دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فواید خوردن پای مرغ برای کودکان و نوجوانان

  • زهره امامی
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

مصرف پای مرغ برای کودکان بسیار مفید است. کلسیم و ویتامین D موجود در آن به بیماری هایی نظیر راشیتیسم کودکان کمک شاسانی می کند. در ادامه بیش تر از خواص جادویی پای مرغ خواهیم گفت.

پای مرغ برای کودکان و دیگر افراد می تواند جایگزین مناسبی برای مصرف قرص های ویتامین دی و کلسیم باشد. اگر این ماده غذایی با پوست زرد آن مصرف شود افسردگی را نیز به مرور از بین می برد.

کودکانی که دچار بیماری هایی نظیر راشیتیسم هستند با مصرف این خوراک به ظاهر چندش آور بهبود می یابند. پای مرغ برای کودکان کمک می کند تا رشد بهتری داشته باشند و کودکانی را که دچار بافت مردگی هستند را از این وضعیت نجات می دهد.

سوپ پای مرغ

افرادی که دچار عارضه دیسک کمر هستند می توانند با مصرف پای مرغ بهبود یابند. پای مرغ برای کودکان سرماخوردگی و ضعف شدید آن ها را نیز برطرف می سازد و بهترین منبع گلوکزامین و سولفات کندورایتین می باشد. از دیگر خواص پای مرغ این است که جایگزین مناسبی برای قرص های غضروف ساز اروپایی و آمریکایی است و در درمان نکروز و پوسیدگی مفاصل تاثیر شگفت انگیزی دارد. اگر کودک شما از خوردن پای مرغ به شکل عتدی امتناع می ورزد می توانید با تهیه عصاره آن و افزودن به غذای کودک وی را از فواید این ماده غذایی سالم بهره مند سازید.

پای مرغ مناسب برای دیسک کمر

طرز تهیه عصاره پای مرغ به شرح زیر می باشد:

یک بسته پای مرغ را که از قبل خوب شستشو داده اید را درون قابلمه ریخته و ۳ الی ۴ لیوان آب به آن اضافه کنید. برای بهتر شدن طعم آن می توانید به اندازه دلخواه پیاز پوست کنده را به آن بیفزایید. قابلمه را بر روی شعله ملایم گاز قرار دهید و اجازه دهید این ماده غذایی بسیار شگفت انگیز برای مدت زمان ۴ الی ۶ ساعت بپزد. سپس می توانید محتویات درون قابلمه را که خوب پخته است را درون مخلوط کن ریخته و صاف کنید. ماده بدست آمده عصاره پای مرغ است که می توانید آن را در فریزر نگه دارید و در زمان نیاز به مقدار دلخواه از آن به غذای کودکتان بیفزایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

پای مرغ برای کودکان

در پایان مقاله، از همراهی شما بی نهایت سپاس گزاریم. همچنین می توانید برای آشنایی با خواص پای مرغ کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *