دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش ساخت دریم کچر برای جذب انرژی های مثبت

  • ندا خوشرو
  • ۵ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با آموزش ساخت دریم کچر بری جذب انرژی مثبت در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی هستیم که امیدواریم از تهیه این کاردستی زیبا و شیک در منزل نهایت لذت را ببرید.

سرخ پوستان قبیله اوجیبوا بر این باور بودند که دریم کچر می تواند روی خواب افراد تاثیر مثبتی داشته باشید زیرا خواب های خوب از سوراخ وسطی تارها رد می شوند و از طریق پرها به کسانی که در اطراف دریم کچر خوابیده اند می رسند و خواب های بد نیز در بین تارها گیر می کنند و با طلوع آفتاب این خواب ها از بین می روند. برای ساخت دریم کچر از وسایل ساده نظیر کاموا و و حلقه فلزی و پر و سنگ یا مهره های تزیینی و چسب حرارتی و قلاب و حلقه زیور آلات استفاده می شود.

دریم کچر علاوه بر این که وسیله ای برای جذب انرژی های مثبت است به عنوان وسیله تزیینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و اگر شما تمایل به ساختن کاردستی های شگفت انگیز دارید بهتر است این وسیله زیبا و خاص را در منزل بسازید.

مدل های دریم کچر

آموزش مرحله به مرحله ساخت دریم کچر

برای ساختن کاردستی ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید انواع وسایل تزیینی را در منزل به راحتی بسازید. در مطالب قبلی ساختن کاردستی ساده و کاردستی با وسایل دور ریختنی را مشاهده کردید در این مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه ساختن دریم کچر آشنا سازیم.

ساخت دریم کچر

وسایل لازم برای ساختن دریم کچر

  • حلقه فلزی
  • کاموا
  • پر
  • مهره تزیینی یا سنگ
  • موچین یا دم باریک
  • قیچی
  • چسب حرارتی
  • میل قلاب بافی
  • حلقه مخصوص زیور آلات
  • قلاب زیور آلات

وسایل لازم برای ساخت دریم کچر

نحوه درست کردن دریم کچر در خانه

۱. برای ساختن دریم کچر ابتدا با کمک میل قلاب بافی کاموا را به دور حلقه فلزی بپیچید.

  •  آرون گروپس


۲. در این مرحله باید شبکه وسطی دریم کچر را بسازید. برای ساختن این شبکه روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه مراحلی که در تصویر زیر نشان داده شده است اقدام به ساختن شبکه وسط دریم کچر نمایید.

ساخت حلقه وسطی دریم کچر
۳. قلاب فلزی مخصوص ساختن زیور آلات را با کمک چسب حرارتی به پشت سنگ تزیینی بچسبانید.

دریم کچر نحوه ساختن دریم کچر

سپس سنگ تزینی را با کمک چند حلقه کوچک به وسط حلقه وصل نمایید و با کمک دم باریک حلقه را به صورت کامل ببندید.

وصل کردن سنگ تزیینی به دریم کچر

دریم کچر
۴. در این مرحله باید پرها را به کمک نخ به حلقه ها وصل کنید و حلقه ها را نیز به کاموای دور حلقه ببندید سپس با کمک دم باریک حلقه ها را سفت نمایید.

متصل کردن پر به دریم کچر

وصل کردن پرها به دریم کچر دریم کچر شیک و زیبا

جدیدترین مدل های دریم کچر با طرح های زیبا

همانطور که می دانید یکی از سرگرمی های جذاب به منظور دور کردن خواب های آشفته و کابوس در کودکان دریم کچر می باشد که با کمک مواد ساده ساخته می شود و به راحتی و در مدت زمان کمی می توانید آن را بسازید فقط کافی است، کمی ابتکار و خلاقیت به خرج دهید و آویزه های زیبا و خاصی را بسازید و در دکوراسیون منازل از آن استفاده کنید.

 دریم کچر زیبا و شیک

دریم کچز در واقع نوعی آویزه زیبا و دست ساز می باشد که بعد از آموزش نوع ساده ای از آن می توانید مدل های سخت تر آن را نیز بسازید، دریم کچر دارای انواع مختلفی است که بسته به سلیقه تان می توانید طرحی زیبا از آن بسازیدبه همین خاطر، در ادامه مطلب جدیدترین مدل های دریم کچر را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید این نوع آویزه دیواری را بسازید و از آن استفاده کنید، بنابراین اگر شما عزیزان به دنبال ایده های شیک جهت ساختن دریم کچر هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

دریم کچر برای دور کردن کابوس هادریم کچر با طرح جذاب و زیبادریم کچر در رنگ های متنوعساخت آویزه دیواری دست سازساختن دریم کچر با ایده خلاقانهخاص ترین مدل دریم کچرساختن دریم کچر در منزلساختن دریم کچر با ایده خلاقانهدریم کچر خاص و شیکساخت دریم کچر با ایده خاصمدل های ساخت دریم کچرآموزش ساخت دریم کچرساختن دریم کچر در منزلدریم کچر به شکل های مختلف

دریم کچر مدل گردنبند

برای تهیه دریم کچر باید در انتخاب رنگ کاموا و پر و قطعات تزیینی توجه لازم را به خرج دهید و رنگ این قطعات را با یکدیگر ست کنید همچنین می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها مهره های تزیینی و قلاب و حلقه ها را از زیور آلات قدیمی خود جدا کنید، جهت آشنایی با آموزش ساخت انواع کاردستی می توانید روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *