دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک با رم ۱۰ گیگابایت و دیزاین متفاوت عرضه شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۴ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

شرکت شیائومی اخیراً گوشی گیمینگ بلک شارک Helo با دیزاین فوق العاده و رم ۱۰ گیگابایت را معرفی کرد. از نسل قبلی منتشر شده این گوشی حدود ۶ ماه می گذرد. 

در این طراحی شکل کلی نسل قبلی حفظ شده اما تغییرات زیادی در گوشی اعمال شده است. دارای صفحه نمایش ۶ اینچی امولد با کیفیت تصویر فول اچ دی است. دو بلندگوی استریو صفحه نمایش گوشی را در بر می گیرند. حاشیه های بالایی و پایینی این گوشی کاهش یافته اند.

در قسمت پشتی برخی از المان های طراحی پیشین با برجستگی های ناموزون حذف شده اند. بخش بیشتر این قسمت با شیشه پوشش داده شده است. فلاش LED در بالای دو لنز قرار گرفته و این دو لنز وضوح ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسل را عرضه می کنند. در قسمت پشتی، حسگر اثر انگشت به کار می رود.

 شیائومی بلک شارک با رم ۱۰ گیگابایت

اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام برای آن در نظر گرفته شده بلک شارک هلو در سه نسخه با حافظه های ۶ و ۸ گیگابایت روانه بازار می شود. نسخه ای از این گوشی نیز برای اولین بار با ۱۰ گیگابایت رم عرضه می گردد. سیستم بهینه خنک سازی برای این گوشی در نظر گرفته شده و این موضوع برای ثابت نگه داشتن عملکرد دستگاه در هنگام  پردازش های سنگین به کار می رود.

 شیائومی بلک شارک با رم ۱۰ گیگابایت

چینی ها برای این گوشی دکمه ای موسوم به شارک اسپیس را در قسمت کناری بلک شارک هلو قرار داده اند. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای فناوری شارژ سریع به کار گرفته می شود. پشتیبانی از ۴G LTE، روابط کاربری MIUI و بلوتوث ۵ از دیگر ویژگی های نسل جدید بلک شارک می باشد.

  •  آرون گروپس

نسخه ۶ گیگابایتی، ۸ گیگابایتی و ۱۰ گیگابایتی با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت ارائه می گردد. قیمت این گوشی ها به ترتیب برابر با ۴۶۱، ۵۰۴ و ۶۰۵ دلار می باشد. تاریخ عرضه این گوشی ۲۱ آذر ماه اعلام شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *