دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر جذاب از مدل مفهومی کراس اور الکتریکی بی ام و ویژن آی-نکست

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

تصاویر اولیه از خودروی برقی و مفهومی بی ام و ویژن آی-نکست نشان می دهد که عزم خودروساز باواریا برای تولید کراس اور برقی مجهز به فناوری خودران، جدی است. 

اولین تصاویر منتشر شده از کراس اور مفهومی و الکتریکی بی ام و ویژن آی-نکست(BMW Vision iNEXT) در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر پیش نمایش مدل تولیدی خودروی برقی بی ام و ویژن آی-نکست در سال ۲۰۲۱ می باشد. این خودرو نیز مانند سایر خودروهای آلمانی دارای مدل مفهومی پیش تولید است.

در این تصاویر شاهد جلوپنجره بزرگ عریض کلیوی دوقلو همراه با برجستگی مش جعلی هستیم. این خودرو دارای کناره کروم آبی رنگ می باشد که به سیستم محرکه دوست دار محیط زیست خودروی برقی اشاره دارد.
کراس اور الکتریکی بی ام و ویژن آی-نکس

جلوپنجره مشبک بین چراغ های باریک و بخش های محکم سپر جلو قرار گرفته و هوا را به داخل ورودی های باریک هدایت می کند. در زیر نیز قطعات سیاه براق را می توان دید که از روکش های پلاستیکی تقلید می کنند.

کراس اور الکتریکی بی ام و ویژن آی-نکس

در قسمت آینه سازی جانبی خودرو نشانه هایی از خودروسازان پیشگام مانند آئودی و لکسوس وجود دارد. رینگ های بزرگ و سانروف گلخانه ای متمایز روی ستون وسط(ستون B) در تصویر قابل رویت است. تغاری بزرگ گلگیر عقب و سقف نسبتاً صاف از دیگر ویژگی های این خودرو می باشد.

کراس اور الکتریکی بی ام و ویژن آی-نکس

بخش عقب این خودرو نسبت به سایر قسمت ها عادی است. این خودرو دارای درب صندوق عقب منحنی با چراغ های اخطار ترمز نازک می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کراس اور الکتریکی بی ام و ویژن آی-نکس

فضای کابین با طراحی مینیمالیستی و بدون دکمه وتریم رویت می شود. راننده کراس اور برقی بی ام و، در پشت فرمان مستطیلی شکل قرار می گیرد.

کراس اور الکتریکی بی ام و ویژن آی-نکس

سقف این خودرو شیشه ای پانوراماست و دارای کنسول مرکزی منحصر به فرد می باشد. سطح بیرونی کنسول مرکزی نیز دارای چوب و سنگ مرمر است. کراس اور الکتریکی بی ام و ویژن آی-نکس

داشبورد نیز با چوب پوشیده شده اما برجستگی فلزی روی آن دیده می شود. از بسته باتری ماژولار با ظرفیت ۶۰ کیلووات ساعت تا ۱۲۰ کیلووات ساعت استفاده می کند. این باعث می شود که خودروهای برقی آینده ب ام و با یک بار شارژ بتوانند تا ۷۰۰ کیلومتر مسافت طی کنند. این خودرو دارای سیستم رانندگی پیشرفته نیمه خودران است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *