دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس پروفایل اربعین حسینی با متن های بسیار زیبا

  • زهره امامی
  • ۳ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در زیر تعدادی عکس پروفایل اربعین برای شما فراهم آورده ایم. امیدواریم از دیدن آن ها لذت کافی را ببرید. اربعین از روزهای مهم سال است که افراد زیادی در این ایام راهی سرزمین مقدس کربلا می شوند.

در بخش عکس پروفایل اربعین برای شما خلاصه ای از واقعه کربلا و زندگینامه امام حسین را نیز خواهیم گفت. از شما دوستداران حسین تقاضا داریم در ادامه ما را همراهی بفرمایید.

مجموعه عکس پروفایل اربعین حسینی

امام حسین امام سوم شیعیان است که پس از ده سال امامت سرانجام در واقعه عاشورای ۶۱ قمری توسط لشکریان عمربن سعد به مقام والای شهادت نایل گردیدند. وی در زمان حیات خود چهار همسر اختیار کردند که نام های آنان به قرار زیر می باشند:

  • رباب که مادر سکینه و علی اصغر است.
  • لیلا که مادر علی اکبر است.
  • ام اسحاق که مادر فاطمه است.
  • شهربانو (اختلافی) که مادر امام سجاد است.

در ادامه عکس نوشته اربعین برای پروفایل، تصاویر زیبا و جذابی که مناسب شبکه های اجتماعی و حال و هوای محرم و صفر هستند با درج جملات زیبا در مورد اربعین گردآوری شده اند.

عکس پروفایل اربعینعکس نوشته در مورد اربعین

تصاویر مناسب برای اندوه محرمپروفایل در مورد اربعین

عکس های پروفایل درباره اربعینتصاویر مخصوص پروفایل

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تصاویر جالب برای پروفایلعکس نوسته درباره کربلا

عکس های پروفایل درباره اربعینعکس نوشته غمگین به مناسبت اربعین

تصاویر جالب برای پروفایلپروفایل اربعینی

تصاویر مناسب برای اندوه محرمعکس نوشته عاشورایی

عکس پروفایل اربعینتصویر جذاب و مذهبی برای پروفایل

عکس های پروفایل درباره اربعینعکس پروفایل امام حسین با متن نوشته زیبا

تصاویر جالب برای پروفایلاربعین حسینی در عکس

تصاویر مناسب برای اندوه محرم

در ادامه مطلب تصویر پروفایل اربعین حسینی با نمایش تعدادی دیگر از عکسهای جالب در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. گفته می شود در اولین اربعین حادثه عاشورا و شهادت امام حسین و یاران باوفایش اولین نفری که مرقد امام حسین را زیارت کرد جابربن عبدالله انصاری است. وی از از صحابه پیامبر اسلام بوده است.

عکس پروفایل اربعیناربعین حسینی در عکس نوشته

عکس پروفایل اربعینعکس زیبای شمع اربعین

تصاویر جالب برای پروفایلپرچم حرم حضرت ابولفضل

عکس های پروفایل درباره اربعینعکس گنبد حرم امام حسین

تصاویر مناسب برای اندوه محرمعکس پیاده های اربعینی

عکس های پروفایل درباره اربعینعکس نوشته اربعین حسینی

تصاویر جالب برای پروفایلعکس نوشته با زمینه قرمز

تصاویر مناسب برای اندوه محرمپروفایل مخصوص حسینی ها

عکس پروفایل اربعینعکس نوشته زیبای اربعین

عکس پروفایل اربعین

گالری جدید و زیبای تصویر پروفایل اربعین

اربعین تجلی عشق مسلمانان در سراسر دنیا به سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) می باشد و همین عشق و علاقه زیاد موجب شده است تا میلیون ها عاشق هر ساله با پای پیاده راهی سرزمین زیبای کربلا و وادی عشق شوند و اینگونه حماسه ای دیگر را در تاریخ رقم می زنند، مقام و منزلت امام حسین(ع) در نزد خدا به قدری زیاد است که یاد و  محبوبیت ایشان بعد از سالها نه تنها کمرنگ نشده، بلکه روز به روز نیز زیادتر می شود، با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی بازار استفاده از پروفایل و تصویر نوشته رواج زیادی پیدا می کند، در ادامه مجموعه جدیدتری از انواع پروفایل اربعین به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

گالری تصویر پروفایل اربعین

با نزدیک شدن به ماه محرم ، فضای مجازی نیز رنگ و بوی محرمی به خود می گیرد، بنابراین بازار استفاده از پروفایل های عاشورایی و محرمی بسیار داغ می شود؛ شیعیان و محبان امام حسین (ع) در ماه محرم به خصوص ایام تاسوعا و عاشورا و نیز اربعین ارادت و علاقه خود به ایشان را به روشهای مختلفی نشان می دهند، استفاده از پروفایل محرمی یکی از این شیوه ها می باشد، از این رو در ادامه تصاویر بالا، گلچینی جدید از انواع تصویر پروفایل اربعین زیبا و جدید قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تصویر نوشته اربعینتصویر پروفایل زیبای اربعین حسینیانواع تصویر پروفایل اربعینتصویر پروفایل جذاب اربعینتصویر پروفایل جدید اربعینجدیدترین عکس پروفایل اربعینتصویر پروفایل برای اربعینتصویر پروفایل در مورد اربعینزیباترین عکس پروفایل اربعینتصویر پروفایل درباره اربعینتصویر پروفایل از اربعینتصویر پروفایل زیبا از اربعینتصویر پروفایل اربعینعکس پروفایل اربعین حسینی

هر ساله افراد زیادی از دوستداران امام حسین در اربعین با پای پیاده راهی کربلا می شوند تا ارادت خود را به آن امام بزرگوار ثابت کنند. پدر امام زمان نیز زیارت مرقد امام حسین را در اربعین یکی از پنج نشانه مومن می داند. امیدواریم توانسته باشیم با ارائه پروفایل درباره اربعین شما را راضی کرده باشیم. از همراهی شما بی نهایت سپاس گزاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *