دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی از بی ام و Z4 رودستر با مشخصات جذاب

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

قرار است تا اواخر سال جاری(اسفند ۹۷) مدل های جدید رودستر از بی ام وZ4 وارد بازار آمریکا گردد. در ادامه مشخصات جذاب این خودرو را به اختصار گردآوری کرده ایم. 

همان طور که علاقه مندان بی ام و انتظار دارند، نسخه های متفاوت بی ام و Z4 از مدل پرفورمنس و سری M40i فراتر نمی روند. بی ام و خبری مبنی بر تولید مدل های متنوع منتشر کرده است.

آلمانی ها به تازگی جزئیات خودرو بی ام و Z4رودستر را بازگو کرده اند. ضعیف ترین و در عین حال ارزان ترین مدل، بی ام و Z4 sDrive20i می باشد. موتور این خودرو ۲ لیتری ۴ سیلندر بنزینی با قدرت ۱۹۴ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاوری است. شتاب آن معادل ۶.۶ ثانیه می باشد و پیشرانه آن به جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته متصل می گردد.

رونمایی از بی ام و Z4رودستر

از دیگر خصوصیات این خودرو می توان به تعلیق ۵ میله ای در عقب همراه با تعلیق مک فرسون جلو مجهز به یاتاق های کنترل هیدرولیکی در کمک فنر و وزن ۱۴۸۰ کیلوگرمی اشاره کرد. رونمایی از بی ام و Z4رودستر

مدل بی ام و Z4 sDrive30i دارای سیستم تعلیق مدل قبلی و موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر، قدرت ۲۵۴ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر می باشد. شتاب آن برابر با ۵.۴ ثانیه، وزن آن معادل با ۱۴۹۰ کیلوگرم و دارای جعبه دنده ۸ سرعته خواهد بود.

رونمایی از بی ام و Z4رودستر

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل دیگری از این خودرو، بی ام و Z4 sDrive40i با موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر، شتاب ۴.۴. ثانیه(برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر)، قدرت بین ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاوری ۵۰۰ نیوتن متر بین ۱۶۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه ارائه شده است. این خودرو دارای تعلیق انطباقی ام اسپرت(M sport)، ترمز و دیفرانسیل M اسپرت می باشد.

رونمایی از بی ام و Z4رودستر

سقف این خودرو در ۱۰ ثانیه باز و بسته می شود. این مدت زمان سریع ترین زمان را برای باز و بسته کردن سقف در طول تاریخ رقم می زند. سقف بازشونده با رنگ سیاه و به عنوان آپشن در رنگ آنتراسیت با افکت نقره ای عرضه می گردد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *