دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با قرص تریپل فلکس نیچرمید و تاثیر آن آرتروز

  • زهرا خانزاده
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

در این نوشتار اطلاعات جامعی در رابطه با قرص تریپل فلکس نیچرمید ارائه خواهیم کرد. این قرص حاوی ۳ نوع ماده می باشد، که به منظور پیشگیری از آرتروز و موارد دیگر تجویز می گردد.

این قرص از جمله مکمل های دارویی محسوب می شود، که برای حافظت و پیشگیری از تخریب مفاصل و همچنین درمان مفاصل آسیب دیده بخصوص برای ورزشکاران مفید می باشد. همچنین این قرص برای درمان و تسکین درد ناشی از آرتروز مورد استفاده قرار می گیرد. آرتروز یک بیماری مفصلی می باشد، که غضروف مفاصلی همچون دست، پا، گردن، ستون فقرات و … را درگیر می کند. درد مفاصل، تورم و التهاب مفاصل، کاهش انعطاف پذیری مفاصل و سایر موارد دیگر از علائم آرتروز می باشد.

هشدار های پزشکی تریپل فلکس نیچرمید

اطلاعات دارویی قرص تریپل فلکس نیچرمید

کارایی این قرص برای ترمیم و بازسازی بافت های غضروفی و مفاصل است و به منظور کاهش و تسکین دردهای مفاصل و افزایش قابلیت حرکت آن ها و به طور کلی برای درمان آرتروز تجویز می گردد. این دارو شامل سه نوع ماده کندروئیتین، گلوکز امین و متیل سولفونیل متان(MSM) است که این سه ماده با مهار آنزیم های پروتئولیتیک، کلاژناز و لیزیوزومی نقش موثری برای تقویت استحکام غضروف ها، تقویت عملکرد صحیح مفاصل، جلوگیری از تخریب مفاصل و همچنین رفع درد و التهاب مفاصل ایجاد می کنند.

همچنین گلوکز امین علاوه بر مهار آنزیم تجزیه کننده پروتئین ها و کلاژن، همچنین برای ساختن غضروف، مایع بین مفصلی(سینوویال) و اجزای تاندون ها مفید است و دریافت این ماده ضروری تنها با مصرف مکمل ها امکان پذیر می باشد، چرا که این ماده به صورت طبیعی در مواد غذایی وجود ندارد. لازم به ذکر است که این دارو  فاقد مواد نگهدارنده، گلوتن، مخمر، حلال شیمیایی و طعم دهنده می باشد.

دارویی تریپل فلکس نیچرمید

روش مصرف

برای اثر بخشی  قرص تریپل فلکس باید به مدت ۴ تا ۶ هفته، روزانه ۳ عدد به همراه غذا مصرف شود.

  •  آرون گروپس

شرایط نگهداری

در محلی به دور از تابش مستقیم آفتاب و در جای خشک و خنک با دمای ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود.

طریقه مصرف تریپل فلکس نیچرمید

هشدارهای پزشکی

۱. پس از هر بار مصرف درب قوطی را محکم ببندید.

۲. این قرص برای زنان در طول بارداری و شیردهی حتما باید با تجویز پزشک مورد مصرف قرار گیرد.

۳. اگر به صورت همزمان از داروی دیگری استفاده می نمایید، برای پیشگیری از تداخل دارویی حتما موضوع را با پزشک در میان بگذارید.

۴. افراد دیابتی پیش از مصرف این دارو با پزشک مشورت نمایند. قرص تریپل فلکس نیچرمید هر قوطی داروی  نیچرمید حاوی ۵۰ عدد قرص می باشد، که توسط شرکت Nature Made ساخته می شود که دارای کد بهداشتی ۱۲۲۸۰۶۲۷۱۱ است و حاوی گلوکز امین(۱۵۰۰ mg)، کندروئیتین(۱۲۰۰ mg) و متیل سولفونیل متان(۳۷۵ mg) می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *