دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین کیک با خامه با ایده های جدید و متنوع

  • یلدا محمدی
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

جدیدترین و شیک ترین مدل های تزیین کیک با خامه را در این مطلب ملاحظه می فرمایید و با ایده های جدید برای انجام تزیینات مختلف بر روی کیک های زیبا و جدید با خامه و دیگر مواد خوراکی آشنا خواهید شد

روش ها و ایده های مختلفی برای تزیینات کیک وجود دارد که می توان با به کارگیری آنها بهترین تزیینات را بر روی کیک های ساده داشت. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی مدل های متنوع و زیبای تزئین کیک های مختلف با خامه نحوه صحیح انتخاب و انجام اینگونه تزیینات را نیز ارائه دهیم. در ادامه با مدل های متنوع و زیبای تزیین کیک با خامه همراه ما باشید.

مدل های جدید و زیبای تزیین کیک با خامه فرم گرفته :

بارها پیش آمده کیک های ساده و اسفنجی خوشمزه ایی در منزل پخته باشیم اما برای دیزایین آن به مشکل خوردیم و تزیینات ما آنگونه که دوست داشتیم نبوده باشد. در این مطلب قصد داریم با معرفی روش هایی برای دیزایین کیک با خامه این مشکل را حل کنیم و کمک کنیم با استفاده از جدیدترین و زیباترین ایده ها بهترین تزیینات کیک را داشته باشید.

اولین موردی که باید به آن توجه نمود مناسبت تهیه کیک است که نقش مهمی در انتخاب نوع تزیینات دارد. از دیگر موارد مهم انتخاب مواد خوراکی است که قصد داریم کیک را با آنها دیزایین نماییم. تصاویری که در این بخش ملاحظه می فرمایید مربوط به تزیینات کیک با خامه فرم گرفته است که می توانید با مراجعه به طرز تهیه خامه کیک آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

کیک تولد جدیدتزیین کیک سادهتزیین کیک اسفنجیکیک تولدتزیین کیک تولدتزیین کیک با میوهتزیین کیکتزیین کیک با خامهتزیین کیک خامه ای زیباکیک تولد جدید و شیک

دیزایین کیک با خامه و شکلات :

یکی از زیباترین و خوشمزه ترین مدل های کیک، آنهایی هستند که با خامه و شکلات دیزایین می شوند و این مواد طعم و ظاهری فوق العاده به کیک می بخشند. از این سبک تزیینات اغلب برای دیزایین کیک تولد جوانان و بزرگسالان و همچنین کیک سالگرد ازدواج استفاده می شود که اغلب مورد پسند و رضایت همه واقع شده است.

برای این کار می توانید از انواع شکلات های مناسب برای تزیینات استفاده نمایید و در کنار خامه، کیک اسفنجی و ساده را به بهترین شکل دیزایین نمایید. تصاویر و مدل هایی که در ادامه ملاحظه می فرمایید طرح های زیبا و جدید تزیینات کیک های مختلف با خامه و شکلات است که می توانند ایده مناسبی برای تزیینات شما باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کیک تولد با خامه و شکلاتتزیین کیک با شکلاتمدل تزیین کیک شیک تزیین کیک با شکلات و خامهکیک تولد شکلاتیتزیین کبک خامه ای شکلاتیتزیین کیک با شکلات

دیزایین کیک با خامه و ژله :

تهیه ژله های مختلف و استفاده از آنها برای تزیین کیک تولد می تواند ایده جالب و قابل توجهی باشد. ژله به این دلیل که دارای رنگ های مختلف و زیبایی است جذابیت خاصی به کیک می بخشد. دیزایین کیک با ترکیبی از خامه، و ژله همچنین میوه های مختلف می تواند کیک ساده شما را به زیباترین و جذاب ترین کیک تبدیل نماید.

در این بخش مدل های متنوعی از تزیینات کیک با خامه و ژله و میوه را ملاحظه می فرمایید که ضمن الگوبرداری از این تصاویر با جدیدترین طرح های این سبک تزیینات آشنا می شوید.

تزیین کیک ژله ایتزیین کیک با خامه و ژلهکیک تولد جدیدتزیین کیک خامه ای با میوهکیک تولد ژله ای

تزیینات کیک با خامه رنگی و با خلاقیت های جذاب

تزیین کیک در منزل کار چندان راحتی نیست، بلکه کاری هنرمندانه بوده که نیاز به توانایی و مهارت دارد؛ روشهای مختلفی برای تزئین کیک وجود دارد که در مطالب قبلی با انواع تزیین کیک با خمیر فوندانت آشنا شده اید، همچنین در تصاویر بالا مدلهای مختلف تزیینات کیک با استفاده از خامه، را مشاهده کردید، حال در صورتی که علاقمند هستید تا به جای استفاده از کیک های تزئین شده آماده در قنادی ها، با سلیقه خودتان اقدام به تزئین و دیزاین کیک در منزل کنید، می توانید با بهره گیری از کمی خلاقیت و با استفاده از وسایل ساده و نیز بکارگیری ترفندهایی اقدام به انجام این کار نمایید، در ادامه جدیدترین مدلهای تزئین کیک با استفاده از خامه های رنگی و با خلاقیت هایی زیبا را در اختیارتان قرار می دهیم که امیدواریم ضمن الگوگیری از تماشای این تصاویر خوشمزه لذت ببرید.

تزیینی از کیک با خامه

همانطور که گفتیم؛ روکش خامه ای برای کیک جزو مدلهای پرطرفدار و قدیمی تزئینات کیک می باشد که ضمن ایجاد طعم لذیذ، در ایجاد تزئینات جذاب و زیبا بسیار متنوع است، حال می توانید با استفاده از یک قیف و ماسوره کیک دلخواه تان را دیزاین کنید و یا اینکه با استفاده از انواع کاردک این کار را به شکل ساده و یا هنرمندانه و زیبا انجام دهید، ایده استفاده از خامه های رنگی در تزئینات کیک ایده ای بسیار جذاب و فوق العاده است که در اینجا می توانید نمونه هایی از این نوع تزئینات زیبا را ببینید و لذت ببرید.

تصاویری از تزیینات کیک با خامه

جدیدترین تزیینات کیک با خامه

تزییناتی از کیک با خامه

انواع تزیینات کیک با خامه

تزیینات عالی کیک با خامه

تزیینات خاص کیک با خامه

ایده تزیین کیک با خامه

تزیینات جذاب کیک با خامه

تزیینات شکیل کیک با خامه

مدل تزیین کیک با خامه

تزیینات زیبا کیک با خامه

تزیینات جدید کیک با خامه

تزیینات کیک با خامه به شکل گل

تزیینات کیک با خامه

تزیین کیک با خامه رنگی

با مدل ها و ایده های زیبا و متنوع برای تزیین کیک با خامه آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از مدل های زیبا و جدید ارائه شده در این مقاله بتوانید زیباترین و شیک ترین تزیین کیک با انواع خوراکی ها را داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *