دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی احمد نوراللهی و عکس های متفاوت وی

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی احمد نوراللهی را می خوانید. وی بازیکن مطرح تیم پرسپولیس تهران است و زمانی که در فولاد یزد بازی می کرد با درخشش خود در این تیم، مانع سقوط تیمش به لیگ دسته دوم شد.

بیوگرافی احمد نوراللهی ، وی سابقه عضویت در باشگاه فوتبال یزد را داشته و در خرداد ۱۳۹۳ با بستن قرارداد به تیم مطرح پرسپولیس پیوست، مدتی را به دلیل خدمت سربازی برای تیم تراکتور بازی کرد و در نهایت، دوباره به پرسپولیس پر آوازه برگشت.

بیوگرافی احمد نوراللهی و تصاویر وی

احمد نوراللهی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۷۱ در آزادشهر می باشد. او فعالیت حرفه ای خود را از سن ۱۶ سالگی و با پیوستن به آکادمی جوانان فوتبال یزد آغاز کرد که در سال ۱۳۸۹ موفق به راهیابی به تیم اول باشگاه شد. وی در زمان حضورش در تیم فوتبال یزد با بازی های خوبی که از خود به نمایش گذاشت، یکی از عوامل تاثیر گذار در بقای تیمش در لیگ یک بود.

بیوگرافی جامع احمد نوراللهیعکس احمد نوراللهی

نوراللهی در نهایت در سال ۹۳ با بستن قراردادی سه ساله به تیم پرسپولیس پیوست و تاکنون نیز برای این تیم بازی می کند. وی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸  در دور برگشت که بین دو تیم پرسپولیس و الجزیره برگزار می شد، توانست گل نخست این بازی حساس را به نام خود ثبت کند و در نتیجه موجب صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

بیوگرافی دیدنی احمد نوراللهی

احمد نوراللهی در طی سالهای حضور خود در باشگاه پرسپولیس موفقیت های زیاد یدست پیدا کرده و همراه این تیم قهرمانی های زیادی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام را تجربه کرده است، وی در سال ۲۰۲۰ به همراه تیم پرسپولیس توانست افتخار نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه ورزشی خود ثبت کند، او  همچنین در سال ۹۸ به دلیل بازی های خوبش در تیم پرسپولیس و بازی های ملی عنوان بهترین هافبک دفاعی سال را از آن خود کرد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

گالری عکسهای احمد نوراللهی

او سابقه حضور در تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران را دارد و ۶ بازی رسمی برای تیم ملی زیر ۲۰ سال انجام داده که توانسته یک گل در این بازی ها به ثمر برساند. وی همچنین ۷ بازی برای تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال انجام داده است و در نهایت، در زمان علی دایی به تیم ملی بزرگسالان راه یافته است.

بیوگرافی کامل احمد نوراللهی

وی متاهل بوده و به تازگی در خرداد ۱۳۹۷ ازدواج کرده است. مهدی طارمی از دوستان صمیمی وی و بازیکن سابق تیم پرسپولیس می باشد. در ادامه زندگینامه احمد نوراللهی عکس های جدید و متنوع وی را به نمایش گذاشته ایم که ملاحظه می فرمایید.

بیوگرافی جدید احمد نوراللهیاحمد نوراللهی و مهدی طارمی در برنامه دستپخت

بیوگرافی احمد نوراللهیعکس نوراللهی و مهدی طارمی در کنار برانکو

بیوگرافی کمتر دیده شده احمد نوراللهینوراللهی و طارمی در زمان بستن قرارداد

بیوگرافی متفاوت احمد نوراللهیاحمد نوراللهی در کنار سید جلال حسینی

بیوگرافی جالب احمد نوراللهیعکس جدید  احمد نوراللهی

بیوگرافی جذاب احمد نوراللهیجشن تولد احمد نوراللهی در کنار مهدی طارمی

بیوگرافی خاص احمد نوراللهی   سلفی احمد نوراللهی

بیوگرافی از احمد نوراللهی علی کریمی و احمد نوراللهی

بیوگرافی در مورد احمد نوراللهیشادی بعد از گل احمد نوراللهی

بیوگرافی درباره احمد نوراللهیعکس جذاب احمد نوراللهی

بیوگرافی و عکس احمد نوراللهیتصویر شیک احمد نوراللهی

بیوگرافی جذاب و جدید احمد نوراللهیژست احمد نوراللهی

بیوگرافی جذاب و دیدنی احمد نوراللهیاحمد نوراللهی در حرم امام رضا (ع)

بیوگرافی احمد نوراللهیعکس آتلیه ای احمد نوراللهی

بیوگرافی مختصر احمد نوراللهیعکس احمد نوراللهی در ماشینش

بیوگرافی و انواع عکس احمد نوراللهیسلفی احمد نوراللهی و پسر مرحوم هادی نوروزی

بیوگرافی و تصویر احمد نوراللهیاحمد نوراللهی و همسرش

بیوگرافی و زندگینامه احمد نوراللهیعکس و بیوگرافی احمد نوراللهی

بیوگرافی احمد نوراللهی+عکسنمایش حرکت دیدنی احمد نوراللهی با توپ

بیوگرافی احمد نوراللهیعکس نوراللهی و طارمی در زمین فوتبال

زندگینامه احمد نوراللهیعکسی از بازیکنان تیم پرسپولیس در زمین

زندگینامه جدید احمد نوراللهیعکس دامادی احمد نوراللهی

زندگینامه جالب احمد نوراللهیاحمد نوراللهی بازیکن پرسپولیس

خاطره اولین دیدار با علی دایی

احمد نوراللهی در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا تاکنون تحت تاثیر فرد مشهوری قرار گرفته است؟ از خاطره اش در اولین دیدار با علی دایی این چنین گفت :

اولین بار که علی آقا دایی را در باشگاه پرسپولیس دیدم، حسابی دچار استرس شدم. تمام بدنم یخ کرد و عرق کف دستانم نشست. باور نمی کردم آقای گل جهان را از نزدیک ببینم و اتفاقاً بعدها که با طارمی صحبت کردم، متوجه شدم مهدی هم در مواجهه با علی آقا همین حالات را پیدا کرده است.

زندگی نوشته درباره احمد نوراللهی

شایعه پیوستن به تیم قطری

با اتمام قرار داد نورالهی و کنعانی زادگان با باشگاه پرسپولیس طبعا پیشنهاد های زیادی از سوی تیم های داخلی و خارجی به این بازیکنان خواهد شد و اخباری به تازگی منتشر شده است که صحت و سقم آن مشخص نشده، اما گویا تیم الغرافه قطر به مربیگری استراماچونی که به تازگی به این تیم پیوسته است، بعد از انتخاب دو بازیکن مطرح استقلال برای پیوستن به تیمش، خواستار حضور احمد نوراللهی نیز برای بازی در این تیم عربی می باشد.

تصاویر جدید احمد نوراللهی

تصاویر جدیدتری از احمد نوراللهی کاپیتان پرسپولیس

در این بخش مجموعه عکس های جدیدی از احمد نوراللهی بازیکن خوش اخلاق و خوش تکنیک تیم پرسپولیس به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه هواداران و دوستداران وی قرار گیرد.

شرح حال زندگی احمد نوراللهی

زندگی نوشته در مورد احمد نوراللهی

سرگذشت احمد نوراللهی زندگی نامه متفاوت احمد نوراللهی جدیدترین بیوگرافی احمد نوراللهی زندگی نوشته کامل احمد نوراللهی تصاویر و بیوگرافی احمد نوراللهی زندگی نوشته متفاوت احمد نوراللهی زندگی نوشته جالب احمد نوراللهی زندگی نوشته جدید احمد نوراللهی زندگی نوشته از احمد نوراللهی بیوگرافی احمد نوراللهی بازیکن فوتبال

آنچه در این مطلب ملاحظه کردید، بیوگرافی از احمد نوراللهی و عکس های متفاوت وی بود که امیدواریم مورد پسند شما دوستان گرامی قرار گرفته باشد. شما همواره می توانید با رجوع به قسمت عکس مجله آرگا از بیوگرافی و عکس های متنوع سایر اشخاص مورد علاقه خود دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *