دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی تام کروز و جدیدترین عکس های وی (۴۴ عکس)

  • فاطمه میرزایی
  • ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

تام کروز با نام کامل توماس کروز ماپوتر، بازیگر سرشناس آمریکایی در سیراکیوس از شهرهای مرکزی ایالت متحده آمریکا به دنیا آمد. در ادامه بیوگرافی تام کروز و عکس های وی را مرور خواهیم کرد.

در بیوگرافی تام کروز می خوانید، این بازیگر و تهیه کننده سرشناس آمریکایی در ۳ ژوئیه ۱۹۶۲ متولد شده است. وی یکی از اعضای گروه ساینتولوژی می باشد؛ در واقع ازدواج وی با میمی راجرز پای وی را به این گروه باز کرد.

بیوگرافی تام کروز

کروز در خانواده ای شش نفره به دنیا آمده است، پدرش مهندس برق و مادرش معلم بود. وی دارای سه خواهر به نام های ماریان، لی آن و کاس می باشد. خواهرش لی آن، کار تبلیغات تام کروز را برعهده دارد؛ در سن ۱۲ سالگی، والدین کروز از هم جدا شدند و بچه ها تحت سرپرستی مادرشان قرار گرفتند. کروز مدتی را مشغول یادگیری آموزش های مذهبی شد و به همین دلیل می خواست کشیش شود، اما از این کار منصرف شد و در سال ۱۹۸۰ از دبیرستانی در نیوجرسی فارغ التحصیل شد.

بیوگرافی در مورد تام کروز

وی در سال های دبیرستان، از طرف مدرسه در فیلم موزیکالی حاضر شد و مورد تحسین قرار گرفت. از این رو به حرفه بازیگری به طور جدی علاقمند شد؛ یک سال بعد از پایان دبیرستان در سال ۱۹۸۱ در فیلم «عشق بی پایان» بازی کرد، در سال ۱۹۸۶ در فیلم «تاپ گان» به عنوان هنرپیشه اصلی فیلم برگزیده شد که جزو پر فروش ترین فیلم آمریکا در آن سال معرفی شد و شهرت فراوانی برای کروز به همراه داشت.

بیوگرافی جالب تام کروزتصویری قدیمی از هنرنمایی تام کروز در یک فیلم

تام کروز، اکنون به بازیگری شناخته شده تبدیل شده بود که در فیلم های مشهوری حضور پیدا می کرد. وی در سال ۱۹۸۹ به همراه داستین هافمن در فیلم «مرد بارانی» ایفای نقش کرد که این فیلم موفق به دریافت جوایز زیادی در اسکار شد؛ در سال بعد، برای اولین بار برای فیلم «متولد چهارم ژوئیه» کاندید جایزه اسکار بهترین هنرپیشه نقش اول مرد شد. سپس در فیلم « روزهای تندر» حضور یافت و در سال ۱۹۹۶ به عنوان تهیه کننده و بازیگر نقش اول در فیلم «ماموریت غیر ممکن» بازی کرد که بسیار متوجه قرار گرفت. همچنین فیلم «چشمان کاملا بسته» که در آن تام کروز و نیکول کیدمن نقش یک زوج ثروتمند را بازی می کردند، از جمله کارهای شاخص وی در کارنامه بازیگری اش محسوب می شود. کروز در سری دوم ماموریت غیر ممکن نیز حاضر شد که این بار نیز استقبال خوبی از فیلم صورت گرفت و به عنوان سومین فیلم پرفرش سال ۲۰۰۰ معرفی شد.

  •  آرون گروپس

بیوگرافی جذاب تام کروز

او در سال ۲۰۰۲ در فیلم «گزارش اقلیت» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ هنرنمایی کرد و دو سال بعد در فیلم «وثیقه» یا «کلترال» بازی کرد که این فیلم جوایز زیادی کسب کرد. در سال ۲۰۰۵ در فیلم پرفرش «جنگ دنیا ها» باز هم به کارگردانی اسپیلبرگ حضور پیدا کرد. سومین سری ماموریت غیر ممکن نیز در سال ۲۰۰۶ از وی به نمایش درآمد و این بار هم از فروش خوبی برخوردار بود. در سال ۲۰۰۷ در فیلم سینمایی شیرها برای بره ها ایفای نقش کرد.

بیوگرافی جدید تام کروز

در بیوگرافی تام کروز آمده است، وی علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی در سینما نیز فعالیت دارد؛ در سال ۱۹۹۶ به عنوان تهیه کننده در برخی از فیلم های سینمایی مانند ماموریت غیر ممکن شرکت داشته است. او در سال ۲۰۰۶ نیز با پائولا واگنر صاحب شرکت فیلم سازی یونایتد آرتیستز همراه شد.

زندگی شخصی تام کروز و همسرانش

تام کروز در سال ۱۹۸۷ با میمی راجرز بازیگر آمریکایی ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۰ از وی جدا شد. در واقع این ازدواج زمینه آشنایی کروز با آئین مذهبی ساینتولوژی را فراهم کرد. در همین سال، به هنگام بازی در فیلم روزهای تندر با نیکول کیدمن بازیگر مطرح استرالیایی آشنا شد و بعد از مدتی با او ازدواج کرد. این ازدواج هم سرانجام خوشی نداشت و اگر چه تا سالها، از آنها به عنوان سرشناس ترین زوج هالیوود یاد می شد، اما در نهایت بعد از یازده سال در سال ۲۰۰۱ از هم جدا شدند. آن دو بچه دار نشدند ولی دو کودک را به فرزند خواندگی قبول کردند که بعد از جدایی حضانت آنها به تام کروز سپرده شد.

زندگینامه جدید تام کروزعکسی از همسران رسمی تام کروز

بعد از جدایی کروز از کیدمن، شایعاتی در مورد ازدواج او با نازنین بنیادی بازیگر ایرانی الاصل هالیوودی وجود داشت که گویا بعد از مدت کوتاهی آن دو از هم جدا شدند.
بیوگرافی تام کروزتام کروز و نازنین بنیادی

وی در سال ۲۰۰۵ با کیتی هولمز ازدواج کرد. آنها در دسامبر ۲۰۰۶ در براچیانو ایتالیا مراسم عروسی خود را برگزار کردند. در ماه آوریل همان سال، فرزند آن ها به دنیا آمد که اسمش را سوری گذاشتند؛ سوری در واقع اولین فرزند تنی تام و کیتی و سومین فرزند تام کروز محسوب می شود.

بیوگرافی کامل تام کروز

در ادامه بیوگرافی تام کروز ، پیشنهاد می کنیم جدیدترین عکس های وی را  که برای این مطلب گردآوری کرده ایم، مشاهده نمایید.

بیوگرافی خاص تام کروزتصویر زیبای تام کروز

بیوگرافی دیدنی تام کروز  عکس تام کروز و کتی هلمز در کنار دخترشان

بیوگرافی دیده نشده تام کروزژست جالب تام کروز

بیوگرافی کمتر دیده شده تام کروزعکس تام کروز در کنار ساحل

بیوگرافی از تام کروزعکس جوانی تام کروز

بیوگرافی و عکس تام کروزهنرنمایی تام کروز در یک فیلم

بیوگرافی تام کروز+عکسعکس قدیمی از تام کروز در نمایی متفاوت

بیوگرافی تام کروزعکس و زندگینامه تام کروز

بیوگرافی مختصر تام کروزتام کروز و نیکول کیدمن

بیوگرافی و زندگینامه تام کروزعکس زیبای تام کروز و دخترش

بیوگرافی جامع تام کروزژست زیبای تام کروز بازیگر هالیوودی

بیوگرافی و تصویر تام کروزگریم تام کروز در یک فیلم

بیوگرافی توماس کروزچهره جذاب و دیدنی تام کروز

بیوگرافی خاص و جالب تام کروزعکس دیدنی تام کروز

زندگینامه جالب تام کروزعکس و بیوگرافی تام کروز

بیوگرافی تام کروزبیوگرافی تام کروز

زندگینامه متفاوت و جدید تام کروزعکسی متفاوت از تام کروز

زندگینامه تام کروز+عکسچهره خندان تام کروز

زندگینامه و تصویر تام کروزبازی تام کروز در یک فیلم

بیوگرافی درباره تام کروز تصویر تام کروز هنرپیشه آمریکایی

تام کروز در بازیگری جوایز و افتخارات زیادی کسب کرده است که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

  • کاندید گوی طلایی بهترین هنرپیشه مرد کمدی یا موزیکال برای بازی در کسب و کار پر مخاطره (۱۹۸۴)
  • کاندید اسکار بهترین هنرپیشه نقش اول مرد برای بازی در فیلم متولد چهارم ژوئیه (۱۹۹۰)
  • برنده گوی طلایی بهترین هنرپیشه نقش اول مرد درام در فیلم متولد چهارم ژوئیه (۱۹۹۰)
  • کاندید گوی طلایی بهترین هنرپیشه نقش اول مرد درام برای بازی در فیلم چند آدم خوب (۱۹۹۳)
  • کاندید اسکار بهترین هنرپیشه نقش اول مرد برای بازی در فیلم جری مگوایر ۰۱۹۹۷)
  • برنده گوی طلایی بهترین هنرپیشه نقش اول مرد کمدی یا موزیکال در فیلم جری مگوایر (۱۹۹۷)
  • کاندید اسکار بهترین هنرپیشه نقش مکمل مرد در فیلم ماگنولیا (۲۰۰۰)
  • برنده گوی طلایی بهترین هنرپیشه نقش اول مرد درام در فیلم آخرین سامورایی (۲۰۰۴)
  • کاندید گوی طلایی بهترین هنرپیشه نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم تندر استوایی (۲۰۰۹)

بیوگرافی جذاب و دیدنی تام کروز

جزئیات دیگر از زندگی تام کروز

این بازیگر شناخته شده جهان با ثروت ۵۸۰ میلیون دلاری خود جزو ثروتمندترین بازیگران هالیوود محسوب می شود.

جالب است بدانید که دیزنی از چهره تام کروز برای خلق شخصیت علاءالدین الهام گرفته است.

این بازیگر مشهور، تاکنون در بیش از ۴۰ فیلم به ایفای نقش پرداخته است که مجموع فروش این فیلم ها به بیش از ۱۰ میلیارد دلار می رسد.

وی با وجود کاندید شدن های متعدد، هنوز موفق به دریافت جایزه اسکار نشده است اما با این حال سه بار جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده و نیز در کارنامه موفق بازیگری خود چندین جایزه و افتخار دیگر دارد.

زندگی نوشته درباره تام کروز

جدیدترین هنرنمایی تام کروز

فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن ساخته کریستوفر مک کوری، درواقع دنباله ماموریت خیر ممکن اثر فال اوت می باشد و کروز در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی و همچنین هایلی اتول، کری الویس، شیا ویگهام، پام کلمنتیئف، اسای مورالس وایندیرا وارما به ایفای نقش می پردازد.

زندگی نوشته کامل تام کروز

گویا فیلم ماموریت غیرممکن ۷ و ۸ برای اکران در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده بود که با شیوع بیماری کووید ۱۹، فیلمبرداری این فیلم نیز به تعویق افتاد و احتمالا قرار است این فیلم به ترتیب در سال های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ در سینما ها اکران شود.

عکس های جدید تام کروز بازیگر آمریکایی

در این قسمت از زندگینامه تام کروز می توانید مجموعه جدید و متنوع تری از عکس های این هنرپیشه مشهور و موفق هالیوودی را ملاحظه نمایید.

زندگی نوشته خواندنی تام کروز زندگی نوشته جالب تام کروز گالری عکسهای تام کروز زندگی نوشته از تام کروز تصاویر جدید تام کروز شرح حال زندگی تام کروز سرگذشت تام کروز عکس و بیوگرافی تام کروز زندگی نوشته و عکس تام کروز زندگی نوشته متفاوت تام کروز زندگی نوشته در مورد تام کروز بیوگرافی تام کروز +تصاویر

تام کروز تاکنون ۳ بار نامزد جایزه اسکار و ۳ بار برنده جایزه گلدن گلوب و ۲ بار برنده جایزه سینمایی و تلویزیونی ام تی وی، همچنین یک بار برنده جایزه ساترن و ۷ بار موفق به کسب جایزه ساترن و ده ها جایزه دیگر شده است. در پایان امیدواریم مطالعه بیوگرافی تام کروز و تماشای عکس های وی برای شما جذاب بوده باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *