دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

در سفر به سوئد این مکان های دیدنی را از دست ندهید!

  • سمیه نیک فرجام
  • ۴ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

سوئد از کشورهای توریستی جهان است که دارای جاذبه های گردشگری بی نظیری است مکان های دیدنی سوئد از مناظر تماشایی آن تا رستوران های سنتی و مناطق قدیمی هر یک دارای جاذبه های خاص خود می باشند.

مکان های دیدنی سوئد در فصل های مختلفی از سال دارای مناظر و چشم اندازهای ویژه ای هستند و از مناظر خیره کننده ای برخوردار اند که دیدن این مناظر می تواند شگفتی آفرین باشد در سود کلبه های سنتی با چشم اندازهای طبیعت می تواند آرامشی خاص را به شما القا کند همچنین می توانید از مناظر کوهستان و کوهنوردی برای داشتن تفریحاتی بهتر استفاده کنید. در گوشه و کنار سوئد موزه های تاریخی و هنری نیز وجود دارد که محلی مناسب برای گردشگران است.

     جزایر توریستی سوئد

معرفی بهترین مکان های دیدنی سوئد برای گردشگران ایرانی

در کشور سوئد بناهای زیبایی از کلیساها با معماری ویژه و بی نظری وجود دارند که محلی برای بازدید گردشگران در این کشور است و ترکیب معماری های سنتی و مدرن در این کشور چشم اندازی زیبا را ایجاد کرده است.

کشور سوئد و مکان های دیدنی

مجمع ‌الجزایر استکهلم:

در سوئد می تواند با سفر به این منطقه گردشگری از بزرگترین جزیره این ناحیه دیدن کنید وجود کشتی و قایق در این جزایر آن را به یکی از مکان های گردشگری سوئد با خانه های سنتی و چوبی قرمز رنگ تبدیل کرده است و این جزایر در سوئد شناخته شده اند.

جزایر تفریحی سوئد

پارک ملی زیردریایی کوسترهیوت:

این پارک، یک پارک زیر دریایی در سوئد است و نمونه بارزی از شیوه زندگی در سکونتگاه های دریایی است در اطراف این منطقه برای راحتی گردشگران رستوران ها و استراحت گاه در نظر گرفته شده است که موجب گسترش و توسعه گردشگری در این مناطق شده است.

  •  آرون گروپس

جاذبه های زیبای سوئد

پارک ملی آبیسکو:

از دیگر چشم اندازهای طبیعی و مکان های دبدنی سوئد می توان به این پارک ملی اشاره کرد که دارای جنگل های انبوه و سرسبز است.

جاذبه های تفریحی سوئد

سیگتونا:

این شهر یک منطقه تفریحی با جنبه تاریخی است که دریاچه مالارن نیز در آن واقع شده است و با وجود قدمت تاریخی و قدیمی بودن بیشتر بناها همچنان مورد توجه گردشگران است در این شهر فروشگاه های محلی با صنایع دستی و رستوران های سنتی توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

مناطق تاریخی سوئد

منطقه آر در سوئد:

آر یک منطقه سردسیری در سوئد است که بر فراز کوه های آن پیست اسکی با امکانات و تجهیزات مناسب گردشگران وجود دارد.

مکان های دیدنی در سوئد

جورگاردن:

این جزیره دارای چشم اندازهای سر سبز با موزه های هنری و فرهنگی است همچنین در این منطقه می توانید از باغ وحش و پارک تفریحی منطقه دیدن کنید و با گذراندن ساعاتی در رستوران ها محلی و مدرن این منطقه و کافه ها روزی خوش برای خود تداعی کنید.

مناطق خاص در سوئد

مالمو سوئد:

اگر به دنبال مناظر تماشایی با تلفیقی از معماری قدیم و مدرن هستید مالمو منطقه ای شناخته شده با این ویژگی است که بناهایی باقی مانده از قرون وسطی در این منطقه آن را بسیار دلچسب و تماشایی کرده است. در آن سوی مالمو نیز می توانید از برج و آسمان خراش فوق العاده به معماری شگفت انگیز دیدن کنید.

جاذبه سنتی و مدرن سوئد

شهر زیبای آپسالا:

این شهر از زمان قرن ۱۹ برجای مانده است و در آن کلیسای ارزشمند و قدیمی قرار دارد همچنین دانشگاه این منطقه نیز بسیار شناخته شده است. این شهر به دلیل جاذبه های ارزشمند خود از مکان های دیدنی سوئد به شمار می رود.

کلبه های سنتی سوئد

گوتنبرگ:

در گوتنبرگ پارک های قدیمی مختلفی قرار گرفته اند و همچنین دارای یک شهربازی با امکانات به روز و تجهیزات مهم است در این شهر جشنواره های مختلف موسیقی نیز برگزار می شود.

جاذبه های توریستی سوئد

منطقه گردشگری لاپ لند:

این منطقه گردشگری یکی از مناطق دیدنی سوئد با طبیعت بکر قطبی است که می توانید جاذبه های خاصی را در آن مشاهده کنید این منطقه برای گردشگرانی که به طبیعت های ویژه علاقه مند هستند مناسب می باشد.

مکان های دیدنی سوئد

سوئد دارای جاذبه های بی نظیر دیگری نیز می باشد که بر حسب سلیقه و نوع مسافرت گردشگران می توانید از مکان های دیدنی سوئد با تنوع خاص و زیاد آن دیدن کنید. همچنین برای مشاهده مدارک لازم جهت سفارت سوئد کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *