی باشد بهتر است برای پوشش پوست خود از کرم و پنکک و … که یک یا دو درجه از رنگ طبیعی پوست شما روشن تر استفاده کنید. بعد از زیرسازی پوست نوبت به کشیدن سایه چشم می رسد. بهترین رنگ برای سایه چشم برای افراد با موهای مشکی رنگ های خنثی و تیره هستند. اگر چشم های شما مشکی است آرایش چشم دودی می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد و اگر چشمانی قهوه ای رنگ دارید سایه های قهوه ای در تناژ های مختلف برای آرایش چشم شما زیبا و جذاب هستند.
بعد از آرایش کردن چشم ها نوبت به کشیدن رژگونه می رسد توجه داشته باشید که رژگونه تکمیل کننده آرایش صورت است و چهره خانم ها را از بی حالی نجات می دهد. اگر موهای شما تیره است رژگونه ها با رنگ مرجانی یا صورتی می توانند برایتان انتخابی مناسب محسوب شوند.

مدل آرایش صورت زیبا و شیک

  •  آرون گروپس

میکاپ صورت با موی مشکی

مدل آرایش صورت با موی مشکی

مدل میکاپ صورت با موی مشکی

مدل آرایش صورت زیبا و شیک

آرایش موی مشکی مجلسی

مدل آرایش صورت شیک

مدل آرایش صورت زیبا و شیک

آرایش صورت شیک و جدید

مدل آرایش صورت زنانه

آرایش با موی مشکی

مدل میکاپ لایت با موی مشکی

آرایش صورت زیبا و بی نظیر

مدل آرایش صورت شیک و بی نظیر

آرایش صورت لایت

مدل میکاپ صورت زیبا و شیک

مدل آرایش صورت شیک و جدید

مدل آرایش صورت شیک و زیبا

مدل آرایش صورت ملایم با موی مشکی

مدل آرایش صورت مجلسی

برای گریم لب ها از رژلب ها با رنگ های روشن نظیر صورتی و نارنجی روشن و بنفش یاسی و قرمز روشن و … استفاده نمایید این رنگ رژلب ها باعث می شوند تا آرایش لب های شما جذاب تر به نظر برسند و این رنگ ها بهترین هارمونی را بین پوست و مو و میکاپ شما ایجاد می کنند.
توجه داشته باشید که آرایش ابروها یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد با موهای مشکی ابروهای پهن و تیره رنگ مناسب نیستند بنابراین بهتر است ابروهایتان را اصلاح کنید و با کمک رنگ مویی که دو درجه روشن تر از رنگ ابروهایتان است ابروهای خود را رنگ بزنید.
برای زیباتر شدن موهای مشکی نیز می توانید از هایلایت و لولایت مو استفاده کنید تا رنگ موهای شما درخشان و زیباتر به نظر برسند.

آرایش صورت دخترانه

آرایش صورت دخترانه

آرایش صورت زنانه

مدل میکاپ با موی مشکی

آرایش صورت با موی مشکی

میکاپ موی مشکی

 ایده هایی برای آرایش موی مشکی

میکاپ صورت دخترانه با موی مشکی

آرایش صورت ملایم با موی مشکی

مدل میکاپ صورت ملایم با موی مشکی

آرایش صورت زنانه

مدل میکاپ صورت زیبا و جذاب

مدل آرایش صورت ملایم و زیبا

آرایش صورت جذاب دخترانه

مدل آرایش صورت شیک

آرایش صورت زنانه شیک و بی نظیر

آرایش صورت دخترانه

آرایش صورت دخترانه

آرایش صورت لایت

مدل آرایش لایت زنانه

آرایش صورت زیبا و شیک زنانه

مدل میکاپ زنانه

 آرایش موی مشکی

آرایش صورت شیک و جدید زنانه

در این مطلب با انواع ایده ها برای آرایش موی مشکی آشنا شدید که امیدواریم با کمک این روش ها بتوانید میکاپ صورت زیبا و بی نظیری را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *