دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس با انواع طراحی زیبا و چشم نواز

  • فاطمه میرزایی
  • ۹ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

طراحی داخلی خانه های دوبلکس از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل در این مطلب، تصمیم داریم انواعی از شیک ترین مدل های طراحی دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای مشاهده تصاویر تا پایان ما را همراهی نمایید.

منازل دوبلکس به دلیل برخورداری از فضاهای بیشتر شاید کار سختی به نظر آید و به دلیل هزینه های زیادی که برای طراحی معماری داخلی این نوع خانه ها شده است، لذا طراحی داخلی آن بسیار زیبا و چشم نواز به نظر می رسد. در این بخش طرحهای زیبایی از دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس را به شما معرفی کرده ایم که تماشای آن می تواند برای شما جذاب باشد.

خانه دوبلکس به منازلی اطلاق می شود که فضای داخلی آنها از دو طبقه تشکیل شده است؛ طبقه اول شامل نشیمن و پذیرایی می باشد و اتاق خواب ها در طبقه دوم قرار می گیرد که به وسیله راه پله امکان دسترسی به طبقات بالا فراهم می شود. دکور داخلی این خانه ها چون از فضای بیشتری برخوردار است، بنابراین طراحی آن نیاز به خلاقیت و دقت بیشتری داشته، از این رو طراحی این خانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس

در گذشته فضای داخلی خانه ها گسترده تر بود و معماری خانه های دوبلکس در متراژ بالا کاربرد بیشتری داشت، اما امروزه به دلیل رشد جمعیت و افزایش هزینه ها، معماران به طراحی خانه هایی از این نوع با فضای کوچکتر می پردازند. یکی از مزیت های منازل دوبلکس این است که امکان بیشتری را برای طراحی داخلی منزل در اختیار طراحان دکوراسیون داخلی و چیدمان قرار می دهد. در ادامه این مطلب با دکوراسیون خانه دوبلکس در انواع مدل های شیک و مدرن آشنا می شوید.

دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس

راه پله یکی از مهمترین قسمت های طراحی شده در معماری منازل دوبلکس می باشد که محل اتصال طبقه زیرین با قسمت فوقانی ساختمان بوده و در انواع مدل های مختلف کلاسیک و مدرن ساخته می شوند. بنابراین طراحی شیک و دیزاین زیبای آن تاثیر زیادی در نمای داخلی خانه های دوبلکس خواهد داشت. در تصاویری که در این مطلب گردآوری کرده ایم، نمونه هایی از طراحی زیبا و متنوع راه پله های منازل دوبلکس را مشاهده خواهید کرد.

دیزاین و طراحی داخلی منزل دوبلکسدکوراسیون پذیرایی خانه دوبلکس

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دکوراسیون داخلی خانه دوبلکسدکوراسیون شیک خانه ویلایی دوبلکس

چیدمان جذاب منزل دوبلکسطراحی راه پله منازل دوبلکس

چیدمان خلاقانه خانه دوبلکسطراحی شیک و دیدنی منازل دوبلکس

چیدمان شیک خانه دوبلکسدکوراسیون منزل دوبلکس با طراحی مدرن

دکوراسیون داخلی خانه دوبلکسدکوراسیون داخلی ساختمان دوبلکس

طراحی داخلی خانه دوبلکس

در طراحی دکوراسیون پذیرایی خانه های دوبلکس می توان از دو روش کلاسیک و مدرن استفاده کرد؛ در طراحی کلاسیک شاهد چیدمان وسایل و دیوارهای پر زرق و برق در اتاق پذیرایی منازل دوبلکس خواهیم بود، اما سبک مدرن منازل دوبلکس معمولا ساده و به دور از تزیینات طراحی می شود. برای دیدن برخی دیگر از تصاویر مربوط به دکوراسیون و تزیین داخلی خانه دوبلکس با ما همراه شوید.

چیدمان داخلی خانه دوبلکسدیزاین شیک و منحصر به فرد ساختمان دوبلکس

دکوراسیون داخلی خانه دوبلکسدکوراسیون داخلی و جدید منازل دوبلکس

دیزاین داخلی منزل دوبلکسطراحی زیبای خانه های امروزی

دکوراسیون داخلی ساختمان دوبلکسدکوراسیون داخلی منازل مدرن

دکوراسیون داخلی منزل دوبلکسطراحی مدرن و متفاوت خانه دوبلکس

دیزاین جذاب خانه دوبلکسمدل های جدید طراحی دکوراسیون داخلی

دیزاین متفاوت خانه دوبلکستزیین دکوراسیون منازل دوبلکس با ایده های جدید

دیزاین شیک خانه دوبلکسدکوراسیون شیک و مدرن راه پله منازل دوبلکس

دیزاین داخلی خانه دوبلکسایده طراحی داخلی منزل دوبلکس

دکوراسیون داخلی خانه دوبلکسخانه دوبلکس شیک با طراحی زیبا

دکوراسیون جالب خانه دوبلکسدکوراسیون اتاق خواب منزل دوبلکس

دکوراسیون دیدنی خانه دوبلکسایده تزیین دکوراسیون داخلی منازل دوبلکس

دکوراسیون جذاب خانه دوبلکسدکوراتیو داخلی طبقه پایین منازل دوبلکس

دکوراسیون متفاوت خانه دوبلکسطراحی دکوراسیون خانه دوبلکس

دکوراسیون داخلی جدید خانه دوبلکسدکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی

دکوراسیون داخلی شیک خانه دوبلکسطراحی نشیمن خانه دوبلکس

دکوراسیون خانه دوبلکسچیدمان شیک و مدرن خانه دوبلکس

دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس

طراحی داخلی خانه های دوبلکس نقلی

همانطور که گفتیم؛ منازل دوبلکس خانه هایی یک طبقه هستند که فضای داخلی آنها شامل دو طبقه می باشد که طبقه اول را سالن پذیرایی و نشیمن تشکیل می دهد و در طبقه بالایی آن که به وسیله راه پله جدا شده شامل اتاق خواب ها، اتاق کار و یا اتاق مطالعه می باشد، طراحی چنین خانه هایی برای منازلی با متراژ پایین و نقلی بسیار مناسب است و مشکل کمبود فضا را برای ساخت اتاق خواب ها و فضای مورد نیاز رفع می کند، در ادامه تصاویری جدید از دکور داخلی منازل دوبلکس نقلی را ملاحظه می کنید.

طراحی منازل دوبلکس نقلی

خانه های دوبلکس در انوع سبک های مدرن و کلاسیک طراحی می شوند و با توجه به سلیقه های مختلف می توانند, متفاوت باشند. حال طراحی فضای دوبلکس در خانه ها موجب می شود تا طراحان داخلی و معماران ساختمان ها در دیزاین داخلی منزل از ایده های مختلفی استفاده نمایند، نوع طراحی دوبلکس به دلیل زیبایی و شیک بودن آن از طرفدارن زیادی برخوردار می باشد و فضای بیشتری در اختیار طراحان داخلی قرار می دهد، در اینجا دعوت می کنیم از انواع دکور خانه های دوبلکس نقلی و کوچک با طراحی جدید و زیبا دیدن کنید.

دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس زیبا طراحی منازل دوبلکس مدرن دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس جدید طراحی منازل دوبلکس شیک طراحی منازل دوبلکس جدید دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس مدرن طراحی منازل دوبلکس زیبا طراحی منازل دوبلکس تصاویر طراحی خانه دوبلکس دکوراتیو داخلی خانه دوبلکس مدرن دکوراتیو داخلی خانه دوبلکس جدید دکوراتیو داخلی خانه دوبلکس زیبا دکوراتیو داخلی خانه دوبلکس دانواع کوراتیو داخلی خانه دوبلکس

در پایان ضمن سپاس از شما دوستان گرامی در همراهی مجله آرگا، امیدواریم مطلب دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس مورد پسند شما قرار گرفته باشد. پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل از مطالب قبلی ما در بخش دکوراسیون و طراحی منازل نیز دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *