دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی مرسدس بنز S کلاس کوپه با تیونینگ پوزیدون

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

مرسدس  بنز AMG S63 کابریو محصول تولیدی تیونینگ شرکت آلمانی Pasaidon می باشد. این خودرو از قدرت بالایی برخوردار است. برای اطلاع از سایر جزئیات این خودرو همراه ما باشید. 

مرسدس  بنز AMG S63 کابریو دارای قدرتی معادل با ۱۰۰۵ اسب بخار و گشتاوری ۱۴۰۰ نیتون متر می باشد. نسل جدید مرسدس  بنز AMG S63 کابریو دارای پیشرانه توئین توربو V8 با حجم ۴ لیتر می باشد و قادربه تولید ۶۰۳ اسب بخار قدرت است.
این مشخصات مرسدس  بنز AMG S63 کابریو به یکی از سریع ترین خودروهای GT در بازار تبدیل کرده است. تیونینگ آلمانی تصمیم گرفته تا ویژگی های این خودرو را ارتقاء دهد تا S63 را به قوی ترین خودروی کانورتیبل ۴ نفره دنیا تبدیل کند.
قدرت این خودرو در حالت استاندارد برابر با ۵۷۷ اسب بخار و گشتاوری ۹۰۰ نیوتن متر می باشد. این قدرت با بهینه سازی شرکت پوزیدون، به ۱۰۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاوری می رسد.
معرفی مرسدس بنز S کلاس کوپه

برای این بهینه سازی این خودرو ابتدا اقدام به افزایش حجم پیشرانه به ۶.۳ لیتر کرده و آن گاه بوش های سیلندر را بر روی موتور تعبیه کرده است. فنرهای سوپاپ و رینگ های اصلی از دیگر بخش های تقویت شده موتور می باشند. تیونر، ضریب تراکم پیشرانه را تغییر داده است. از دیگر بخش های بهینه شده خودرو می توان به توربوشارژرها اشاره کرد.

این شرکت آلمانی یک کیت تنفس هوای جدید را که شامل یک فیلتر اسپرت است را روی پیشرانه نصب کرده است. فیلتر هوای اسپرت جایگزین فیلتر هوای استاندارد مرسدس شده و رادیات خودرو نیز تغییر پیدا کرده است.

معرفی مرسدس بنز S کلاس کوپه

بخش های الکتریکی این خودرو بدون تغییر مانده و برنامه جدید روی ECU نصب شده و تغییراتی نیز در قفل دیفرانسیل و جعبه دنده هفت سرعته خودکار S63 کابریولت ایجاد شده تا بتواند با قدرت بالاتر این خودرو هماهنگی داشته باشد.

شتاب این خودرو برابر با ۲.۹ ثانیه است. حداکثر سرعت این خودرو به صورت الکتریکی روی ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *