دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کاردستی با پوست گردو با خلاقیت های دوست داشتنی برای کودکان

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب شما همراهان عزیز و گرامی را با انواع روش ها و خلاقیت ها برای ساخت کاردستی با پوست گردو آشنا می سازیم که امیدواریم از مشاهده این مدل کاردستی های کودکانه نهایت لذت را ببرید.

برای ساخت کارهای دست ساز کودکانه ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با کمک انواع ایده های خلاقانه و با صرف هزینه ای کم، وسایل دست ساز زیبا و خلاقانه ای را برای کودکان بسازید. کاردستی با پوست گردو از انواع روش های جالب برای ساخت وسایل مختلف و فانتزی است و اگر شما تمایل دارید ذهن کودک خود را پرورش دهید بهتر است از او بخواهید تا انواع وسایل تزیینی که با کمک پوست گردو ساخته می شوند را در منزل بسازد و از آن ها برای تزیین اتاقش استفاده نماید.

ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی امروزه مورد توجه اغلب افراد قرار گرفته است و با کمک انواع وسایل دور ریختنی نظیر کارتن، پوست گردو، مقوا و … می توان کاردستی های زیبا و فانتزی را تهیه کرد.

ساخت کاردستی کودکانه با پوست گردو

ایده های ساخت کاردستی با پوست گردو برای کودکان

اگر شما پیش از این پوسته گردو را دور می انداختید اکنون می توانید پوسته گردوها را نگه دارید و به کمک آن ها کاردستی های زیبایی را بسازید. در مطالب قبلی ساخت کاردستی با کارتن و ساخت کاردستی با مقوا و ساخت کاردستی با فوم را مشاهده کردید در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع ایده های خلاقانه برای ساخت کاردستی با پوسته گردو آشنا سازیم.

ساخت کاردستی جغذ با پوست گردو

انواع مدل کاردستیهای کودکانه با پوست گردو

برای ساختن کاردستی با کمک پوسته گردو می توانید گردو را به کمک چکش نصف کنید سپس مغز گردو را در آورید و داخل پوسته گردو را به خوبی تمیز کنید و با کمک انواع ایده های خلاقانه کاردستی های زیبایی را با کمک پوسته گردو بسازید.
یکی از انواع روش های جالب ساختن خزندگان و حشرات و پرندگان و حیوانات مختلف با کمک پوسته گردو است و شما می توانید برای ساخت این کاردستی های ساده سطح پوسته گردو را با گواش رنگ بزنید و با کشیدن چشم و بینی و دهان و … انواع حیوانات نظیر لاک پشت و کفش دوزک و جغد و موش و … را بسازید همچنین می توانید به کمک پوسته گردو کلبه ها و خانه های جنگلی زیبایی را برای کودکان بسازید و از کودک خود بخواهید در ساخت این نوع کاردستی ها به شما کمک کند تا مهارت لازم را در زمینه ساختن کاردستی بدست آورد.
ساخت گلدان های کوچک و زیبا با پوسته گردو یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه و جالب است و از این مدل کاردستی ها می توانید برای تزیین اتاق کودکان استفاده نمایید.
نقاشی روی پوست گردو یکی دیگر از انواع ایده های جالب برای ساختن کاردستی با کمک پوست گردو است و نحوه ساخت این مدل کارهای دست ساز برای کودکان به آسانی امکان پذیر است.

ایده هایی برای ساختن کاردستی با کمک پوست گردو

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل کاردستی کودکانه با پوسته گردو

ساختن کاردستی با کمک پوست گردو

مدل کاردستی کودکانه و فانتزی

ساخت کاردستی با کمک پوست گردو

کار دست ساز کودکانه با پوست گردو

کاردستی کودکانه کاردستی کودکانه و زیبا

مدل کارهای دست ساز زیبا با پوست گردو

ساخت لاک پشت با کمک پوست گردو

ساخت لاک پشت با پوست گردو

کاردستی کودکانه زیبا و جالب

ساخت خلاقانه و فانتزی گلدان با پوست گردو

کاردستی کودکانه

ساخت کالسکه با پوست گردو برای کودکان

کاردستی کودکانه

ساخت قایق فانتزی و خلاقانه با پوست گردو

ساخت کفش دوزک با پوست گردو

ساخت کودکانه و جالب کفشدوزک با گردو

ایده های خلاقانه برای ساختن کاردستی با پوست گردو

ساخت کفشدوزک با پوست گردو

ساخت کاردستی با کمک پوست گردو

مدل کاردستی های کودکانه

ساخت کاردستی با پوست گردو

کاردستی های فانتزی و کودکانه

کاردستی جوجه تیغی با پوست گردو

کاردستی فانتزی و زیبا برای کودکان

کاردستی کودکانه زیبا و خلاقانه

کار دست ساز کودکانه زیبا با پوست گردو

کاردستی با پوست گردو

کار دست ساز خلاقانه و ساده با پوست گردو

کاردستی فانتزی و کودکانه با پوست گردو

مدل کار دست ساز کودکانه با پوست گردو

کاردستی کودکانه

ساخت وسایل فانتزی با پوست گردو

کاردستی با پوست گردو

ساخت قایق با پوست گردو

ساخت کاردستی قارچ با پوست گردو

ساخت قارچ تزیینی با پوست گردو

کاردستی کودکانه

کاردستی کودکانه و فانتزی

نقاشی روی پوست گردو

نقاشی روی پوست گردو

کاردستی با پوست گردو

انواع خلاقیت جدید با پوست گردو

ساخت کاردستی می تواند ذهن را فعال و استعداد افراد را شکوفا کند، از این رو تشویق کودکان به ساختن کاردستی های خلاقانه و جالب ضمن اینکه می تواند یک سرگرمی مفید برای آنها محسوب شود، تاثیر زیادی در افزایش خلاقیت و رشد استعداد هایشان دارد، یکی از سرگرمی های جالب برای کودکان در این زمینه ساخت کاردستی با وسایل دورریختنی و به دردنخور است، که در تصاویر بالا نمونه هایی از آنها را مشاهده کردید، اکنون برای یادگیری انواع خلاقیت های دیگر در این زمینه می توانید در ادامه همراه ما شوید.

خلاقیتی زیبا با پوست گردو

انواع خلاقیت با وسایل دورریز علاوه بر اینکه برای بچه ها یک سرگرمی زیبا و مفید است، برای بزرگتر ها نیز بسیار لذت بخش بوده و می تواند منجر به ساخت بسیاری از وسایل تزئینی و حتی کاربردی خلاقانه و شیک شود، با استفاده از پوست میوه هایی مثل گردو می توانید کاردستیهای فوق العاده جذاب و زیبایی به وجود آورید، از این رو در صورتی که علاقمند به یادگیری این نوع کاردستیها هستید، در اینجا تصاویر دیگری از این خلاقیت های جالب را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید ببینید و برای ساختن وسایل زیبا و نیز کاردستیهای بچگانه در منزل به راحتی الگو بگیرید.

تصاویر خلاقیت با پوست گردو خلاقیتی شیک با پوست گردو انواع خلاقیت با پوست گردو خلاقیت با پوست میوه گردو مدلی از خلاقیت با پوست گردو ایده کاردستی با پوست گردو خلاقیت کودکانه با پوست گردو خلاقیت فانتزی با پوست گردو کاردستی با پوست گردو فانتزی خلاقیت شیک با پوست گردو خلاقیت جالب با پوست گردو خلاقیت زیبا با پوست گردو خلاقیت با پوست گردو انواع کاردستی با پوست گردو

در این مطلب با انواع مدل های کار دست ساز با استفاده از پوست گردو آشنا شدید که امیدواریم این کارهای دستی  ساز زیبا و فانتزی مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار بگیرند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *