دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

۴۰ مدل گل سر مجلسی و فوق العاده شیک برای مهمانی های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۵ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل گل سر مجلسی زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

گل سر در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود است و شما می توانید از گل سرهای شیک  برای تزیین شینیون موی کوتاه و بلند استفاده کنید، در ادامه مطلب شیک ترین مدل های گل سر مجلسی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

در طراحی گل سرهای مجلسی از وسایل تزیینی مختلفی استفاده می شود و شما می توانید با توجه به مدل مو هایتان از گل سری با طرح و رنگ زیبایی برای تزیین کردن آرایش موی خود استفاده کنید.

مدل گل سر شیک و زیبا

مدل گل سر با جدیدترین طرح های مد سال

مدل موی بسته و مدل موی باز بدون تاج و گل سرهای تزیینی نمایی ندارد و شما می توانید برای تکمیل زیبایی آرایش موهای خود از گل سرهای طبیعی و مصنوعی و مرواریدی و حلقه ای و … استفاده کنید. برای تزیین برخی از گل سرها از نگین و مروارید های رنگی یا ساده استفاده می شود همچنین در برخی از مدل های گل سر از گل های طبیعی و مصنوعی برای تزیین کردن گل سر استفاده می شود که امروزه این گل موها در بین خانم ها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.
توجه داشته باشید که برای جذابیت بیشتر آرایش موها بهتر است مدل گل سر و تزیینی را در قسمت مناسبی از موها نصب کنید تا آرایش موهایتان زیباتر به نظر برسد. اغلب آرایشگران گل سرها را در قسمت کناری یا پشت موها نصب می کنند و برای تزیین موی جلوی سر نیز گل سر در قسمت جلویی موها نصب می شود.

 مدل گل سر مجلسی

مدل گل سر شیک و مجلسی

 

  •  آرون گروپس

 

مدل گل سر

گل سر شیک دخترانه

مدل گل سر زیبا و زنانه

مدل گل سر زنانه

مدل گل سر شیک زنانه

مدل گل سر جدید برای مجالس

 مدل گل سر مجلسی مشکی

مدل گل سر مشکی و شیک

گل سر کار شده زنانه

گل سر زیبا زنانه

گل سر خاکستری زنانه

گل سر ساده برای مهمانی

گل سر زنانه مجلسی

گل سر پارچه ای زنانه

گل سر زنانه مشکی

مدل تل سر مشکی و مجلسی زنانه

مدل گل سر شیک زنانه

مدل گل سر نگینی

مدل گل سر تزیینی

مدل گل سر دخترانه شیک

مدل گل سر مجلسی زنانه

گل سر زنانه شیک و زیبا

گل سر دخترانه

گل سر پاپیونی زنانه

مدل گل سر شیک و زیبا

مدل گل سر زیبا و جذاب زنانه

گل سر دخترانه جدید

مدل گل سر تزیینی شیک و جدید

گل سر دخترانه

گل سر زنانه شیک

مدل گل سر قرمز دخترانه

گل سر قرمز برای مهمانی

گل سر کار شده

گل سر نگین دار زنانه

مدل گل سر شیک و تزیینی

گل سر شیک و نگین دار زنانه

مدل گل سر آبی

گل سر آبی و شیک زنانه

گل سر دخترانه

گل سر نگین دار زنانه

گل سر کار شده با مروارید

مدل گل سر مرواریدی زنانه

گل سر شیک و زیبا دخترانه

مدل گل سر نگینی و شیک زنانه

 مدل گل سر مجلسی

مدل گل سر سفید زنانه

جدیدترین مدل های گل سر شیک  برای مجالس

همانطور که  می دانید شینیون مو نقش مهمی در زیبایی و ظاهر خانم ها ایفا می کند و همچنین مدل های مجلسی بدون تاج و گلسر جذابیت زیادی ندارند که با کمک گلسر جذابیت مدل موها و چهره چندین برابر می شود که در مدل های مختلف و متنوع از جمله : نگین دار، طبیعی، مرواریدی و … وجود دارد که بسته به سلیقه تان می توانید مدلی شیک و خاص را برای موهایتان انتخاب کنید.

مدل گل سر جذاب و زیبا

گلسرهای مجلسی در انواع مدل های مصنوعی و طبیعی وجود دارد و با هر نوع لباس مجلسی ست خواهند شد  و جزو ایده هایی می باشد که به هیچ عنوان از مد نمی افتد که امروزه استفاده از آن در زمان تزیین مو طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، به همین خاطر در ادامه مطلب جدیدترین گلسرهای مجلسی زیبا و شیک را گرد آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا بسته به سلیقه تان مدلی شیک و خاص را انتخاب کنید و در مهمانی و مجالسی بدرخشید، بنابراین اگر به دنبال مدلی زیبا از گلسر هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

گل سرهای شیک دخترانهگل سر مصنوعی زیبا و خاصگل سر برای موهای بلندمدل گل سر دخترانه شیکجدیدترین طرح های مدل گل سرگل سرهای مجلسی زیبا و منحصر به فردانواع مدلهای گل سر طبیعی و مصنوعیگل سرهای دخترانه شیک و خاصگلسر مجلسی زیبا و شیکجدیدترین مدل گل سر مجلسیشیک ترین مدل گل سر مجلسیخاص ترین مدل گل سر مجلسیمدل گل سر زیبا و جذاب زنانهگل سر دخترانه برای مجالس

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل گل سر آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها گل سر شیک و زیبایی را برای تزیین موهای خود انتخاب کنیدجهت مشاهده انواع مدل گل سر جدید می توانید روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *