دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ابتکار جالب بی ام و برای ثابت ماندن لوگو در مرکز چرخ های خودرو!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

بی ام و از لوگوی ثابت در نسل جدید سری ۳ استفاده خواهد کرد. البته این ابتکار برای بی ام و تازه است. چون سال ها قبل رولزرویس برای رینگ های محصولات خود از این ویژگی استفاده کرده بود.

نسل جدید سری ۳ بی ام و با ویژگی های متمایزتری نسبت به محصولات قبلی عرضه شده است. از قابلیت های این نسل جدید باید به فناوری iDrive 7.0 و کنترل ارتفاع اشاره کرد.

به کارگیری چنین قابلیت هایی در بی ام G20 سری ۳، آن را به یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین خودروهای باواریا تبدیل کرده است. یکی از این ویژگی ها که در این خودرو کمتر مورد توجه بوده است، لوگوی مرکزی خود مستقیم شونده چرخ می باشد. البته این قابلیت قبلاً در شرکت رولزرویس انجام شده بود.
ابتکار جدید بی ام و برای ثابت ماندن لوگو در مرکز چرخ
در واقع باید اعتراف کرد که وجود چنین قابلیتی در این خودرو، توجه زیاد مهندسان خودرو را به طراحی و جزئیات آن نشان می دهد. این لوگو مرکزی خود مستقیم شونده چرخ در حالت تعادل مرکز چرخ به حفظ نماد BMW کمک خواهد کرد. این لوگوی مخصوص(با پروانه های سفید و آبی) در زمان رانندگی با چرخ ثابت است و حرکتی ندارد. این روش در شرکت رولزرویس دارای دیواره محافظی در مقابل کلاهک مرکزی چرخ است، در بی ام و سری ۳ فرد می تواند لوگوی مرکزی را با دست بچرخاند.
ابتکار جدید بی ام و برای ثابت ماندن لوگو در مرکز چرخ
این کلاهک توپی چرخ در دو اندازه تولید می گردد. خودروهای بی ام و به رینگ های آلیاژی تجهیز شده است. شیوه نصب این کلاهک بسیار ساده بوده و این کلاهک ثابت با رینگ های مختلف سازگار می گردد.
مجموعه کامل کلاهک مرکزی خودمستقیم شونده چرخ بی ام و با قیمت ۱۰۲ دلار برای خریداران اروپا ارائه می گردد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *