دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تزیین هندوانه شب یلدا با ایده های جدید و زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

طرح های جدید و زیبای تزیین هندوانه شب یلدا و مدل های متنوع حکاکی روی هندوانه را در این مطلب مشاهده می فرمایید و با طراحی های زیبا و جذاب بر روی هندوانه شب یلدا آشنا می شوید.

تزیینات مخصوص هندوانه شب چله یکی از تزیینات جالب و قابل توجه است که اغلب خانمهای هنرمند و باسلیقه اقدام به انجام آن می نمایند و سعی دارند هندوانه این شب را به بهترین شکل دیزایین نمایند. در این مطلب قصد داریم به معرفی مدل های جدید و زیبای تزیینات هندوانه با طرح های متفاوت بپردازیم که با الگوبرداری از این مدل های شیک و زیبا می توانید بهترین تزیینات و میوه آرایی را برای شب چله داشته باشید.

جدیدترین مدل ها و تصاویر تزیین هندوانه شب یلدا :

روش های متعددی برای دیزایین هندوانه شب یلدا وجود دارد که در این میان حکاکی روی هندوانه و همچنین ساخت انواع سبد و ظرف با هندوانه رایج تر است و هر یک زیبایی و جذابیت خاصی به هندوانه می بخشند. البته این نکته که  دیزایین هندوانه به چه منظور انجام می گیرد نقش مهمی در چگونگی انجام این تزیینات دارد.

در این بخش با روش های متنوع و جذاب برای تزیین هندوانه آشنا می شوید.

تزیینات مخصوص هندوانه شب چله برای عروس :

در صورتی که قصد دارید برای شب یلدای عروس هندوانه را دیزایین نمایید، پیشنهاد می کنیم از روش حکاکی استفاده نمایید و از این طریق تزیینات زیبا و جالبی برای شب یلدا داشته باشید. البته در صورتی که تجربه ایی در این زمینه ندارید می توانید از طرح های ساده تر استفاده نمایید.

در ادامه مدل های شیک و زیبای حکاکی هندوانه برای شب یلدا عروس را ملاحظه می فرمایید که هر یک از این مدل ها می توانند ایده خوبی برای طراحی و انجام تزیینات توسط شما باشند و با الگو برداری از این طرح های زیبا شیک ترین میوه آرایی هندوانه را داشته باشید.

تزیین میوهتزیین هندوانهمیوه آرایی شب یلداتزیین میوه شب یلدامیوه آراییتزیین هندوانه جدیدهندوانه شب یلداتزیین هندوانه یلداتزیینات میوهمیوه آرایی آسانحکاکی هندوانهحکاکی روی میوهمیوه آرایی جدید عروس

تزیین هندوانه شب یلدا به شکل سبد :

یکی از ایده های خلاقانه و جالب برای دیزایین هندوانه و پذیرایی از مهمانان با هندوانه در این شب ساخت سبد تزیینی با پوست هندوانه است که می توانید مغز هندوانه را نیز قالب زده و داخل سبد قرار دهید و از این طریق پذیرایی ویژه ایی در شب چله داشته باشید و از این تزیین میوه لذت ببرید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در ادامه تصاویر زیبا و جالب انواع دیزایین هندوانه به شکل های مختلف را مشاهده می فرمایید که همه آنها برای تزیینات شب یلدا مناسب هستند.

تزیین هندوانه شب یلداهندوانه شب یلدامیوه آرایی شب یلداساخت سبد با هندوانهمیوه آرایی شب یلدا عروستزیین هندوانه با قالب میوهتزیین هندوانه مجلسیتزیین هندوانه شب یلدا جدید

با جدیدترین و به روزترین مدل تزیینات هندوانه شب یلدا آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم با الگوبرداری از طرح های ارائه شده در این مطلب شیک ترین و زیباترین تزیینات و  میوه آرایی ویژه شب یلدا را داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *