دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

شگفت انگیزترین چیزهایی که هالیوودی ها خریداری کرده اند!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱ مهر ۱۳۹۷
  • ۰

بسیاری از خریدهای عجیب و البته گران را می توان در منزل ستاره های هالیوودی یافت. در ادامه مجموعه ای از خریدهای گران قیمت و شگفت انگیز این بازیگران را معرفی می کنیم.

ستاره های هالیوود در خرید کردن ممتاز و ویژه هستند. از این رو در اقلام خریدنی آن ها وسایل جذاب و متفاوتی قرار می گیرد. این وسایل از اشیاء کوچک تا بزرگ را در بر می گیرند.

لیدی گاگا

لیدی گاگا هراس عجیبی از جن دارد و به ادعای خودش جنی به نام رایان در منزلش زندگی می کند. او برای بیرون کردن این جن از خانه اش هزینه های گزافی متحمل شده است. او یک دستگاه جن گیر به تازگی با قیمت ۴۷۰۰۰ دلار خریده است.

شگفت انگیزترین خریدهای هالیوودی ها

کیم بیسینگر

زمانی که کیم بیسینگر در اوج شهرت بود، تصمیم به خریداری یک شهر کرد. او می خواست این شهر را به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل کند. او ۷۰۸ هکتار این شهر را با قیمت ۲۰ میلیون دلار خرید. در سال ۱۹۹۳ این شهر را به قیمت یک میلیون دلار فروخت.

نیکلاس کیج

نیکلاس کیج، کارهای متفاوت زیادی انجام می دهد. از اقلام جذاب او برای خرید می توان به جمجمه دایناسور، جزیره شخصی، کلکسیون کتاب، یک جت گلف استریم، یک اختاپوس، ۲ مار کبری و جدیدترین چیز جذابی که خریده است یک قصری است که به خانه جن ها شهرت دارد. این کاخ در نیواورلان قرار گرفته و مجموعه تلویزیونی«داستان ترسناک آمریکایی: محفل» در این لوکیشن فیلمبرداری شده است.

شگفت انگیزترین خریدهای هالیوودی ها

  •  آرون گروپس

پاریس هیلتون

هیلتون یک خانه سگ به قیمت ۳۲۵۰۰۰ برای سگ اش خریداری کرده و این خانه مبله و دارای سقف کاذب، استخر، لوستر، تهویه هوا و وسایل گرمایشی می باشد.

شگفت انگیزترین خریدهای هالیوودی ها

مایک تایسون

مایک تایسون وانی از جنس طلا خریداری کرده و حدود ۲ میلیون دلار برای آن پرداخت کرده است. تایسون این وان را برای همسرش رابین گیونز خریداری کرد اما این هدیه نیز سبب آشتی میان آن دو نشد. مایک در مصاحبه ای گفته که رابطه او و همسرش مانند جهنم است.

شگفت انگیزترین خریدهای هالیوودی ها

بیانسه

بیانسه نیز یک عروسک باربی الماس نشان خریداری کرده است. البته این عروسک را به مناسبت یک سالگی دخترش (با قیمت ۸۵۰۰۰ دلار) به او داده است. روی لباس این باربی ۱۶۰ تکه الماس و جواهرات زیاد به کار رفته است.

شگفت انگیزترین خریدهای هالیوودی ها

تام کروز

زمانی که کیتی هولمز باردار بود، تام کروز برای سلامتی همسر و فرزندش اقدام به خرید یک دستگاه سونوگرافی کرد.

شگفت انگیزترین خریدهای هالیوودی ها

ناشناس

از عجیب ترین چیزهای خریداری شده در میان هالیوودی ها، اشعه ایکس مرلین مونرو می باشد. سری عکس های اشعه ایکس و پرونده پزشکی او که بخشی از سابقه پزشکی این بازیگر طی سال های ۱۹۵۰ تا ۶۲ سال است. این عکس ها در طی یک حراجی به قیمت ۲۵۰۰۰ دلار فروخته شده اما فردی که آن را خریده، درخواست کرده که نامش فاش نگردد.

التون جان

از ولخرج ترین هالیوودی ها می باشد. او در سال ۲۰۰۰، ۲۹۳۰۰۰ پوند را صرف خرید گل و گیاه کرده است. او می گوید:«من عاشق گل هستم. من دوست ندارم که پولم را فرد دیگری بعد از مرگم خرج کند، از این رو هر جوری که دوست داشته باشم آن را خرج می کنم.»

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *