دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بهترین شاسی بلندهای سال ۲۰۱۸ معرفی شدند

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

وب سایت موتوروان به تازگی ۱۰ شاسی بلند برتر سال ۲۰۱۸ را منتشر کرده است. این فهرست شاسی بلند برتر (۱۰ خودرو) ۴ خودروی آمریکایی را شامل می شود. 

۲- ولوو XC60 (نمره ۷ از ۱۰)

دارای یک نمایشگر ۹ اینچی، اندروید اتو، اپل کارپلی و سیستم مالتی مدیای جدید با نام Sensus Connect است. در مدل T8 به یک موتور بنزینی و یک موتور برقی مجهز شده است. می توان آن را با استفاده از پریز برق شارژ کرد و با این شارژ حدود ۳۰ کیلومتر را در حالت تمام برقی طی کرد.

بهترین شاسی بلندهای دنیا در سال 2018

۳- شورلت اکوئیناکس دیزل(نمره ۷ از ۱۰)

موتور آن توربو دیزل ۴ سیلندر با حجم ۱.۶ لیتر با قدرت ۱۳۰ اسب بخار و ۳۲۵ نیوتن متر گشتاوری است. یدک کشی برابر با ۱۸۰۰ کیلوگرم دارد. از دیگر امکانات آن باید به سیستم هشدار انحراف از مسیر، سیستم کنترل فاصله با خودروی جلویی، سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم ترمز خودکار و سیستم خودکار رانندگی بین خطوط اشاره کرد.

بهترین شاسی بلندهای دنیا در سال 2018

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۴- بیوک انکلیو(نمره ۷ از ۱۰)

بیوک انکلیو از دو طراحی ساده و مدرن ترکیب شده و از نظر طراحی داخلی بسیار مجهز است. به اپل کارپلی، اندروید اتو و امکانات ایمنی مجهز شده است. این خودرو آمریکایی در نوع خود بی نظیر است و از این رو باید اعتراف کرد که توان مقابله با خودروهای ژاپنی را دارد.

بهترین شاسی بلندهای دنیا در سال 2018

۵- نیسان مورانو(نمره ۷ از ۱۰)

از تجهیزات آن باید به نمایشگر ۸ اینچی به همراه سیستم رهیاب ماهواره ای، اپل کارپلی و اندروید اتو به شکل استاندارد اشاره کرد. این خودرو در بخش گرافیکی تجهیزات خاصی ندارد.

بهترین شاسی بلندهای دنیا در سال 2018

۶- سوبارو اسنت(نمره ۶.۸ از ۱۰)

دارای پیشرانه ۴ سیلندری ۲.۴ لیتری است. این موتور قدرتی برابر با ۲۶۰ اسب بخار و ۳۷۵ نیوتن متر گشتاوری دارد. توانایی حرکتی بالایی دارد و هفت نفره است. این خودرو به ویژگی هایی چون رادار بین خطوط، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سیستم رانندگی بین خطوط، سیستم ترمز خودکار پیشگیری از تصادف و کروز کنترل هوشمند مجهز شده است.

بهترین شاسی بلندهای دنیا در سال 2018

۷- تویوتا هایلندر(نمره ۶.۵ از ۱۰)

این خودرو در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شده و به پکیج ایمنی Safety Sense تجهیز شده است. گرافیک منوهای آن قدیمی است و قیمت پایه آن از ۳۱ هزار و ۲۳۰ دلار در تیپ LA شروع می شود و بالاترین قیمت آن نیز برابر با ۴۵ هزار و ۴۰۰ دلار است.

بهترین شاسی بلندهای دنیا در سال 2018

۸- ولووو XC40(نمره ۶.۵ از ۱۰)

این خودرو از نظر ابعاد، کوچکترین خودرو در لیست است اما ویژگی های خوبی از نظر مدرن بودن ارائه می کند. مجهز به نمایشگر ۹ اینچی، رادار بین خطوط، سیستم هشدار خودروی پشت سر و سیستم پیشگیری از تصادف می باشد.

بهترین شاسی بلندهای دنیا در سال 2018

فولکس واگن اطلس(نمره ۶.۵ از ۱۰)

این شاسی بلند هفت نفره و دارای نمایشگر ۸ اینچی است. صفحه مقابل راننده از نوع دیجیتالی و دارای یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی در صفحه مقابل راننده است. دارای موتور V6 با حجم ۳.۶ لیتر است. این موتور می تواند قدرتی برابر با ۲۷۶ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاوری تولید کند و از نظر امکانات ایمنی بسیار تجهیز شده است. این خودرو دارای قدرت یدک کشی تا وزن ۲.۵ تن است و بیشترین گشتاور این خودرو در دور ۲۷۵۰ دور بر دقیقه حاصل می شود.

بهترین شاسی بلندهای دنیا در سال 2018

جی ام سی آکادیا(نمره ۶ از ۱۰)

تنوع بالایی دارد و آپشن های مختلفی از خود بروز می دهد. فناوری های به کار رفته در آن در سطح خوبی می باشند. دارای نمایشگر ۸ اینچی لمسی و از گرافیک خوب برای آیکون برخوردار است.

بهترین شاسی بلندهای دنیا در سال 2018

اندروید اتو و اپل کارپلی از دیگر ویژگی های ممتاز این شاسی بلند هستند. امکان بهره گیری از ۴G LTE در این مدل آمریکایی فراهم شده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *