دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی حمید گودرزی و گذری به زندگی شخصی وی + عکس

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی حمید گودرزی و عکس های وی را در اختیار شما قرار داده ایم. وی بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.

حمید گودرزی در ۲ آذر ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. وی فعالیت هنری خود در زمینه بازیگری را با بازی در نمایش «کشتی اسپپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد و با بازی در سریال مسافری از هند به شهرت رسید. در ادامه بیوگرافی حمید گودرزی را مرور خواهیم کرد.

بیوگرافی درباره حمید گودرزی

 بیوگرافی حمید گودرزی و تصاویر وی

حمید گودرزی متولد آذرماه است. او اصالتا لر می باشد و در یک خانواده چهار نفره متولد شده است؛ تنها یک خواهر دارد. پدرش تاجر فرش و مادرش خانه دار می باشد. جالب است بدانید که اختلاف سنی حمید با مادرش فقط ۱۴ سال می باشد به همین خاطر ارتباط صمیمانه ای با مادرش دارد.

او فعالیت هنری خود را ایفای نقش در نمایش “کشتی اسپرانزا” آغاز کرد. کارگردانی این نمایش را محمد رحمانیان بر عهده داشت.

اولین تجربه بازیگری حمید گودرزی در سینما مربوط به نقش کوتاه وی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی می باشد.

بیوگرافی جالب حمید گودرزیحمید گودرزی و پدرش

زندگینامه و عکس حمید گودرزیعکس حمید گودرزی در کنار مادرش

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی حمید گودرزیعکسی بامزه از کودکی حمید گودرزی

بیوگرافی کمتر دیده شده حمید گودرزیعکس حمید گودرزی در سریال پنجمین خورشید

بیوگرافی کامل حمید گودرزی

او با ایفای نقش سومین کار تلویزیونی اش به شهرت رسید. او بازی در سریال مسافری از هند در نقش فرزاد بسیار دیده شد. او در این فیلم با بازیگرانی همچون شیلا خداداد، بهنوش طباطبایی، سروش گودرزی، الهام حمیدی، فرزاد حسنی، نسرین مقانلو، شیرین بینا، مجید مشیری و … همبازی بود. این سریال محصول سال ۱۳۸۱ و شبکه ۳ سیما بود. کارگردانی آن را قاسم جعفری بر عهده داشت.

پیش از سریال مسافری از هند، حمید گودرزی در مجموعه های تلویزیونی “دانی و من” و “دیوار شیشه ای” به ایفای نقش پرداخته بود.

از مجموعه های تلویزیونی موفقی که حمید گودرزی در آن ها بازی کرده است می توان به سریال کمکم کن، تب سرد، پنجمین خورشید، بچه های نسبتا بد، زمانه و دلدادگان اشاره کرد. او در این سریال ها بسیار خوش درخشید.

حضور حمید گودرزی در سری اول مجموعه قلب یخی به کارگردانی محمدحسین لطیفی نیز بسیار دیده شد. وی در این سریال نمایش خانگی با الناز شاکردوست، نسرین مقانلو، حمید فرخ نژاد، حسین یاری و … همبازی بود.

حمید گودرزی بازیگر سینما و عکس های شخصی اش حمید گودرزی بازیگر سینما و عکس های زیبایش عکس علی نصریان و حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون کامل ترین بیوگرافی حمید گودرزی عکس دیدنی حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون عکس متفاوت حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون عکس جذاب حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون جدیدترین بیوگرافی حمید گودرزی

زندگی شخصی

حمید گودرزی در سال ۱۳۸۳ با همسرش ماندانا دانشور که در آن زمان ۱۶ سال داشت ازدواج کرد و این دو در سال ۱۳۹۵ پس از ۱۲ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. شایعات زیادی پیرامون طلاق آنها وجود داشت اما گودرزی علت این جدایی را علاقه همسرش به زندگی در خارج از کشور و اقامت در آمریکا عنوان کرده است؛ پدر و مادر ماندانا دانشور سال ها است که در خارج از کشور زندگی می کنند.

حمید گودرزی در ۱۳۹۸ برای بار دوم ازدواج کرد، همسر دوم وی همانند همسر اول هیچ گونه فعالیتی در عرصه سینما و تلویزیون ندارد. در نوزدهمین دوره جشن حافظ وی همراه با حمید گودرزی در مراسم شرکت یافت.

بیوگرافی جذاب حمید گودرزی

او علاوه بر بازیگری در زمینه تجارت فرش و شکلات نیز مشغول فعالیت است. وی در گذشته تصمیم داشت دندان پزشک شود ولی با دیدن مهدی هاشمی در حال گرفتن سیمرغ بلورین به بازیگری علاقمند شد و تصمیم گرفت این رشته را دنبال کند. وی رنگ آبی را دوست دارد و طرفدار تیم استقلال تهران است.

بیوگرافی متفاوت حمید گودرزی

حمید گودرزی مانند بسیاری از همکاران خود به اجرای برنامه های تلویزیونی روی آورده است. که در این زمینه می توان به اجرای وی در برنامه سیزده شمالی و همچنین اجرای مسابقه ستاره ها از شبکه پنج سیما اشاره کرد. در ادامه بیوگرافی حمید گودرزی می توانید تصاویر متنوعی از این بازیگر ایرانی را مشاهده نمایید.

بیوگرافی جدید حمید گودرزیسلفی حمید گودرزی و برزو ارجمند

بیوگرافی کامل حمید گودرزیحمید گودرزی در کنار کامبیز دیرباز و علی اوجی

بیوگرافی از حمید گودرزیعکس دیدنی حمید گودرزی

بیوگرافی در مورد حمید گودرزیحمید گودرزی در کنسرت محسن یگانه

بیوگرافی خاص حمید گودرزیعکس جالب حمید گودرزی

بیوگرافی حمید گودرزیگریم حمید گودرزی در یک سریال

بیوگرافی و تصاویر حمید گودرزیعکس متفاوت حمید گودرزی

بیوگرافی حمید گودرزی+عکسحمید گودرزی و ماندانا دانشور

بیوگرافی و زندگینامه حمید گودرزیعکس و بیوگرافی حمید گودرزی

زندگی نامه حمید گودرزیسلفی حمید گودرزی و مادرش

زندگینامه حمید گودرزیحضور حمید گودرزی در برنامه دورهمی

زندگینامه متفاوت حمید گودرزیحمید گودرزی در نقش یک طلبه

سرگذشت حمید گودرزی

فیلم های سینمایی حمید گودرزی

سلام علیکم حاج آقا (۱۳۹۷)، نیوکاسل (۱۳۹۵)، ایران برگر (۱۳۹۳)، روباه (۱۳۹۳)، دزدان خیابان جردن (۱۳۸۹)، زن ها شگفت انگیزند (۱۳۸۹)، داماد خجالتی (۱۳۸۸)،خیابان بیست و چهارم (۱۳۸۸)، کیش و مات (۱۳۸۷)، انعکاس (۱۳۸۶)، تلافی (۱۳۸۶)، قرنطینه (۱۳۸۶)، مجنون لیلی (۱۳۸۶)، بی وفا (۱۳۸۵)، گناه من (۱۳۸۵)، چپ دست (۱۳۸۴)، قتل آن لاین (۱۳۸۴)، بازنده (۱۳۸۳)، پسران مهتاب (۱۳۸۱)، سهراب (۱۳۷۸).

بیوگرافی دیدنی حمید گودرزی

مجموعه های تلویزیونی حمید گودرزی

روزهای ابدی (۱۳۹۹)، بر سر دوراهی (۱۳۹۸)، خط تماس (۱۳۹۷)، دلدادگان (۱۳۹۷)، هاتف (۱۳۹۶)، گشت ویژه (۱۳۹۵)، بچه های نسبتا بد (۱۳۹۲)، زمانه (۱۳۹۱)، قلب یخی (فصل اول، ۱۳۸۹)، پنجمین خورشید (۱۳۸۸)، کمکم کن (۱۳۸۳)، تب سرد (۱۳۸۳)، مسافری از هند (۱۳۸۱)، دانی و من (۱۳۷۸).

بیوگرافی و عکس حمید گودرزی

اجراهای حمید گودرزی

برنامه کودک شو – پخش از شبکه نسیم (۱۳۹۹)، مسابقه پنج ستاره – پخش از شبکه ۵ سیما (۱۳۹۷-۹۸)، مسابقه ۱۳ شمالی – پخش از شبکه نمایش خانگی (۱۳۹۷)، برنامه سال تحویل با نام بهار جان – پخش از شبکه ۵ سیما (۱۳۹۷).

حمید گودرزی بازیگر سینما و عکس های تماشایی اش بیوگرافی حمید گودرزی و تصاویر تماشایی وی عکس حمید گودرزی با لباس پلیس بازی متفاوت حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون عکس پزمان بازغی حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون عکس جدید حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی حمید گودرزی و عکس های وی را ملاحظه نمودید. برای دیدن جدیدترین تصاویر و مطالب پیرامون بازیگران مشهور و مورد علاقه خود می توانید به قسمت عکس بازیگران رجوع کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *